MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Bonjasky wint in finale van Badr Hari (video)

07 december 2008 | in Sport | 70 Reacties

Kickbokser Remy Bonjasky heeft zaterdag voor de derde keer in zijn loopbaan de prestigieuze titel van de K-1 gewonnen. De Nederlander was in de finale te sterk voor Badr Hari, de Amsterdammer die voor Marokko uitkomt.

Bonjasky, die in de 2003 en 2004 ook al zegevierde op het officieuze WK, begon sterk aan de finale. Hij sloeg zijn tegenstander in de eerste ronde al tegen de vlakte. Badr Hari verspeelde zijn kansen op de zege in de tweede ronde toen hij Bonjasky nog sloeg en trapte nadat de scheidsrechter een stopteken had gegeven.

De aangeslagen Bonjasky kon niet meer verder, waarna de arbiter Badr Hari de rode kaart toonde. ,,Zo wil ik eigenlijk niet winnen”, stelde Bonjasky vlak na het gevecht. De inwoner van Almere krijgt 290.000 euro voor de titel. Badr Hari verraste in de eerste ronde met een zege op Peter Aerts. Hij sloeg de Nederlander knock out. ,,Ik stond te slapen”, stelde de drievoudig kampioen volgens het Leidsch Dagblad.

Er zijn 70 reacties

  1. trab
    07 december 2008 om 12:30 uur.

    Prutser die Badr Hari! Heel dom en jammer!

  2. jan
    07 december 2008 om 01:52 uur.

    Jammer voor die Badr….
    Dat hij zich zo laat gaan.
    Eigenlijk maar goed dat hij onder de marokkaanse vlag vecht.
    Hij is een schande voor de K-1 en de vechtsport !!!!

  3. Willem
    07 december 2008 om 03:18 uur.

    Badr is zo’n groot talent. Jammer dat het zo is gelopen.

  4. Iggy
    07 december 2008 om 10:59 uur.

    terechte winnaar die remy netjes vechten en dikke klappen en trappen uitdelen.

  5. sjaak
    07 december 2008 om 11:49 uur.

    Wat een k*tfinale, ik had zo gehoopt op een waardige strijd. Dit was gewoon spugen op alles wat K1 zo goed maakt.

  6. buddhaben
    07 december 2008 om 11:52 uur.

    Hari moet lekker met kooigevechten mee gaan doen als denkt zo meer kans te maken.Zonde voor deze finale waar je de hele avond op zit te wachten!

  7. Ali
    07 december 2008 om 02:11 uur.

    Echt triest dat hij doorgaat nadat Bojanski al op de grond ligt, heeft niks meer met k1 te maken.
    Hij heeft het nu voor zichzelf verpest en dat niet alleen ook voor alle fans die een mooie finale hadden verwacht!!

  8. hassanhasson
    07 december 2008 om 02:39 uur.

    wat een slecht toneelspel van die huisneger, maar geef him nou eens ongelijk! het was puur angst voor badr en niets anders..
    het is uiteraard erg stom en onsportief van Badr… maar waar is de sportiviteit van Ramy? hij lag op de grond te krimperen alsof hij met een buldozer was geraakt, puur nep drama..
    en blijven lullen”’ik zag dubbel, ik zie nog steeds dubbel maar ik ga wel met 400.000 dollar naar huis” heel sportief en je houdt van sport. het is puur diefstal…. maar ja geef him nou eens ongelijk!

    Ramy is een nepperd en lult als kolonist

    Badr is the champion… volgende keer moet je jezelf beheersen en trapt niet meer in maar trapt ze in

  9. aziie
    07 december 2008 om 02:54 uur.

    waar kan ik die interview terug zien ?

  10. rodney
    07 december 2008 om 03:54 uur.

    badr hari zou om als voorbeeld te stellen for life geschorst moeten worden
    of laten wij all over the world ook op sportief gebied het afweten,en zal hier ook de verharding van de maatschappij toegelaten worden,zodat we over 10 jaar kunnen zeggen dat het allemaal door slap beleid uit de hand is gelopen!!!

  11. Naaad
    07 december 2008 om 05:55 uur.

    Wat een onsportieveling die Badr Hari!! triest geval..

  12. babare
    07 december 2008 om 06:17 uur.

    lachwekkend man dit op een andere site voor sport staat er heel wat anders op en badr hari was sterker dan Remy Bonjasky dat ziet elke mens hij verspilde punten door te evchten terwijl de scheids een stopteken gaf maar als je goed keek was de tweede ronde zowiezo voor badr hari..op dat andere site die ik bedoel stond badr hari verpest punten terwijl hij kon winnen dus erg vreemd..

