MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Beelden relschoppers vandaag op tv

26 juni 2007 | in Maatschappij | 17 Reacties

relschoppersDe politie toont dinsdagavond in Opsporing Verzocht beelden van de aanhangers van Jong Marokko die op 22 mei na afloop van het oefenduel tegen Jong Oranje in Tilburg het veld bestormden en vernielingen aanrichtten in het stadion van Willem II. Dat heeft een woordvoerder van het Korps Midden- en West-Brabant maandag bekendgemaakt.

Foto’s en videobeelden die dinsdagavond worden getoond zijn in het stadion gemaakt. De politie is nog op zoek naar twaalf verdachten, legde de woordvoerder uit. Ook verschillende media hebben hun beeldmateriaal afgestaan, aldus de politie in het Algemeen Dagblad.

Vandaag is de uitzending te zien op Nederland 1 om 21:05 uur.

Gemaakte foto’s van de relschoppers zijn hier te bezichtigen.

Er zijn 17 reacties

  1. Maghrebie
    26 juni 2007 om 09:02 uur.

    Goede actie……hoge boete laten betalen…..dat stelt ze als voorbeeld voor anderen……….

  2. yassin
    26 juni 2007 om 09:59 uur.

    ach voetbal vandalen zullen er altijd zijn.gelukkig spreken wij marokanen nooit af om elkaar ergens te ontmoeten om daar een potje te vechten .zoals beverwijk,maar goed op het veld rennen en een paar reclame borden slopen.vind ik reuze mee vallen .

  3. aziz
    26 juni 2007 om 10:30 uur.

    ja heel goed idee ,hopelijk worden ze opgepakt berecht, en heel zwaar gestraft ,want dit soort verknoeien het voor de mensen die het wel goed menen

  4. ali
    26 juni 2007 om 11:52 uur.

    Yassin,

    je bent volgens mij in de war hoor! viel dat nou mee wat ze daar gedaan hebben? ze hebben de hele stadion gesloopt en 1 miljoen schade aangebracht.

    ik hoop echt dat ze allemaal gepakt worden net voor de zomervakantie.

    dan kunnen ze in de cel een mooie zomervakantie vieren.

    ze moeten die jongens ook vervolgen om die schade te betalen.

    als ze niet kunnen betalen moeten ze maar gaan zitten.

  5. mhamed
    26 juni 2007 om 12:15 uur.

    mooi zo.

  6. rachida
    26 juni 2007 om 04:24 uur.

    goed zo

  7. king_mes
    26 juni 2007 om 05:50 uur.

    Yassin die in beverwijk hebben afgesproken ‘ma fihoem sasilta’ onze marokkaanse broeders zijn zehma moslims, een moslim hoort dit soort gedrag te vertonen dus doe niet alsof het niets voorsteld of dat het ook bij hen gebeurd. Hen spelen wekelijks onze jongens spelen eens in de zoveel en wat denk je meteen raak, moest je eens voorstellen dat het wekelijks zou zijn, dan spreken ze niet alleen op een weiland af, maar steken ze elkaar midden op de markt met marokkaanse vlag en biertje in de hand.

    Ik hoop dat ze 1 voor 1 opgepakt worden stelletje malloten wallahi ik haat dit soort jongens….!

  8. king_mes
    26 juni 2007 om 05:51 uur.

    Yassin die in beverwijk hebben afgesproken ‘ma fihoem tasilta’ onze marokkaanse broeders zijn zehma moslims, een moslim hoort dit soort gedrag NIET te vertonen dus doe niet alsof het niets voorsteld of dat het ook bij hen gebeurd. Hen spelen wekelijks onze jongens spelen eens in de zoveel en wat denk je meteen raak, moest je eens voorstellen dat het wekelijks zou zijn, dan spreken ze niet alleen op een weiland af, maar steken ze elkaar midden op de markt met marokkaanse vlag en biertje in de hand.

    Ik hoop dat ze 1 voor 1 opgepakt worden stelletje malloten wallahi ik haat dit soort jongens….!

  9. Mooie
    26 juni 2007 om 06:27 uur.

    leuke, hopelijke worden ze opgepakt!

  10. lotfi
    26 juni 2007 om 09:17 uur.

    Dit vond ik niet leuk wat er is gebeurt, maar de media overdrijfd ook heel erg…..en dat weet men ook wel

  11. thug life
    27 juni 2007 om 03:44 uur.

    omdat het moslims zijn daarom willen ze hun straffen als het psv.of feyenoord of ajax supporters waren dan was er niks aan de hand mocros word toch wakker ze spellen spelletjes met onze kinderen in de maatschappij.de nl maatschappij doet ook mee.ik vind het schandalig dat er mocros zij die vertrouwen hebben in de maatschapij AMAZIGH ROOTS

  12. adil
    27 juni 2007 om 06:21 uur.

    a kk king_mes wat spaced je moeder allemaal

  13. jamal
    28 juni 2007 om 10:08 uur.

    King-Mes

    Wat is dat voor onzin. Wat heeft islam nou met voetbal hooligans te maken…

    Een goede moslim zoals jij is vreedzaam, volgens jou. En dan hoe zit het met dat laatste zin?:
    “Ik HAAT deze dit soort jongens…”

  14. King_mes
    28 juni 2007 om 08:27 uur.

    Niet haten in de letterlijke zin…!En Adil jij bent waarschijnlijk ook zo’n straat jonge omdat je meteen over moeder etc. begint zehma straat gang bang taal om mij te prikken. Mijn moeder is ver weg kerel.

  15. karim
    29 juni 2007 om 12:02 uur.

    Thug life

    Kortzichtig….en simplistisch wat je zegt……

  16. kano
    02 juli 2007 om 10:58 uur.

    he ADIL als je op iemand wilt reageren, dan moet je niet gaan schelden, je gebruikt veel het woord kk moeder, wat hebben de nou moeders met deze site te maken,heb jij soms geen goeie opvoding gekregen ?

  17. Abdelhamid
    23 december 2007 om 02:21 uur.

    Goed gedaan jongens 😀
    zo hoort het. sloop ze maar in elkaar .
    en die internet verkaaste marokkanen hier zou je aub je bek willen houden want jullie lijken precies op racisten die zulke onzin op het internet drven zeggen maar opstraat lijken jullie wel op ratten 😉