MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Drie jaar cel voor misbruik Marokkanen

27 juli 2007 | in Maatschappij | 10 Reacties

RechtbankDe 62-jarige Rotterdammer Theo B. heeft drie jaar gevangenisstraf gekregen, plus een half jaar voorwaardelijk, voor het jarenlang misbruiken van Marokkaanse jongetjes. Dit vond plaats in de woning van de Hollandse pedofiel aan de Snellemanstraat in Rotterdam Noord.

Vorige week werd nog bekend gemaakt dat de politie had geblunderd in deze zaak. Volgens Het Algemeen Dagblad kwam de ontucht namelijk al in april aan het licht toen één van de knulletjes, destijds 10 jaar, een ’gesprekje’ had met de politie. Deze maakte echter geen proces-verbaal op en verhoorde het kereltje pas in juni.

Volgens de man begon het misbruik pas toen een van de jongens al zestien was. De jongen werd betaald voor zijn diensten. Toen de buurt hoorde van het misbruik, ontstond er veel onrust.

Er zijn 10 reacties

  1. good girl
    27 juli 2007 om 08:33 uur.

    wat 3 jaar cell en 6 maanden voorwaardelijk??????????
    you gotta be kidding me,

    de politie bij hun zelf moet aangeklagen worden.

    En die man moet zelf van achter worden gepakt, maar met een 2 meter lange speer dat doen ze in egypte, ze stoppen het achter ze kont en gaat uit ze mond ze laten hem zitten op het speer tot dat ie dood bloed, ik heb een filmpje in me mobile maar geen idee hoe ik het jullie laat zien ik ga het op zoeken op net en stuur het voor jullie op. Het is tuff but dont touch our boys right ik heb ook kinderen ik moet er niet aandenken

  2. Studente
    27 juli 2007 om 10:18 uur.

    Ongelofelijk.. walgelijk!!!!!

  3. abdel
    27 juli 2007 om 12:55 uur.

    selam

    Good girl , ben het 100% met je eens, maar wordt niet boos op mij svp als ik zeg dat marokkaanse jongens en meisjes dit zelf ook opzoeken.
    verbaasd het je niet dat de maroc jeugd van nu veel dure spullen hebben , hoe komt dat ?
    ik heb een full time baan die goed betaald , maar nog kan ik niet alles kopen wat ik wil !
    de jeugd heeft i-pod,gsm,notebook,nike,prada,armani,mp3,elke week kapper , ik kan dit niet , dus maw zij geven hun kontje om te concurreren met de hollander die alles krijgt van zijn mammie en pappie

    groeten

  4. khalid
    27 juli 2007 om 02:19 uur.

    @ Abdel:

    Zijn jouw argumenten gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek of is dit een conclusie die jij trekt die nergens op gebaseerd is? Dat 3 jongetjes hiervoor gepakt worden betekent niet meteen dat alle jongere marokkaanse meisjes en jongens zich laten nemen voor geld. Ik wil niet zeggen dat ze er niet zijn, maar om een conclusie te trekken dat ze dat alleen voor elkaar krijgen door seks te hebben is wel erg ver gezocht.

    Hoe kom je erbij dat de marokkaanse jeugd zoveel uit te geven heeft, om mij heen ken ik voornamelijk platzakken die een hele week lopen te sparen om uit te gaan.

  5. dre
    27 juli 2007 om 04:23 uur.

    Elke vorm van misruik moet bestraft worden,maakt niks uit wie.
    Don t touch our boys,hoezo als het andere kinderen zijn is het dan minder erg?
    Ook beetje ziek om zo een filmpje op je mobiel te hebben trouwens,die speer mogen ze er dan wel in zijn anus instoppen zodat ie doodbloed uit zijn mond,dan mag die loverboy die gisteren bij verstek is veroordeeld tot 12 jaar er ook naast,net zo een zieke geest.

  6. Dina
    28 juli 2007 om 12:56 uur.

    @ ABDEL

    “de jeugd heeft i-pod,gsm,notebook,nike,prada,armani,mp3,elke week kapper , ”

    ‘De jeugd’ is geen goede woordgebruik vindt ik. Ikzelf kom net rond, heb een gsm uit de jaren nul en m’n muziek denderd nog steeds uit een walkman.

  7. good girl
    28 juli 2007 om 07:57 uur.

    @dre Don t touch our boys,hoezo als het andere kinderen zijn is het dan minder erg? neeeeee dre ik bedoel niet alleen maroc jongens, ik bedoel in algemeen jongens en meisjes nederlander or duits, frans, maroc het zijn kinderen en ik heb ook kinderen zo ik voel de pijn, maar dit artikel gaat toevallig over de maroc. En el hamdollilah ben ik niet ziek hoor dat ik dat filmpje op me mobile heb het is heeeeel normaal. Zo te horen heb je geen kinderen zo dan voel je de pijn ook niet echt je kan je ook niet verbeelden hoe het is om zo te misbruikt te worden.

  8. Henk-Rotterdam
    28 juli 2007 om 02:59 uur.

    Ongeacht het hoe en waarom,je blijft met je poten van kinderen af.
    Doe je het toch levenslange verbanning uit onze samenleving,ook voor degene die kinderen aanzetten en gebruiken voor prostitutie en de plegers van incest.
    Daar moet men zich voor inzetten over maken in de politiek.

  9. gangsterrido
    28 juli 2007 om 08:58 uur.

    abdel dan weet je wat je moet geven een keer gezegd baraka wat zij doen gaat jou toch niks aan

  10. abdel
    02 augustus 2007 om 03:56 uur.

    selam

    Khalid
    je hebt de mentaliteit van een hollander nogmaals gefeliciteerd.
    precies zoals een hollander , die praat ook over onderzoek , als een onderzoeks rapport zegt dat kabouters bestaan , dan is dat ook zo.
    gefeliciteerd met je inburgering in nederland khalid

    Good girl , je hebt elhamdoel lilah kinderen , gun ze het beste geef ze wat ze toekomt leer ze dat ze moeten werken voor de centen , en als ze iets willen moeten ze sparen of lenen bij hun ouders , verwen ze niet , en zorg dat ze niets tekort komen

    groeten