MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Coach Angola wijst bod Marokko af

14 februari 2008 | in Sport | 10 Reacties

Atlas LionsDe Angolese bondscoach Luis Oliveira Gonçalves is niet ingegaan op een Marokkaans aanbod voor een dienstverband als opvolger van de ontslagen Henri Michel. Marokko polste Gonçalves, maar de aanbieding werd vriendelijk afgewezen omdat ‘Angola prioriteit’ heeft meldt Voetbal International.

Ondanks interesse uit Marokko tekende de bondscoach voor Angola bij tot medio 2010. Gonçalves heeft een belangrijke rol gespeeld bij het op de kaart zetten van het Angolese voetbal. Het debuut op het WK was in 2006 een van de hoogtepunten van Angola onder zijn hoede schrijft VI.

Er zijn 10 reacties

  1. adal
    14 februari 2008 om 01:29 uur.

    izan marokko kunnen niet verder zoeken dan tivus afrika zijn zoveel trainers.

  2. mani
    14 februari 2008 om 05:42 uur.

    niet ver zoeken. marokko is vol met talenten, en zijn niet duur.voorbeeld: zaki, tawsi. loumir, fathi jamal enzv

  3. Mo 38
    14 februari 2008 om 05:53 uur.

    Marokko heeft geen buitenlands trainer nodig. Coach van jong Marokko samen met Zaki zou een goede combinatie zijn.

  4. kano
    14 februari 2008 om 06:45 uur.

    Het probleem van Marokkans voetbal is niet de trainer maar de corrupte voetbalbond , ze zijn allemaal zakkenvullers, en ze denken alleen aan zichzelf, stelletje lafaards

  5. watan
    14 februari 2008 om 08:18 uur.

    pff fuck die gast man wat zitten hun te zoeken naar dit en dat weet je wie trainer moet worden NAYBET NAYBET GELOOF MIJ NU IS ZIJN TIJD OM TRAINER TE WORDEN VAN MAROKKAANSE ELFTAL IK WEET NIET WAT HIJ NU DOET MAAR INSALLAH ALS HIJ TRAINER WORDT KOMT MAROKKO VER HIJ WEET ZOVEEL OVER HET ELFTAL IS NIET NORMAAL !

  6. fatima
    14 februari 2008 om 08:37 uur.

    Wat een domper zeg, haha, afgewezen door de coatch van Angola, daar zeg je me wat …
    ma ma3lihsch, aaa ze moeten niet ver zoeken, gewoon een magrabi tussen onse en van ons…Klaaros..
    Ik zou persoonlijk gaan voor een hoofdtrainer + bijvoorbeeld een vroegere sterspeler….salahedinne bassir bijvoorbeeld ofso…
    Ik hoor t allemaal wel..

  7. Berkany
    14 februari 2008 om 09:37 uur.

    Eerst hun harira oplossen voordat ze een nieuwe trainer zoeken, de bond moet naar huis gaan.

  8. Mounir
    17 februari 2008 om 05:24 uur.

    Izzan voor de Angolees, ik hoef geen afrikaan, bij marokko die bakken er nix van. Marol of Egypt mag wel

  9. Casaoui
    17 februari 2008 om 11:16 uur.

    Eh Watan, jij wilt Naybet zien als coach ik heb veel gelachen, Naybet komt uit mjn wijk. hij niet eens arabisch spreken laat staan lezen hij was gewoon een straat jongen die behalf voetballne geen verstand van andere dingen heeft. hij kan niet eens fatsoenlijk darija spreken laat mij niet lachen. een ijzel met massel en geld.

  10. casawia
    20 februari 2008 om 02:37 uur.

    casaoui je heb groot gelijk naybet was vroeg een een zwerver ze oudeer konden net zij school betalen .hij zat ook bij mijn op school enegst wat kon is op straat zwerver een beet voetbalen