MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko verliest met 2-0 van Ghana

09 september 2007 | in Sport | 21 Reacties

Het marokkaans elftalHet Marokkaanse elftal heeft de eerste wedstrijd onder de nieuwe coach Henri Michel zaterdag met 2-0 verloren. Tegen Ghana speelde Marokko vooral in de eerste helft goed en werden redelijk wat kansen gecreëerd door Boussoufa en Hadji.

In de tweede helft ging het minder goed. Marokko verloor de controle over de wedstrijd en gaf Ghana meer de ruimte. De Ghanezen profiteerden van de defensieve fouten aan Marokkaanse zijde en scoorden twee maal.

Marokko
Nadir Lamyaghri, Michael Basser, Jamal Alioui, Badr El Kaddouri, Youssouf Safri (C), Houssine Kharja, Abdelkrim Kissi, Mbark Boussoufa, Bouchaib Lembarki, Youssef Hadji, Marouane Chamakh

Ghana
Richard Kingson, Hans Sarpei, John Paintsil, Illiasu Alhassan, Francis Dickoh, Michael Essien, Sulley Muntari, Eric Addo, Laryea Kingston, Asamoah Gyan, Matthew Amoah

Er zijn 21 reacties

  1. maroko op naar wk 2010
    09 september 2007 om 12:56 uur.

    wtf DOET NADIR IN DE GOAL DE slegste keeper die je maar kan opstellen en die verdeging licht half te slapen 2de helft dan zie zonder karkouri zijn ze niks en mahdoufi en benaskar

    de wedstrijd was werklijkwaar niet ze kijken
    die zwarte die bij mij om de hoek de zaal hebben gehuurt zijn wel beter

  2. elmajaeti
    09 september 2007 om 03:20 uur.

    ongelooflijk wat een slecht team. de beste marokkaan(boussoufa) word gewisseld in de rust en dan die keeper ik weet niet hoe ze eraan komen maar die hoort niet een op de bank fc omniworld thuis. en chamakh mag een paar keer op de bank blijven zitten , want zolang hij denkt dat hij eerste spits is bakt hij er toch niks van beetje meer concurrentie kan geen kwaad. en als laatste wie waren die andere 6 spelers heeft ooit van ze gehoord.

  3. Abdess
    09 september 2007 om 05:57 uur.

    volgens mij wilt ie gweoon spelers testen

  4. kano
    09 september 2007 om 07:30 uur.

    het gaat niet om de knikkers het gaat om de spel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. jamal007
    09 september 2007 om 08:51 uur.

    en waarom had boukari niet gespeld.

  6. elmajaeti
    09 september 2007 om 10:01 uur.

    Abdess …………… testen doe je als je bv tegen fc utrecht speelt en niet bij een kwalificatie wedstrijd zoals gisteren tegen ghana. het word tijd dat er echte voetballers komen.

  7. kllion
    10 september 2007 om 10:17 uur.

    Elmajaete……….het was een oefenwedstrijd hoor een geen kwalificatie wedstrijd!!!!

  8. adil
    10 september 2007 om 03:12 uur.

    ewa ja een keertje maakt niks uit togg volgende keer betere mensen opstellen

  9. Hassan
    10 september 2007 om 03:32 uur.

    Nogmaals de bevestiging dat dit Marokko geen bal voorsteld. AUB zeg spelers die in Roemenie of Qatar spelen. Wat wil je daarmee aanvangen. Ook Boukhari komt zwaar tekort. Ik denk dat de trainer deze lichting nog een kans wil geven. Ik denk dat enkel Boussoufa, Hadji, Bassir, Karkouri en Chamakh nog over zullen blijven de rest wordt geloosd voor of na de Africa Cup. In de plaats daarvan komen jonge spelers die bij een Europese (top)club spelen en daar zal hij de kwalificatiewedstrijden voor het WK mee spelen. Wel zo verstandig van Michel om niet meteen drastische veranderingen door te voeren.