  13. mebel
    07 december 2008 om 08:45 uur.

    tazzz

  14. Abdel karim
    07 december 2008 om 09:33 uur.

    Hoe bedoel je te sterk??? Zo iets betekent niet dat ie te sterk was, maar dat ie geluk heeft gehad dat hari een domme fout heeft gemaakt. Voor mij was badr hari aan de sterke kant en had die titel zeker kunnen pakken, maar remi ging duidelijk voor het geld, en tactiek spelen, na de rode kaart kon ie in een keer wel praten en was ie gelijk opgestaan. Makers van deze site zijn duidelijk niet alleen of geen Marokkanen, pas op wat jullie zeggen op deze site dames en heren. Big Brother is watching you !!!

  15. Maghreb.NL » Blog Archive » Badr Hari: “Ik kom om te knokken”
    08 december 2008 om 12:15 uur.

    […] Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te […]

  16. Cruket
    08 december 2008 om 02:07 uur.

    Die huisneger ****** heeft wel USD 400.000.Dat kan je van die domme mokro niet zeggen.

  17. Angel
    08 december 2008 om 07:30 uur.

    Waarom is het toch zo dat de meeste Nederlanders van Marokaanse afkomst op alle sites zeggen dat Remy een jankert is. Zien jullie soms niet in dat wat Badr deed gewoon niet mag…of Remy nou expres bleef liggen of doet er niet toe. Badr heeft zijn eigen win kansen verspeeld en moet boeten voor zijn daden.

    Ik hoop dat K1 het hier niet bij laat en hem schorst voor het leven. Is namelijk niet het eerste akkefietje met meneer Hari, of zijn jullie allemaal vergeten dat hij tijdens een persconferentie zijn tegenstander nog voor ze uberhaubt de ring in waren al op zijn bek sloeg.

    Zo’n agressief tering ventje is geen sportman en zal altijd zijn eigen ramen blijven ingooien waardoor hij nooit een stap verder komt.

  18. Vechter
    08 december 2008 om 08:14 uur.

    Dit is geen tennis maar kickboks en dat badr agresief werd , Dat hoort bij deze sport . Je kon ook zien dat badr zich juist inhield en het was gewoon nep hoe bonjaski bleef liggen en deed of hij last van ze ogen had.

    badr is gewoon de man van de k1 , Hij heeft peter aerts zonder moeite gesloopt
    iedereen vergeet deze wedstrijd omdat het een schande is voor die hollanders
    hoe hij aerst pakte , en was dikke neppe finale , v

  19. Henkjan Shits
    08 december 2008 om 09:12 uur.

    Wat een triest figuur die Hari. Een down tegen en dan op het einde maar doorgaan terwijl je tegenstander op de grond ligt.

    Toont gewoon dat hij nog niet professioneel genoeg met z’n sport omgaat en dat hij een k*tmentaliteit heeft. Zit dat in de aard van het beestje begin je je dan af te vragen??

    @ Abdel Karim: Remy heeft tenminste de professionaliteit om op tactiek te kunnen spelen. Dat zou goed zijn voor Hari om te leren, kan hij misschien zichzelf een x beheersen en wèl de titel pakken. Ik ben echter van mening dat ze hem voor het leven moeten schorsen. En voor Big Brother ben ik niet bang.

  20. Piet Huysens
    08 december 2008 om 10:07 uur.

    100%juiste informatie!!!
    *Maghreb!!

    hassanhasson

    wat een slecht toneelspel van die huisneger, maar geef him nou eens ongelijk! het was puur angst voor badr en niets anders..
    het is uiteraard erg stom en onsportief van Badr… maar waar is de sportiviteit van Ramy? hij lag op de grond te krimperen alsof hij met een buldozer was geraakt, puur nep drama..
    en blijven lullen”’ik zag dubbel, ik zie nog steeds dubbel maar ik ga wel met 400.000 dollar naar huis” heel sportief en je houdt van sport. het is puur diefstal…. maar ja geef him nou eens ongelijk!

    Ramy is een nepperd en lult als kolonist

    Badr is the champion… volgende keer moet je jezelf beheersen en trapt niet meer in maar trapt ze in

  21. michael
    08 december 2008 om 10:45 uur.

