MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nieuw zakelijk ‘Marokkaans’ magazine Mixs

13 juli 2007 | in Tijdschriften | 23 Reacties

Nieuw zakelijk magazine MixsNederland heeft met de lancering van de proefeditie van mixs magazine vandaag (13 juli) een primeur, een tijdschrift met een nog niet eerder vertoonde crossculturele formule. Het is de eerste luxe glossy voor Marokkaanse (startende) ondernemers in Nederland en iedereen die geïnteresseerd is in Marokko en de Marokkaanse cultuur, zoals de honderdduizenden Nederlandse reizigers die jaarlijks naar Marokko gaan.

Mixs magazine weet op een unieke en aantrekkelijke manier alle aspecten van business en lifestyle, Marokko en Nederland te combineren. Het spreekt daarmee qua inhoud en uitstraling de tot nu toe niet goed te bereiken doelgroep aan van Marokkaanse (startende) ondernemers en mensen die op de een of andere manier geïnteresseerd zijn in Marokko en de Marokkaanse cultuur.

Onderzoek van mixs magazine heeft uitgewezen dat 82% van de ondernemers uit de doelgroep serieus belangstelling heeft voor een tijdschrift dat niet alleen een hoge kwaliteit informatie biedt over alle aspecten van ondernemen, maar ook andere – lichtere, luchtigere – zaken van Marokko en Nederland belicht. Het gaat in eerste instantie om een proefeditie in een oplage van 5.000 exemplaren, vooruitlopend op de eerste officiële editie van mixs magazine, die vanaf medio oktober verkrijgbaar is.

Er zijn 23 reacties

  1. 100% ARABICA
    13 juli 2007 om 09:58 uur.

    Weet iemand waar deze magazine te koop is? Of dat er een website is?

    Alvast bedankt!

  2. Hassan
    13 juli 2007 om 10:43 uur.

    Het blad is als proefeditie uit. Je kan hem via de website http://www.mixsmagazine.com gratis aanvragen. Onder tab abonneren kun je je gegevens invullen. Of stuur anders een mailtje naar redactie@mixsmagazine.com

  3. Mo
    13 juli 2007 om 04:00 uur.

    De link die op de website (www.mixsmagazine.com) is gezet werkt niet omdat er een spelfout in de URL zit. Via onderstaande link is het magazine wel in pdf te openen en af te printen:

    http://www.mixsmagazine.com/Magazineswf/Mixs/issue/mixs.pdf

    Ziet er overigens prachtig uit.. lang op zo’n magazine gewacht.. Klasse!

  4. 100% ARABICA
    14 juli 2007 om 12:55 uur.

    Heren bedankt voor de informatie!

    Het blad ziet er werkelijk fantastisch uit, eindelijk een marokkaans-zakelijk blad!

  5. Studente
    18 juli 2007 om 11:29 uur.

    Heel erg slim bedacht allemaal.. zelf denk ik er ook al ene tijdje over na om een magazine op de markt te brengen..

    Er is zo’n grote markt hiervoor!

  6. sarah
    06 augustus 2007 om 10:16 uur.

    De tijdschrift kom pas in october uit maar er zijn wel proefeditie

  7. Hassan
    11 augustus 2007 om 07:00 uur.

    De proefeditie is inderdaad verkrijgbaar via de website…

  8. Said
    22 augustus 2007 om 04:24 uur.

    Hebben jullie wel eens gehoord van het magazine Tulp? Is van een Marokkaanse jongen uit Nederland. Dat is Topklasse en topadverteerders. Het magazine bestaat hier al een tijdje en wordt sinds kort ook in Marokko uitgegeven, heeft in alle Marokkaanse kranten gestaan. Volgens mij hebben ze ook een website http://www.tulpmagazine.nl en als je op het Franse flaggetje klikt kom je op de Marokkaanse editie uit.

  9. Hassan
    22 augustus 2007 om 11:26 uur.

    Klopt ja een mooie magazine is dat van Tulp. Maar het is ook wel een totaal andere formule dan mixs magazine. Het bericht niet over de ontwikkelingen in Marokko. Het is echt een lifestyle magazine…

  10. Sakina
    28 september 2007 om 09:59 uur.

    Geweldig website! Ik heb proefeditie gekregen van mijn vriendin!

    Goed werk gedaan!

  11. sarah
    03 oktober 2007 om 07:54 uur.

