MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Hind zingt ‘Your heart belongs to me’

08 maart 2008 | in Muziek | 12 Reacties

HindHind Laroussi zingt op 20 mei in de halve finale van het Eurovisie Songfestival het nummer ‘Your heart belongs to me’. De zangeres onthulde de titel van het liedje tijdens de opnamen van de talkshow ‘Thank God it’s friday’, die vrijdagavond werd uitgezonden bij de Vara.

De 23-jarige artieste heeft het nummer vijf jaar geleden zelf geschreven. De tekst draait om een jongen op wie Hind destijds verliefd was. Muzikaal omschreef ze ‘Your heart belongs to me’ als ‘stoerder dan mensen van me gewend zijn’. Het lied is uptempo en doorspekt met Arabische klanken.

Hind, die een Marokkaanse vader heeft, liet al eerder weten dat het nummer waarschijnlijk een oriëntaals karakter zou hebben, schrijft RTL Nieuws.

De zangeres vertegenwoordigt Nederland op 20 mei tijdens de eerste halve finale van de jaarlijkse zangcompetitie in Belgrado. Als ze die ronde overleeft, staat ze op 24 mei in de finale van het Eurovisie Songfestival.

Zie hier een verslag.

‘Your heart belongs to me’

Er zijn 12 reacties

  1. Peter
    08 maart 2008 om 01:59 uur.

    mooi lied. duimen maar voor de overwinning.

  2. bilal
    08 maart 2008 om 03:35 uur.

    dit vind ik niet echt boeiend nieuws dit hoeft van mij niet

    MAAR TOCH BEDANKT VOOR DE MOEITE

  3. allochtoon
    08 maart 2008 om 06:41 uur.

    wat belangrijk zeg moslims zitten vol met woede woede en nog eens woede komen ze met zulke nieuws. aan zulke mensen moet je geen aand8 aan besteden

  4. Peter
    09 maart 2008 om 12:32 uur.

    @Allochtoon. Zit jij vol woede? Spreek dan voor jezelf en niet voor anderen. Lees de andere moslims. Je zit voor anderen in te vullen dat ze vol woede zitten. Laat dat invullen voor anderen maar aan hun zelf over.

    Enne, ben je niet trots en blij dat Hind Nederland vertegenwordigd op het eurovisiesongfestival?

  5. kkk
    09 maart 2008 om 10:24 uur.

    moslims zitten met woede hahahah
    waar heb je dat vandaan, je moet niet zo veel telegraaf lezen
    die hind kan me gestolen worden, het is ok geen marokkaanse
    het is een nederlandse vrouwe met een tintje

  6. allochtoon
    09 maart 2008 om 04:31 uur.

    moslims zitten vol met woede! Woede! Woede bij het zien van Israeliers die palestijnse kinderen vermoorden -zowel in klaarlichte dag of in de nacht- Woede bij het zien van een een kogel door de buik van een zwangere palestijnse vrouw woede bij het zien van een kogel door de buik van palenstijnse kind van een maand jullie zijn erger dan joden jullie leven niet eens met jullie moslims broeders me. sommige moslims zitten in oorlog en jullie zijn hier aan het feesten tfoe en noge ens tfoe

  7. Peter
    09 maart 2008 om 10:48 uur.

    ook woede bij het zien van 8 verrmooorde jonge menseen in een religieuze school? terwijl ze aan het bidden waren!!

    vertel eens.

  8. bibi
    10 maart 2008 om 11:24 uur.

    Allochtoon,

    Moslims vol met woede…
    De ver van mijn bed show bedoel je, wie doet er wat aan, wie staat er hier op…
    Er worden ook palestijnse mannen vermoord lijkt mij even erg maar ja vrouwen, kinderen en oude mensen klinkt wat erger he.. maar het is allemaal even erg of het nou israeliers zijn of palestijnen. Jij laat zien dat het duidelijk om 1 ding gaat Moslims.

  9. mhamed
    10 maart 2008 om 04:13 uur.

    hopelijk winst ze de finale en dan terug bij de les van het leven!!!!!!!!!!!!!!

  10. Laila
    10 maart 2008 om 06:24 uur.

    Hind zet hem op meid
    heel veel succes ik ben trots op je

    xxxxx

  11. Abderrahim
    12 maart 2008 om 09:08 uur.

    @Allochtoon
    Waar ben je mee bezig. Wie heeft het hier over Israël en de palestijnen. Als de palestijnen echte moslims zijn dan zouden ze elkaar tenminste niet uitmoorden. Check naar Hamas en Fatah. Als ik dat zie, denk ik bij mezelf. Zoek t maar lekker verder uit……………….
    Trouwens wat vind je van die liedje van Hind. Louw toch?

  12. Maukie
    13 maart 2008 om 09:42 uur.

    HIND, ZET HEM OP HET IS EEN GOED , EN MOOI LIED TOY TOY TOY,