    En als het twee blanken tegen elkaar waren, zouden we het woord neger of marokaan niet bhoren? waar gaat dit nog over, stelletje debielen.

    het gaat om de sport, kan mij het schelen wie er wint als de beste maar wint ben ik tevreden, en het zou de sport onwaardig zijn als hari had gewonnen want hij is een man zonder opvoeding, ik zie het in zijn ogen is een straat jochie met een grote mond, remy is goed opgevoed dat zie je aan zijn persoonlijkheid, hari is iemand die je je rug niet naar hem mag keren want dan ben je weg, dat bewijst door te zeggen hij volgt altijd zijn gevoel wat een dombo dus als mijn gevoel zegt ik moet iemand schieten of doden dan is het goed om dat te volgen, en hij heeft geen escuus aangeboden aan remy, now dat bewijst dat hij nog een jochie is en nog steeds geen man.

    remy goed gedaan, it was time to seperate the boys from the man, goed remy ga door en verlies nooit die je opvoeding die je mee hebt gekregen kerel, dat maakt je pas een man.

    hari is klaar voor heropvoeding ergens in in middenooosten weet ik wel een plek ik kom zelf daar vandaan, ja een echte arabier ben ik, maar hari gedraagt zich echt niet zo, begin ergens een opvoed cursus te volgen bij mij kan je het gratis krijgen, het zal goed zijn voor je carriere, want als mijn zoon zicht zo zou gedragen kickboxer of geen kickboxer ik zou hem keihard kicken onder zijn gat, dat zou hem leren, wat een schande, tfu.

    mvg

  22. Jood
    08 december 2008 om 10:59 uur.

    Badr Hari was niet sterker hij had in de eerste ronde al een Knock Down en stond dus al achter en de enige manier om te winnen was een Knockout wat erg onwaarschijnlijk was geweest omdat Remy Bekend staat om zijn goede dekking. Hij wist dat hij niet meer kon winnen en was daardoor gefrustreerd hij zei het zelf nog….Remy Kwam om te dekken en ik om te vechten haha tuurlijk wat denk je dat dat Remy zijn dekking voor je gaat zakken zodat je hem Knockout kan slaan kom op Badr wees Sportief

  23. aziz
    08 december 2008 om 11:23 uur.

    die mokro’is 23 een man is op zijn sterkst op zijn 28 ste….. badr zijn tijd komt wel… hij wordt alleen maar sterker.

  24. Badr hari
    08 december 2008 om 01:34 uur.

    Badr Hari had de tweede ronde dik gewonnen, en dan komt Bonjasky zeggen dat hij door frustratie die trap gaf omdat hij zag dat ie aan de verliezende kant stond. Sorry hoor maar Badr is gewoon THE WINNERR! Of jullie nou willen of niet.

  25. appie
    08 december 2008 om 01:56 uur.

    Wat een schandalige actie van een in potentie groot vechter. En dan na afloop geen verontschuldigingen aan het adres van Bonjasky, de K-1 organisatie of de fans, maar een lulverhaal dat hij kwam om te vechten, staand of liggend, en dat hij gegeven heeft wat de fans wilden… In het land waar persoonlijke eer hoger in het vaandel staat dan waar ook jezelf verlagen door iemand op de grond op het hoofd te trappen is het laagste wat je kan doen. Denk hij nu echt dat er iemand zat te wachten op zo’n einde van het toernooi? Jammer dat de highkick waar Badr nog maar net onderdoor viel niet midden op z’n domme kop aankwam, dat was namelijk een verdiend einde geweest voor Bonjasky en voor Hari. Wat een schande voor de sport is die man.

  26. vic en debby
    08 december 2008 om 02:00 uur.

    Dit typeerd precies de Marokkaanse kutmentaliteit.
    Gelukkig kwam hij voor marokko uit en niet voor ons geweldige nederland.

  27. faissal
    08 december 2008 om 07:35 uur.

    goed gedaan badr op naar de volgende lekker klappen uitdelen jongen.
    ga zo door daar hou ik van.
    zo word je nog beroemd meeste rode kaarten ik vin het echt te gek:)

  28. joost
    08 december 2008 om 07:44 uur.

    wat een loser die hari. hij wil net als al die marokkaanse kutvriendjes (in NL) van hem respect krijgen, nou dan moet-ie vooral door hakken alsof ie in een kooi staat en de scheidsrechter voor lul zetten. hij is dus nog dom ook. ik hoop dat ze hem voor het leven schorsen. natuurlijk heeft iedereen but himself het gedaan. waarschijnlijk zakt-ie binnen drie jaar in een blok beton af in de maas of zo. niet te geloven wat een sukkel

  29. Remy NO 1
    08 december 2008 om 08:00 uur.

    Badr winnen hahahaha nooit van Remy.
    Weet niet of jullie goed hebben gekeken maar maar elke stoot van Badr werd geblokt.
    En de counters van Remy waren allemaal raak.
    Kan me voorstellen dat Badr gefrustreerd raakte als je taktiek niet werkt.
    Remy real champion
    Gentleman buiten de ring en een slimme vechter in de ring

  30. Jo
    08 december 2008 om 11:19 uur.

    Worden de K1 vechters eigenlijk wel getest op stimulerende middelen?
    Het zou me niet verbazen als Badr positief bevonden zou worden.
    Zo’n reactie en de blik in zijn ogen………………..

