MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Laïla Abid nieuwe presentator NOS Journaal

20 februari 2008 | in Amusement | 17 Reacties

Laïla AbidLaïla Abid gaat vanaf medio maart aan de slag als presentator van het NOS Journaal. Zij zal vooral de ochtend- en de dagjournaals voor haar rekening nemen. Abid combineert het presenteren van het NOS Journaal met de functie van redacteur buitenland.

Dit meldde een NOS-woordvoerder dinsdag.

Laïla Abid (30) werkte van 2001 tot 2003 bij de AVRO Opsporing Verzocht. Daarna ging ze werken bij onder meer de regionale omroep RTV Noord-Holland en als redacteur bij Hart Van Nederland. Tot 1 maart 2008, de datum waarop Abid bij de NOS in dienst treedt, is ze als redacteur nog werkzaam bij BNR Nieuwsradio, zo meldt De Pers.

Er zijn 17 reacties

  1. mani
    20 februari 2008 om 12:00 uur.

    goed zo laila. zo moet de marokkaanse vrouwen zijn. en niet alleen kinderen baren en met tachtig jurken lopen.

  2. Studente
    20 februari 2008 om 01:02 uur.

    Super! Veel succes en eindelijk een Marokkaanse bij het NOS journaal.
    Echt kwaliteit!

  3. noorleila
    20 februari 2008 om 02:08 uur.

    leuk !! Gefeliciteerd.

    Nu weet ik zeker dat meer marokkanen naar het nieuws gaan kijken ipv ALzjeraa nieuws.

  4. karim
    20 februari 2008 om 06:56 uur.

    @mani

    dus nu zit je onze grootmoeders, moeders en vrouwen te beledigen. Denk goed na voordat je wat zegt.

  5. ali baba en de 40 schapen
    20 februari 2008 om 08:05 uur.

    fock jou man… levenloze tering mongool

  6. BERBER
    20 februari 2008 om 08:52 uur.

    goed zo

  7. ik ja
    21 februari 2008 om 05:30 uur.

    fok die putta

    ze moeten uitgerekend voor dit soort baantjes kiezen
    zal wel weer zo een 2dehandse vrouwe zijn uit rabat zijn

  8. anoniem
    21 februari 2008 om 05:47 uur.

    In dit vak doe je niets anders dan liegen het draait allemaal om sensatie voor deze mensen hoe meer sensatie hoe meer kijkers hoe meer geld dus nu een marokaanse die de nieuws voorleest is alleen maar geld want er gaan meer marokanen kijken en zonodig marokanen hoop geven op iets wat niet zal komen want je bent en blijft een marokaan .

  9. maj
    22 februari 2008 om 10:22 uur.

    @ ik ja. uit rabat of niet maakt niet uit!!. zij zit toch beter uit dan die vrouwen met geele sokken . roode schoenen en groene jurken. en met een hoog stem op straat lopen net kippen.wat hoor je van hun? araha araha. asahabti a99ach a99ach .

  10. Abdars
    22 februari 2008 om 10:40 uur.

    Chepeau!!

    Goed gedaan alles wat een postieve beeld uitdraagd van Marokkanen steun ik met heel mijn hart.

    Typsich reacties weer jaloerse mocro`s eindelijk iemands die het zover heeft geschopt door hard werk gaan ze haar beledigen!!

    Je moet haar zien als je eigen zus KK Mocro`s en nep-moslims.

    Ik ben trots op haar net zoals op Aboutaleb, Arib Ali B en de rest.

    Beter zijn jullie trots op deze mensen ipv jaloers worden en je hart laten verzuren omdat je zelf niet dit bereikt..tzzzz loosers

  11. Saliha
    22 februari 2008 om 02:05 uur.

    Laila,

    Na jarenlang bij elkaar op de middelbare school te hebben gezeten heb jij ook je doelen verwezenlijkt! Mijn complimenten meid!!!!

    I am proud of you..

    Saliha

  12. kano
    22 februari 2008 om 05:55 uur.

    @Abdars

    Goed gesproken jongen, je hebt helemaal gelijk, uit deze reacties blijkt dat sommige erg jaloers zijn op iemand die een positieve beeld geeft over de Marokkanen, en over een crimineel zijn ze misscgien wel te vreden

  13. ik ja
    22 februari 2008 om 07:04 uur.

    kijk dames en heren

    dit zijn typische mensen die dingen zeggen wat men wil horen (nederlanders)
    dit soort mensen hebben geen eigen mening
    en huppele als kamelen achter nederlanders aan
    ipv om voor hun eigen op te komen
    dit soort troep woont meestal in dagilia
    je kunt ze beter gewoon kontelikkers noemen

    adio

  14. Laila
    23 februari 2008 om 11:38 uur.

    goed gedaan laila ik ben trots op je
    en Ik Ja uit welk berg kom je uit marokko? volgens mij heb jij niets bereikt in je leven.
    wij hebben gelukkig een doel in onze leven, leren, respect toenen en verder gaan met onze leven.
    dat jij niets bereikt heeft Ik Ja is dat jou probleem.stom berber die je bent.
    jaloers berber.

  15. marijnt
    23 februari 2008 om 02:10 uur.

    De opmerkingen van ik ja slaan helemaal nergens op. Hieruit spreekt iemand met een minderwaardigheidscomplex die zich niet thuisvoelt in Nederland. Hij praat zichzelf aan dat marokanen niet in staat zijn om veel te kunnen bereiken in een land als ze maar doorzettingsvermogen hebben en hun kansen pakken. In zijn ogen zijn dat kontenlikkers die geen eigen mening hebben. Zeer triest ik ja zeer triest. Ik ben zelf berber en ben zeer trots op het feit dat zij en het interesseert me geen reet waar ze vandaan komt het heeft geschopt tot nieuwslezer van een publieke oproep.

    Wat ze heeft bereikt bewijst dat zoiets mogelijk is ondanks het feit dat je niet blank bent.

    Ik zou zeggen ik ja kom uit die minderwaardigheidscomplex werk aan je zelfvetrouwen en hou jezelf niet dom dan zul je een heel eind komen.

    asalam alaikom

  16. alpha
    24 februari 2008 om 02:39 uur.

    Hey Saliha

    Ook ik ken haar nog van de Rembrandt school.
    zij en haar zusje. leuk om te zien waar bepaalde mensen terecht komen.’
    ook ik gun het haar van harte en zal zeker het nieuws vaker gaan lezen.

    groetjes een bekende

  17. Ghislaine
    05 maart 2008 om 03:38 uur.

    Hey Lel,

    Ik ben heel trots op jou en wens je veeeel succes in de toekomst Inscha Allah!

    Dikke Kus, Ghislaine