MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

‘Marokko presenteert nieuwe bondscoach’

26 februari 2008 | in Sport | 19 Reacties

Het marokkaans elftalDe Marokkaanse voetbalbond zal morgen bekend maken wie de nieuwe bondscoach wordt van het land. Dat meldt Assabah, de grootste krant van het land. Het dagblad heeft het nieuws naar eigen zeggen van een bondslid binnengekregen.

De naam van het bondslid houdt de krant geheim, maar in het verleden heeft Assabah reeds bewezen goede bronnen te hebben binnen de Marokkaanse bond. Volgens VoetbalPrimeur hebben Badou Zaki en Jamal Fathi de beste papieren op het moment.

Ook Roger Lemerre en Jorgan Vieira zijn in beeld, maar het Marokkaanse volk wil het liefst een vaderlandse coach. Eerder werden de Nederlanders Martin Jol en Willem van Hanegem nog genoemd als kandidaten. Henri Michel werd na de Afrika Cup ontslagen door de tegenvallende resultaten.

Er zijn 19 reacties

  1. JAWAD
    26 februari 2008 om 01:02 uur.

    ali-B en yes-r is ook een optie

  2. charloisss!!
    26 februari 2008 om 01:47 uur.

    wie wil wedde met mij voor geld dat ze niet naar wk2010 gaan

  3. spartaan
    26 februari 2008 om 07:47 uur.

    ik hoop dat het jamal fathi wordt

  4. ghalil
    26 februari 2008 om 11:50 uur.

    charloisss!!

    ik wil wel met je wedden dat ze niet gaan
    zeker als ze gaan spelen zoals in de africa cup

  5. Mounir
    26 februari 2008 om 02:59 uur.

    Wat een vertrouwen allemaal !!!

    Ik durf te wedden dat ze naar WK2010 gaan,
    wat de poule betreft is het niet, zeker niet moeilijk.

    Marokko
    Rwanda
    Mauritanië
    Ethiopië

    Wie wil er nog wedde ??!!!!!!!?!!!?!??!?!?

    En ik heb liever Jamal Fathi !
    Hij heeft inzicht in de spelers, vooral in jonge talenten.

  6. MRCCN
    26 februari 2008 om 05:12 uur.

    @mounir
    denk je dat dat de poul is???
    dit is de voorronde eerste 2 ofzo gaan verder en dan maken ze nieuwe pouls en dan zullen we zien met wie ze komen, ivoorkust, egypte, tunesie ,ghana?????

    dus ik vraag aan jou wil jij nog wel wedden nu je dit ook weet!!!??!!!!!!!???!!!!!!!

  7. jamal
    26 februari 2008 om 05:16 uur.

    er zijn 12 groepen van 4 landen dus wou je zeggen er gaan 12 aafrikanse landen door naar wk dat is knap

    KORTE UITLEG
    ER ZIJN 12 GROEPEN ELKE GROEP 4 LANDEN
    DUS 48 LANDE
    DE EERSTE EN 2DE GAAN DOOR NAAR DE WK KWALIFICATSIES
    DUS 12 KEER 2 IS 24
    JE KRIJGT DAN 6 GROEPEN MET 4LANDE
    WAAROM 6 GROEPEN OMDAT ZUID-AFRIKA OOK IN AFRIKA LICHT DUS ER MOGEN 6 LANDE MEE UIT AFRIKA

  8. spartaan
    26 februari 2008 om 06:17 uur.

    hahaha nee mounier zo makelijk gaat het niet
    er komt nog een derde ronde
    dit is nog tweede ronde
    Marokko
    Rwanda
    Mauritanië
    Ethiopië

    tweede ronde
    er worden de 48 teams in 12 groepen van 4 landen worden geloot. Voorafgaand aan de loting zijn de landen naar sterkte ingedeeld in 4 potten van elk 12 teams. de 12 groepswinnaars en de 8 beste nummers 2 gaan door naar de derde ronde In deze ronde worden de 20 landen verdeeld in 5 groepen van vier landen de groepswinnaar plaatst zich voor het WK dan

    begrijpen mounir

  9. allal
    26 februari 2008 om 07:31 uur.

    is niewe treinar van marokko al bekent of nog nie

  10. charloisss!!
    26 februari 2008 om 09:06 uur.

    ewa mounir kom we wedde

  11. mo
    26 februari 2008 om 11:19 uur.

    http://sport.infonu.nl/voetbal/11672-loting-voorronde-wk-voetbal-2010-te-zuid-afrika.html op deze sit zie je de poule en de uitleg>> dus voordat je gaat wedde check effe deze site;) voor de rest zal marokko zwaar krijgen als ze blijven onderschatten

  12. abdesss@hotmail.com
    27 februari 2008 om 11:06 uur.

    ik denk dat het jamal fathiu het wordt maar hoop martin jol

  13. Mounir
    27 februari 2008 om 02:14 uur.

    ooh ik dacht dat er maar 2 rondes waren, dan hebben ze nog een hoop te doen.

  14. Mounir
    27 februari 2008 om 02:15 uur.

    Ze halen het denk ik niet, of ze moeten echt wat aan die spelers doen van e 2 divisies

  15. Abu Ayman
    27 februari 2008 om 03:26 uur.

    De nieuwe bondscoach wordt zoals verwacht Gekke Geert ,succestrainer van PVV.

  16. zomaar een marokaan
    29 februari 2008 om 12:06 uur.

    de beste 6 van de komende africa cup gaan naar het wk.

  17. rachid .nl
    29 februari 2008 om 07:29 uur.

    nou het is zus of zo elk land kent een periode met minder resultaten dus voor marokko was het de africa cup en met nieuw trainer zal het zeker anders gaan dan voor heen we zulen zien in zuid africa 2010 met nieuw marokkaans elftal.

  18. ali
    02 maart 2008 om 02:20 uur.

    jamal fathi wordt het samen met tawssi marokko gaat naar het wk zijn 12 groepen eerste zekker naar tweede ronde en beste 8 nummer 2 gaat ook mee en dan worden 5 groepen gemaakt elke groep 4 landen eerste naar het wk en nummer 2 en 3 mee naar afrika cup van 2010

  19. Mouad
    06 maart 2008 om 02:53 uur.

    Nou waar blijven ze nou met die nieuwe trainer……

    Trouwens… Henri Michel had gelijk. Het Marokkaans voetbal moet veranderen, en dan te beginnen met de bond! En speler moeten meer inzet tonen! In plaats van bezig zijn met hun haar.