MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko wint van Rwanda met 2-0

25 juni 2008 | in Sport | 13 Reacties

Marokkaans elftalDit weekend heeft Marokko in de WK-kwalificatiewedstrijden met 2-0 gewonnen van Rwanda. Mbark Boussoufa kwam niet in actie, maar aanvaller Benjelloun lag aan de basis van beide doelpunten. De doelpunten werden gemaakt door Youssef Safri en Nabil El Zhar.

Met deze overwinning revancheert Marokko zich voor de 3-1 verloren wedstrijd van vorige week in en tegen Rwanda.

Er zijn 13 reacties

  1. Aklim
    25 juni 2008 om 09:17 uur.

    Wat een voetbal,ze gaan wel door naar de tweede ronde maar niet naar wk.ik denk dat steeds spelers niet tevreden en vooral met de nieuwe trainer straks.

  2. kano
    25 juni 2008 om 03:40 uur.

    Grote NUL

  3. gringo
    25 juni 2008 om 09:54 uur.

    er lopen meer spelers rond die niet uit frankrijk of marokko boekari amrabat el ahmadi bakel aisati el akchaoui en nog veel meer

  4. allochtoon
    26 juni 2008 om 06:03 uur.

    Keepers:

    K.Fegrouch (Wydad Casablanca)
    H.Boudlal (Olympique Khouribga)

    Verdedigers:

    M.Aini (Raja Casablanca)
    A.Erbate (Olympique Marseille)
    M.Chrétien Basser (Sevilla FC)
    A.Ouaddou (Newcastle United)
    S.Sbai (Charleroi)
    Y.Rabeh (Liverpool FC)
    B.El Kaddouri (Dinamo Kiev)
    Y.El-Akchaoui (NEC Nijmegen)
    A.Ammi (NAC Breda)
    Y.Kaboul (Tottenham Hotspur)

    Middenvelders:

    K.Chafni (AJ Auxerre)
    T.Sektioui (FC Porto)
    K.El Ahmadi (Feyenoord)
    I.Aissati (PSV Eindhoven)
    N.Dirar (Club Brugge)
    Y.Sekour (Girondins de Bordeaux)
    J.Ait Ben Idir (Olympique Marseille)
    M.Boussoufa (RSC Anderlecht)
    A.Hermach (KSV Roeselare)
    I.Maaroufi (FC Twente)
    A.Taarabt (Tottenham Hotspur)
    M.Zemmama (Hibernian Edinburg FC)

    Aanvallers:

    Y.Hadji (AS Nancy)
    A.Benjelloun (Hibernian Edinburg FC)
    N.El Zhar (Liverpool FC)
    S.Alloudi (Olympique Marseille)
    M.Chamakh (Girondins de Bordeaux)
    H.Aboucherouane (Esperance de Tunis)
    M.El Hamdaoui (AZ Alkmaar)
    N.Barazite (Arsenal FC)
    O.Essabr (Juventus FC)
    A.Hadouir (Roda JC)
    M.Iajour (Charleroi)
    A.Chihi (1.FC Koln)

    dit is de team waar aaan marokko werkt
    dus hou aub op met jullie spelers uit nederlandse comptitie wil je franse comptitie met die franse comptitie vergelijken me of van die engelse met je bakkel die jongen heeft niet eens overzicht en wat moeten we met amrabat kijk welke spitsen en waar ze spelenover paar jaar zie je zie bij maghreb spelen en je heb het over boukhari maar boukhari kon niet eens de basis plaats bij sparta verdededign. en el ahmadi is al op geroepen dat is de einige speler die marokkaanse elftal kan halen en de rest in nederland is alleen poep als je goed bent hoor je niet in nederlande comptitie te spelen zelfs comptities in het midden oosten zijn ff goed als die van nederland

    en tegen rwanada speelde ze met c

  5. alpha
    26 juni 2008 om 04:20 uur.

    het is mij nog niet helemaal duidelijk.
    ze spelen voor de africa cup
    maar zijn het nog steeds kwalificatie wedstrijden?
    ze hebben er al 4 gespeeld, wanneer begint het toernooi nou echt?
    alpha…

  6. mounir
    26 juni 2008 om 07:55 uur.

    hey GrinGo ,, Amrabat heeft al voor Nl’s elftal gekozen,, hij is inmiddels 21 en dan moet je je keuze vastleggen !
    Maar ik ben het wel met je eens wanneer komt el Ahmadi in actie, hij is aan de selectie toegevoegd maar heeft geen minuten gemaakt ! en met Aissati mogen ze ook wel opschieten !

  7. Rotterdam-zuid
    26 juni 2008 om 09:50 uur.

    ALPHA africa cup is dit jaar al geweest vriend ze spelen voor WK loop je achter ofzo

  8. peter = de naam
    26 juni 2008 om 11:24 uur.

    @alpha kijk maar eens bij google en tik africacup in dan krijg je de uitleg en schema’s van de kwalificatieronden.

  9. Marokino
    27 juni 2008 om 05:57 uur.

    Pfff.. wordt hier zo moe van, Ik weet niet eens waar Rwanda ligt, en daar spelen ze 2-0 tegen. wash zijn ze met hun haar bezig tijdens de wedstrijd???
    Er worden overal spelers vandaan gehaald, waar is dat team van Zaki???
    En ja het ligt zeer zeker ook aan de trainer

  10. mhamed
    28 juni 2008 om 12:30 uur.

    allochtoon jij heb echt geen verstand van voetbal laat staan dat ik hier in op gaan.

  11. MOCROLOVEE(L)
    28 juni 2008 om 08:43 uur.

    ZEKERRRR MAROCCC(”L)

    HEEERLIJK OM DAT TE HORENN!!

    xxxxx

  12. zuilen
    30 juni 2008 om 06:45 uur.

    marokko gaat winnen

  13. ymp