MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Najib vanaf morgen op tv

22 november 2007 | in Amusement | 13 Reacties

Najib AmhaliCabaretier Najib Amhali is vanaf vrijdag (21.15 uur, Ned. 3) acht weken te zien in het nieuwe VARA-programma Najib Wordt Wakker, meldde de omroep woensdag. In deze sketchshow verkennen hij en collega’s Peter Heerschop, Han Römer en Viggo Waas thema’s als religie, onderwijs en justitie.

,,Geen waan van de dag, maar een humoristische kijk op de samenleving”, belooft een VARA-woordvoerster in het Algemeen Dagblad.

Er zijn 13 reacties

  1. zaka-man
    22 november 2007 om 06:04 uur.

    wanneer wordt ie herhaald?

  2. taza+zuid
    23 november 2007 om 02:33 uur.

    niet

  3. mohamed - den haag
    23 november 2007 om 10:39 uur.

    Ik heb de eerste aflevering gezien maar was 10 keer niks
    Sorry hoor maar ik had wat beters verwacht

    Dit is Najib richting zijn afgang

  4. Badr
    25 november 2007 om 06:14 uur.

    Salam,

    ik heb ook de 1ste aflevering gezien. “Najib word wakker”. Ik zou zeggen ga a.u.b. nog even door slapen tot je wat beters hebt zoals we je normaal kennen.

    Wasalaam

  5. bibi
    26 november 2007 om 11:11 uur.

    Ik zag gisteravond staan Najib Amhali ik dacht o leuk even lachen (vind hem erg goed) maar het was geen cabaret het was inderdaad wordt wakker ofzo.. jammer.. heb even gekeken, vond er niet veel aan.

  6. mhamed
    26 november 2007 om 03:14 uur.

    ik heb het ook gezien……..
    jammer dat hij die kant opgaat want er is niks positiefs aan.
    hij kan veel beter dan wat hij liet zien.

  7. Ayman
    27 november 2007 om 12:17 uur.

    Wat mij opvalt aan Najim de laatste tijd is dat hij zich maar al te graag in vrouwenkleren vertoont. Hoe kom je er op?
    Dan stel ik mijzelf de vraag:,,Is dit zijn idee ,of is hem gevraagd dat te doen?”
    Hoe dan ook.!
    Najib,schaam je.!! En bovendien ziet het er niet uit.
    Doe waar je goed in bent en waar mee je groot bent geboren .
    Verlaag jezelf en ons niet met je beschamende optredens!
    Word wakker!!!!
    Maar ja ….wat geld allemaal wel niet met je kan doen.

  8. brother
    27 november 2007 om 11:11 uur.

    Heb er ook naar gekeken, kon om geen enkele grapje lachen. Ik raad hem aan om met deze serie te stoppen want anders zullen veel tickets van zijn toekomstige optreden op de marktplaats eindigen.

  9. doet_er_niet_toe(mocro)
    27 november 2007 om 12:20 uur.

    HERHALING ZONDAG ZELFDE TIJD OF OM HALF 9
    IDONT NO BROTHER
    XXX.RIFFIA

  10. mocrogirl
    28 november 2007 om 10:43 uur.

    die 1e aflevering was echt niets aan,kijk liever naar GTST dan naar deze rotzooi

  11. azrou
    28 november 2007 om 11:04 uur.

    de eerste aflevering was veel te veel onder het niveau van Najib die ik ken…
    ik ben zeer teleurgesteld……te amateuristisch…

  12. MAGHREBIE
    06 december 2007 om 04:34 uur.

    Najib,

    Zoals ze zeggen het is heel makkelijk naam te maken, maar het is moeilijker om diezelfde naam te behouden.

    Wij hebben liever één productie per jaar waar we met trots naar kunnen kijken en waar we herhaaldelijk op kunnen lachen, dan dit soort riolen producties.

    Excuser le mot….

  13. mocrogirl
    09 januari 2008 om 04:21 uur.

    EEN WOORD:

    TROEP