MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Al-Qaida voert groentewet in

16 augustus 2008 | in Maatschappij | 11 Reacties

tomaatDe radicale moslimorganisatie Al-Qaida verliest steeds meer steun op het platteland van Irak, waar het in sommige delen nog machtig is. Een van de redenen voor hun afnemende populariteit is hun streng islamitisch-fundamentalistische wetgeving voor het kopen van groente en fruit.

Zo mogen vrouwen geen ’suggestief gevormde’ producten meer kopen. Daarmee doelen de Al-Qaida-leiders op onder andere komkommer en peen, die hen doet denken aan het mannelijke geslachtsdeel.

Wat mogen de vrouwen dan nog wel kopen? Tomaten! Die zijn volgens Al-Qaida juist weer vrouwelijk.

Er zijn 11 reacties

  1. Henk el Makhloufi
    16 augustus 2008 om 02:37 uur.

    ik eet die “groente”nooit meer .

  2. peter = de naam
    16 augustus 2008 om 05:13 uur.

    Whaahaa Wat een stelletje verlichte idioten. Mogen de zogenaamde mannen “strijders” zeker die komkommers en peen in hun hol stoppen.

  3. igariken
    16 augustus 2008 om 08:30 uur.

    al qaida in irak !!! sinds wanneer zittten die daar want als je media moet geloven wonen ze overal toch
    voor de inval in irak had je namelijk geen al qaida in irak, en ook de taliban was onbekend in afganishtan
    het lijkt er wel op alsof mensen gewoon dingen verzinnen en gewoon roepen
    ik geloof er allemaal niks van
    de ameikaans media is hiermee begonnen met al deze onzin en leugens

  4. CH
    16 augustus 2008 om 11:57 uur.

    Inderdaad sinds wanneer zit al qaida in Irak, sinds Saddam daar weg is en de informatie stroom die wij ontvangen gebasseerd is op Amerikaanse bronnen.
    Bovendien vind ik het niet van relevantie om hier te noemen. Ongelooflijk dat dit soort berichten geplaats worden op een community site, ik kan het verband namelijk niet zien.
    Gaan we morgen ook diefstallen van moslims in China hier posten ofzo…?
    Het mooiste van allemaal dit is genant, ik dacht ooit dat deze site ontstaan was om een bijdrage te leveren aan de naam van MAROKKANEN IN NEDERLAND…… Denk niet dat de autochtone mede-lander hierdoor positiever gaat denken over zijn ISLAMITISCH MAROKKAANS NEDERLANDSE buurman.

  5. gringo
    17 augustus 2008 om 01:05 uur.

    wat triest dus manen mogen ook tomaten niet eten!! alle fruit en groente zijn van allah .

  6. hassanhasson
    17 augustus 2008 om 01:32 uur.

    wat is de bron van dit Artikel?
    dit riekt naar zion’s stank

  7. igariken
    18 augustus 2008 om 12:19 uur.

    Dames en Heren, zou jullie allemaal willen waarschuwen om niet alles te geloven wat op het net geplaats wordt, en helemaal niet geloven als het over islamitische landen gaat etc, Veel nieuws bevatten veel leugens die ze later toch niet aan je gaan weerleggen. Meestal is het de Doel om islaam slechte naam te geven

    Salaam moeilkom

  8. ravinder
    21 augustus 2008 om 12:44 uur.

    het mag toch als een gegeven worden beschouwd dat saddam weinig tot niets moest hebben van dit soort organisaties, hij had natuurlijk liever geen ondermijnend gezag. maar na de val is het prijsschieten in irak, eigenlijk is het een chaos waar meerdere organisaties nu opereren. er word veel doorgevoerd, zieltjes gewonnen etc. denk dat daar alle informatiezenders het wereldwijd wel over eens zijn…

  9. kano
    24 augustus 2008 om 03:59 uur.

    Henk el Makhloufi @

    jij hebt gelijk, je weet maar nooit wat met zulke groente en fruit gebeurt voor deze op de markt komt te staan.
    misschien zit een amerikkaanse zionistise vrouw met zulke groente te gnieten en te spelen (?) toen kwam ze op een SATANISCHE idee dat de taliban en al qaida dat soort groente ne fruit verbidden of zij heeft al eerder in de Amerikaans sex industrie gewerkt, dus we weten allemaal dat een bepaalde soort groente en fruit in de westerse landen vooral in de sexindustrie als mannelijke geslacht word gezien en gebruikt.

  10. kano
    24 augustus 2008 om 04:02 uur.

    Je weet maar nooit wat met die groent en fruit gebeurt voor dat deze op de markt komt te staan,

  11. Henk el Makhloufi