MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Badr Hari tegen Domagoj Ostojic

12 augustus 2008 | in Sport | 11 Reacties

Afgelopen zaterdag was het K1 circus op bezoek in het Stan Sheriff Center te Honolulu. De Nederlandse Marokkaan Badr Hari stond tegenover de Kroatische vechter Domagoj Ostojic. Je zou zeggen dat het een lekker potje beuken wordt…

Maar is het de moeite waard om hiervoor helemaal vanuit Amsterdam naar Honolulu te vliegen?

Zie het spectakel:

Er zijn 11 reacties

  1. Karim M
    12 augustus 2008 om 04:26 uur.

    het kan aan mij liggen, maar ik zie hier nog geen filmpje/link onder geplaatst…

    Karim M

  2. hamoe
    13 augustus 2008 om 12:37 uur.

    respect dat deze badr hari voor marokko uitkomt echte pure marokkaan

    insallah gaat hij nog veel KO s geven wens hem het beste met zijn carriere

  3. suka
    13 augustus 2008 om 12:33 uur.

    het is volgens mijniet echt uitkomen voor marokko
    het blijf nederlandse en hij is van marokkaanse komaf

  4. BOEBAKKER
    13 augustus 2008 om 04:57 uur.

    SUKA ga ergens anders jaloers zijn fagget!!!!!!
    het is een marokkaan zoals alle andere marokkanen in europa!

  5. Karim M
    14 augustus 2008 om 01:41 uur.

    SUKA, er staat een marokkaanse vlag onder zijn naam… dat betekend dat hij officieel uitkomt voor MAROKKO…

    dus SUKA niet komen praten als je geen kennis van zaken hebt…

    Karim M

  6. Mohammed S
    16 augustus 2008 om 10:40 uur.

    Nederlander van Marokkaanse komaf?/ Hhehehe. Dat heb ik nooit begrepen. Het is een Marokkaan en godzijdank een trotse Marokkaan.

    Als je een Turk vraagt wat hij is, krijg je een eenduidig antwoord. Bij ons Marokkanen moeten van die onzinnige bijvoeglijke naamwoorden gebruikt worden. Badr Hari is een echt voorbeeld voor onze jeugd zoals meer zijn.

  7. hamzahamza
    23 september 2008 om 05:54 uur.

    staat duidelijk een marokkaans vlag onder en suka zeg een nederlander van marokkaans kom af. die nederlanders begrijpen niks van. wij zeggen wij zijn marokkannen en hun willen ons nederlanders zijn.hhhhhhhhhhhhhhh blijf maar plakken.

  8. mohammed
    24 september 2008 om 09:06 uur.

    HAHAHAHAHAHAHAH kk kut hollanders het is en marokaan maar ze noemen hem en nederlander. om dat hij het maakt.en marokaan op ter plaatse noemen ze en kut maarokaan

  9. Jan de Kaasboer
    04 december 2009 om 12:57 uur.

    Deze zogenaamde Marokanen zijn zielepieten, Check hun reacties. Men.. waar maak je je druk om. Voelen zich zeker een beetje aangesproken over de KUT Marokanen uitlatingen. Wij Nederlanders hebben daar een mooi spreekwoord voor: “Wie de schoen past trekke hem aan!”

  10. naf
    04 december 2009 om 03:43 uur.

    @JAN DE KAASKOP

    Het doet wat met je dat wij marokkanen met dubbel K en dat voor een Hollander he die spelfouten moeilijk he de Nederlandse TAAL. Je bent gewoon jaloers kan het gewoon niet hebben dat BADR toppie is ja ja…Badr speelt voor Marokko niet voor Nederland. En daarbij volgens mij voel jij je aangesproken over onze uitlatingen idd. Val dood joh stelletjes kaaskoppen zielige mensen toch!! We doen ook niks goeds he die Marokkanen! Rot toch op joh kaaskop ga lekker op een ander site je steun zoeken bij die stelletjes racisten! Badr heeft die reus lekker gehoekt. Marokkanen zijn eenmaal niet te verslaan dat wisten we al. wahhahahahahahahahaha

    Badr heres jemehoem!

  11. HENK EL MAKHLOUFI
    04 december 2009 om 07:01 uur.

    Het is :
    “wie de schoen past likt mijn reet”.