    Mensen dus abonneer het is maar 6 editie voor 17.95 dus geen geld

  12. Hassan
    22 oktober 2007 om 11:45 uur.

    De nieuwe website van Mixs Magazine is nu online. Bezoek hem nu op http://www.mixsmagazine.com

  13. sarah
    26 oktober 2007 om 11:14 uur.

    wat vinden jullie der van en ga jullie abonneren

  14. Anyssa
    02 november 2007 om 05:27 uur.

    Ik ben meteen lid geworden, gewoon online. Hier is de link
    http://www.mixsmagazine.com/abonneren.asp?mid=8

    Mooi, strakke blad dat echt inhoud heeft en 6 edities voor maar 17,95 is echt een koopje.

    Neem een abonnement mensen!!!

  15. sarah
    04 november 2007 om 08:50 uur.

    en gaan er meer mensen abonneren wel doen?

  16. lady
    30 november 2007 om 07:04 uur.

    niemand geinteresseerd in deze tijdschrift

  17. lady
    30 november 2007 om 07:05 uur.

    Dit is allemaal uit mixsmagazine
    Dit is allemaal uit mixsmagazine.com

    Voetbal in BollywoodOp 29 november gaat de eerste Bollywood voetbalfilm ooit in premiere in Nederland. De film ‘Dhan dhana dhan… Goal’ is voor een groot deel opgenomen in de grote stadions van Londen en Barcelona.
    Het hoeft niet altijd enkel over liefde te gaan in Bollywood. Regisseur Vivek Agnihotri gooide het met zijn nieuwste Dhan dhana dhan… Goal over een totaal andere boeg. Het verhaal gaat over een Brits-Aziatisch team van voetbalclub Southall United, dat een enorme crisis beleeft. Het team heeft slechte voetballers, geen sponsors en geen coach. Uiteraard blijven ook de toeschouwers weg.

    Als de overheid ook nog hun stukje voetbalgrond dreigt af te pakken, is het hek van de dam. Eigenaar Sir Devi Dayal Dhariwal en zijn aanvoerder gaan op zoek naar een coach en willen de Indiase topvoetballer Sunny Bhasin overhalen om bij hen te komen spelen. Doel: de Combined Counties Football League winnen.

    De bekende Bollywoodacteur John Abraham neemt de rol van topvoetballer Sunny voor zijn rekening. John’s vriendin-in-het-echte-leven Bipasha Basu speelt in Dhan dhana dhan… Goal de rol van psychotherapeute Rumana. Het liefdeskoppel had tijdens de opnames van de film soms problemen met andere acteurs. Toen mede-acteur Arshad Warsi uren te laat kwam voor de opname leidde dat tot een een scene. Bipasha wilde niet langer samen met haar tegenspeler op de set staan. Daarop moest de eindscene waarin John en Arshad elkaar een knuffel geven, herschreven worden. John Abraham weigerde Arshad aan te raken.

    De opnames van de voetbalscenes vonden plaats in stadions als Chelsea, Arsenal en ook Camp Nou in Barcelona. Het verhaal belicht ook het thema rond de integratie van de Aziatische populatie in Europa.

    De regisseur is met Dhan dhana dhan… Goal niet aan zijn proefstuk toe: met zijn onafhankelijk productiehuis Vivek Agnihotri Creates realiseerde hij al verschillende televisieproducties, muziekvideo’s en langspeelfilms als ‘Chocolate’, een unieke spionagethriller. Hij hoopt met zijn alternatieven op de commerciële filmindustrie de gapende kloof tussen Hollywood en Bollywood te dichten.

  18. sara
    15 december 2007 om 02:17 uur.

    Salaam

    Dus niemand geinteresseerd in Mixs Magazine best jammer hoor

  19. Rayane
    15 augustus 2008 om 12:42 uur.

    Bestaat het magazine nog???

  20. doenia
    27 oktober 2008 om 12:48 uur.

    het blad is zwaar failliet!!
    Ik was lid en heb geen blad ontvangen, stelletje oplichterssssssssssssssss

  21. Maroccia !!
    27 oktober 2008 om 05:47 uur.

    wow wowo rustig aan mens
    meschien is er iets missgegaan kan toch !!

  22. Mostafa
    28 oktober 2008 om 11:06 uur.

    Ga een schoarmatent beginnen is plaats van dat gemixs.
    De Marokkanse politici in Nederland zijn allemaal ooit begennen als half-journalisten.
    verkopen van praatjes kunnen wij het goed, verkopen van het algemeen belang, zijn wij niet te vertrouwen.
    Geeft Aboutaleb een jaarlijkse”sadaka” van 10 porcent van wat hij verdiende?
    Grapje! want dat doen de rijke Saoediers ook niet.

  23. Sara
    24 februari 2009 om 03:16 uur.

    Binnkort is ie weer verkrijgbaar