MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko verliest van Rwanda

15 juni 2008 | in Sport | 20 Reacties

Marokkaans elftalMarokko heeft de derde kwalificatiewedstrijd voor het WK en de Afrika cup in 2010 verloren. Nadat al gewonnen werd van Ethiopië en Mauretanië, verloren de Marokkanen zaterdag in en tegen Rwanda met 3-1. Het enige doelpunt werd gemaakt door Safri. Houssaine Kharja miste echter een strafschop en Alloudi kreeg rood en zal de volgende wedstrijd moeten missen.

Door blessures miste Marokko veel spelers waaronder Sektioui, Boussoufa, Dirar, Chamakh, Hadji en Ouaddou.

Met dit resultaat neemt Rwanda de leiding in groep 8 met 9 punten, gevolgd door Marokko met 6 punten.

Er zijn 20 reacties

  1. ali baba en de 40 schapen
    15 juni 2008 om 01:17 uur.

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    en nog eens….

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  2. allochtoon
    15 juni 2008 om 11:39 uur.

    marokko miste te veel spelers iedereen was geblaseurd en de coach wil spelers testen ze misten Hadji, Chamakh, Ouaddou, Sektioui, Kabous, Dirar, Boussoufa en El Ahmadi enz

  3. kano
    15 juni 2008 om 12:32 uur.

    schande

  4. lol
    15 juni 2008 om 04:53 uur.

    daar gaan we weer..

  5. adal
    15 juni 2008 om 07:13 uur.

    ahaha hard voor ze

  6. Karim Khadiri
    15 juni 2008 om 09:38 uur.

    Nog even, en Marokko kan WK 2012 op haar buik schrijven.

  7. turco
    16 juni 2008 om 03:23 uur.

    jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    voor marocco

    maar ze kunnen het veel beter, en ze gaan het ook veel beter doen

    let maar op!!!!!!!!!!!!

    turkije kwartfinale
    veel succes voor gardas taem maroccooooooo

  8. Rotterdam-zuid
    16 juni 2008 om 07:16 uur.

    karim is dat wk 2012 van je op een schoolplein ofzo,Volgens mij is het wk 2010 maarja:S

  9. Berkany
    16 juni 2008 om 10:00 uur.

    WK2010, ik had van begin geen vertrouwen in, zolang de marokkaanse spelers uit nederland niet in selectie zitten en ook straks roger lemere als trainer en alleen spelers uit tweede divisie Frankrijk en alleen spelers van westen dus niet noorden en oosten WORDT NIETS.

  10. bas
    16 juni 2008 om 11:47 uur.

    ruwanda
    waar lig dat fffffffffff ik heb altyd vertrouwen in marokko maar dit is echt te veel 3-1 deze jongens gaan naar marokko genieten van alle aandacht en luxe hotel en nog meer dat is een soort verplichting vooor hun en teven ook vacantie tfoe

  11. fatima
    16 juni 2008 om 12:30 uur.

    Iedereen had meoten zien onze atlasleeuwen moesten spelen, te triest voor woorden, de zandbak bij mij om de hoek…zou beter bespeelbaar zijn…nou nou nou…wanneer gaat de Fifa daar eens maatregelen tegen nemen??

  12. kano
    16 juni 2008 om 04:23 uur.

    zoals een Marokkaanse krant heeft geschreven, HEEFT MAROKKO VAN RUWANDA OF HOLLANDA VERLOREN??????? dat is een goede grap!!!!!

  13. allochtoon
    16 juni 2008 om 05:59 uur.

    wat weten jullie toch van voetbal het is altijd moeilijk om tegen kleine landen te spelen. alles afrikkaanse top landen hebben de punten laten liggen

    Malawi — Egypte 1-0
    Kenya — Zimbabwe 2-0
    Oeganda — Angola 3-1
    Botswana — Ivoorkust 1-1
    Gabon — Ghana 2-0

  14. bas
    16 juni 2008 om 11:28 uur.

    fatima
    rwanda speelt ook in zandbak dus geen exccus weer beter volgend keer voorbereiden op zandbak in plaats van gras /die moeten gewoon overaal kunnun voetballen onze jongens hebben te veel kapsones

  15. Abderrahim
    16 juni 2008 om 11:55 uur.

    Als je gaat gokken op Afrikaans voetbal, dan kan je dat geld beter naar mij brengen.

  16. mo333
    17 juni 2008 om 07:54 uur.

    moet er nog zand zijn:p

  17. yassine
    18 juni 2008 om 01:58 uur.

    heej als sekroui en hadji en chamakh geen blesure hebben moeten ze spelen anders ken je net zo goed gaan stoppen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  18. magreb
    18 juni 2008 om 04:43 uur.

    hoeveel wedstrijden moeten ze nog.
    6 of 7 dus ze kunnen nog altijd eerste eindigen.
    als marokko thuis speelt maken ze rwanda af.
    Maar wanneer spelen ze weer.

  19. Rotterdam-zuid
    18 juni 2008 om 11:11 uur.

    van rwanda tazzz ik hoor dat land nu voor het 2e keer en het 1e keer voordat ze tegen marokko gingen dacht ik dat het eten was ofzo

  20. mhamed
    20 juni 2008 om 12:59 uur.

    menesn hebben jullie dat nou nog steeds niet door!!!!!!!!!!!!!

    marokko is en blijft een corupte land zeker die voetbalbond daar.
    kan iemand mij vertellen waarom zij telkens die fransen honden van trainers willen!

    en de goede trainers van andere landen links laten liggen en ook goede voetballers.

    corupte!!!!!!RWANDA hahahahahahaahah