  10. kano
    10 september 2007 om 06:01 uur.

    waar blijft karkouri hij is een goede vedediger

  11. kameel
    10 september 2007 om 11:07 uur.

    marokko komt opveel fronten tekort en ik zeg je eerlijk ik denk dat dit probleem pas over jaaren ! word opgelost. bij marokko 1 voetballen letterlijk echt clownen roep dan beter spelers van jong marokko op bv . rabeh, el ahmadi , bourkadi , el zhar , chihi die kunnen best wel een paar clownen vervangen en soieso ervoor zorgen dat meer marokkanen ook echt voor marokko kiezen en niet later ater later maar NU

  12. M_A
    11 september 2007 om 01:53 uur.

    DEZE TEAM ZAL ALTIJD KLOTE BLIJVEN EN ZULLEN ALTIJD VAN DIE RARE ACTIES HEBBEN DUS KOWED MET HUN WAT GEVEN HUN MIJ ZELFS NIET EENS KIJK PLEZIER ALLEEN STRESS !!!

  13. asd
    11 september 2007 om 04:28 uur.

    fuck julie man julie denken alleen altijd winnen je kunt god verdomme niet altijd winnen en boven dien we zijn toch door maar wat heeft een team aan julie julie denken winnen winnen winnen je kunt niet altijd winnen juli moeten dat winnen af leren als ik een voetbal team had en mij fans waren zo als julie dan zal ik het meteen opheven alleen marokkanen in nederland zijn zo raar.je kunt niet altijd winnen volgende keer beter en marokko is toch door marokko is zelf het eerste land die door is

  14. Abdel Karim
    12 september 2007 om 02:58 uur.

    Lsd?;

    Wat heeft god er mee te maken!! Dat je loopt te schelden op HEM
    Ze hebben zowieso niks aan ons en ook niks aan jou hoor. Alsof dat team wat aan jou heeft, loop toch niet te speecen man. Aan jou hebben ze helemaal niks, jij levert geen kritiek. Wij leveren kritiek, waardoor ze misschien in ‘jou termen’ scherper worden, bij jou zullen ze geen stapje harder rennen bij wijze van spreke.

  15. Kamal
    12 september 2007 om 06:57 uur.

    salaam,

    Misschien gaat het in 2030 wel beter.

  16. amazighroots
    13 september 2007 om 02:30 uur.

    ik wist niet dat maroc een elftal had amazighroots

  17. azizi
    13 september 2007 om 05:27 uur.

    asd ik ben het met jou eens maar niet vloeken ok;)

  18. radwan
    16 september 2007 om 01:37 uur.

    wollah die nieuwe goach moet eruit wollah hij is egt slecht voral als se in de afrika cup spele en hadji en boussafa en chamakh gaan se hun eruit sette egte mogole hadji en boussafa ware de beste aan het spele maar was dit voor rotsooi er moet een niewe MAROKAANSE TRAINER kome man

  19. taoufiq
    25 oktober 2007 om 10:46 uur.

    selaam,,,,

    ey redwan,henri michel was vroeger ook nog trainer van marokko geweest in wk 1998 en toen hadden ze eerlijk gezegt niet slecht gepresteerd met die trainer en ik denk ook zoals abdess henri michel wil gewoon een paar spelers testen want wie weet is er een zware speler die op de bank zit,dus wij gaan in de africa cup kijken en ik denk nie dat de trainer chamack enzo op de bank gaat zetten.en ghana heeft zeker me hun beste ploeg gespeeld , maar als marokko me hun beste spelers gaat spelen dan gaat marokko hen poepe .
    en trouwens jullie moeten nie zagen over een oefenwedstrijd jullie moeten zagen over een kwalificatiewedstrijd die messchien slecht gespeeld werd door marokko.en ik vind die ene keeper van marokko met die baard ik vind eerlijk gezegt dat die daar nie past. BEDANKT VOOR HET LEZEN ALLEMAAL!!

  20. khalid
    04 januari 2008 om 05:16 uur.

    waar was zairi dan hij is de beste toch hem hadden ze moet selecteren

  21. adil
    23 april 2008 om 06:43 uur.

    ik vidt het de beste team op aarde ook al verliezen ze!!