MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Hirsi Ali spreekt zich uit over zaak Jami

11 augustus 2007 | in Politiek | 13 Reacties

Hirsi AliDe PvdA laat ex-moslim Ehsan Jami in de steek, dat vindt Ayaan Hirsi Ali. Ze vindt dat het veel te lang heeft geduurd voordat de Iraniër beveiliging kreeg. Verder zegt Hirsi Ali dat de Nederlandse regering niet heeft geleerd van de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.

Gisteren schreef PvdA-leider Wouter Bos in de Volkskrant dat hij het ex-moslimscomité van Ehsan Jami niet steunt, omdat het moslims zou beledigen. ´Geloofsafval kan ook zonder te kwetsen,’ merkt Bos op. Hirsi Ali reageert daarop door te zeggen dat ,,het erop lijkt dat de PvdA solidair is met intolerante fundamentalisten in plaats van met vrijheidsstrijders zoals Ehsan Jami”.

De Somalische politica woont en werkt tegenwoordig in Washington.

Er zijn 13 reacties

  1. Henk-Rotterdam
    11 augustus 2007 om 01:33 uur.

    Dit is nu echt het allerlaatste figuur dat zich in deze discussie moet mengen.
    Die heeft in mijn belevingswereld elk spreek en inmengingsrecht in ons land verspeeld.
    Die heeft gewoon te veel mensen geschofffeerd om zich zelfs maar over deze interne Nederlandse politieke kwestie uit te laten.
    Het noemen van Jami als “vrijheidstrijders”door haar is een regelrechte belediging voor alle ECHTE vrijheidstrijders in de wereld.

  2. realist
    11 augustus 2007 om 07:08 uur.

    Zeikwijf, voelt zich gewoon achtergeselt, omdat ze geen aandacht meer krijgt.

  3. mohamed- den haag
    11 augustus 2007 om 07:19 uur.

    Gaat de berggeit ook al bemoeien!

    Ik dacht dat ze in Amerika bezig is om daar eens de boel te verlossen van het kwade.

    Sinds zij daar zit zijn er alleen maar ellende: de bruggen breken af gasleidingen exploderen en overstromingen.
    Moet zij weer commentaar geven op PvdA,omdat hij een ex moslim niet kan beschermen
    Zij kan beter zorgen maken over mensen die ieder dag dood gaan in Afrika en ander delen van de wereld door ziektes, oorlogen en honger. Daar kan ze meneertje Bush op aan spreken .

  4. Farid
    11 augustus 2007 om 07:29 uur.

    Hirsi blijf waar je bent ( duivelse amerikaanse hielen likker ) bemoei je met je eigen zaken stuk stront .
    Dacht dat je al begraven was !!

  5. good girl
    12 augustus 2007 om 07:23 uur.

    echt grappig dit is me derde bericht over hirshi shit en maghrebmagazine doesn’t put it on, hebben we 1van haar familie leden werken bij deze site ofzo

  6. dre
    12 augustus 2007 om 12:20 uur.

    Tja ze kan bush aanspreken op honger in africa,maar wat dacht je van de janjaweed millities is sudan?

  7. kano
    13 augustus 2007 om 06:33 uur.

    De grote satan (zwarte duivel) reageert vanuit Washinton, haar rechterarm en de opvolger in Nederland Jami is in de steek gelaten , Oooh wat zielig, dan kom jij hem steunen toch vieze drol, je bent de oorzaak van al die ellende hier in dit land, vieze leugenaar, hoe durf je nog te praten na al die leugens en ellende die je hebt veroorzaakt, nu zit je daar te niksen in die zgn. denktank.

  8. mhamed
    14 augustus 2007 om 03:48 uur.

    zo kan je zien dat de ISLAM de religie is en zal ook blijven. ze steunen en helpen elkaar maar telkens weer tervergeefs.
    alhamdoelillah wees blij en moedig dat je moslim bent,

  9. Sanaa
    15 augustus 2007 om 05:04 uur.

    Komt zij weer…

    Deze leugenaarster moet niet komen praten.. Ze hoort het woordje ISLAM , en valt meteen aan…

  10. Sweety
    15 augustus 2007 om 12:32 uur.

    Als ik haar kop zie, doe ik in mijn hoofd dingen met haar waarvoor ik TBS zou krijgen.
    Maar goed, straffen laat ik aan onze Heer over.
    Die monkey moet eens de troubles in somalie zien op te lossen inplaats van zich te bemoeien met een land dat zij nota bene ONTVLUCHT is.

    aju

  11. Abdars
    15 augustus 2007 om 01:15 uur.

    Het is deel haar schuld dat onze beste Theo vermoord is samen met die anti-moslim ik ben zo`n slachtoffer van WO 2 LEON de Winter.

    Zij hebben bewust ervoor gezorgd dat de polarisatie zo ver is uitgerekt dat dit heeftplaats gevonden.

    Onze beste Theo wist niet dat dit kon gebeuren, maar die Somalische Trut wel! en dit heeft zij bewust uitgelokt.

    Als zij echt de wereld wil veranderen en verantwoordelijkheidsgevoel heeft dan probeert zij de chaos in haar land van herkomst te verbeteren. Maar dit interesseert haar geen moer zij is puur uit op persoonlijk gewin.

    Ik zal jullie wel verklappen waarom zij zo boos is op moslims en de islam.

    Maar heb daar nu geen tijd voor, ik heb haar verhaal van een Somalische meid gehoord.

  12. Abdars
    15 augustus 2007 om 01:17 uur.

    Het heeft te maken met haar zusje die zogenaamd bezeten was, en hierdoor mede door toedoen van familie Ali / Megan is komen te overleiden.

    Binnenkort meer!

  13. kano
    15 augustus 2007 om 09:16 uur.

    alles was ze aan de overheid heeft verteld zijn puur leugens(over haar ouders , mishandelingen, en gedwongen om te trouwen,besnijdenis enz.)en niet te vergeten over haar nationaliteit ,geboortedatum enzo, als de Nederlandse overheid een onderzoek gaat doen naar haar verleden dan wordt het een grote teleurstelling.