  31. Marco
    09 december 2008 om 03:20 uur.

    Jammer hoor.

    Het had een leuke finale kunnen zijn…

    Het is inderdaad jammer dat Remy’s trap niet op het hoofd van Badr kwam, maar er overheen toen Badr viel.

    Het is ook triest dat een paar figuren niet kunnen inzien wie echt de betere man was (ook al vond ik dat ze gewoon door moesten vechten). Vast houden aan een ideaal van opperwezens te zijn… terwijl er niets subliems is aan de manier waarop sommigen zich profileren.

    Groeten,

    Marco

  32. anton gleuf
    09 december 2008 om 10:23 uur.

    wat een dikke vette pannekoek die badr hari potter. Ik pomp hem vierkant !!

  33. brian
    09 december 2008 om 01:22 uur.

    HASSANHASSON

    jij met je grote bek. je bent zeker een kut marrokaan dat je dit allemaal zegt. zo zie je maar weer marrokaan blijft een marrokaan, vies vechten als mensen op de grond liggen. fackin zielig gewoon. en huisneger? jij zelf bent nog zwarten dan Remy want je bent een AFRIKAAN of wist j edat niet?
    ben zelf geen neger of mocro maar lees mijn verhaal maar lul

  34. ibrahim
    09 december 2008 om 01:34 uur.

    ben zelf mokro en WAS ook voor Hari. tot dat moment en toen dacht ik wauw dit is gewoon een afspiegeling van die mokro mentaliteit.. zielig gewoon en schaam me diep. als je bent gekomen om te vechten laat je iemand opstaan en ram je hem dan in elkaar.
    en ook dat remy alleen zijn handen omhoog hield?jij wou toch vechten en jij bent toch oz goed dacht ik dan moest je daar ook door heen slaan.
    pure frustratie en dan komt die kut mentaliteit naar boven. schaam me voor de mokro’s nu.

  35. hassanhasson
    09 december 2008 om 02:37 uur.

    En Peter Aerts die heeft heel erg veel geluk gehad…….anders lag hij nu nog in het ziekenhuis diep te slapen, jammmeerrrrrrr, we hadden him zo kunnen vernederen……spijtig! die kut refer
    voor heel even, Ik voelde me erg superior!!!!!

  36. daONEve
    09 december 2008 om 03:34 uur.

    Al jaren fan van ‘oude rot’ Bonjasky en al een hele tijd fan van ‘rising talent’ Hari, voor mij was dit een finale om van te dromen. Deze twee mannen zijn (samen met Peter Aerts) mijn persoonlijke favorieten.

    Helaas weet Hari zich niet te beheersen. Als je zo’n gevecht aangaat, weet je vooraf binnen welke regels dat plaatsvindt en als je over de schreef gaat, heeft dat gevolgen.

    Als fan hoop ik op een excuus of verklaring maar als sportman hoop ik op een levenslange schorsing.

  37. darih
    09 december 2008 om 05:21 uur.

    Badr Hari is in wezen een aardig persoon. Dat hij in zijn sport harhandig en agressief is zeg ik, don”t hate player hate the game!
    Het heeft geen nut en is niet van toepassing wat voor aard Badr heeft (mochtje hem persoonlijk niet kennen). Nogmaals dit is geen ‘tennis’ of Jerry Springer, het is hard aan hard, ,Het is en blijft en sport .
    Zij zullen elkaar na afloop wel een handje of een Uzzt geven en verder chill over na praten.

    Voor de mensen die hen beide een slechte naam geven zijn:
    A niet sportief
    B hebben geen kennis van … (er zijn ergere zaken in de wereled).

    Verders zeg ik props aan beide, Badr je hebt een mooie knietje geblokt en nog vele meer, maar ook goed uitgedeel. En wat betreft Remy ook een goede boxer, maar zo kennen wij allemaal wel een keer overdrijven en- of in Badrs geval uitvallen.

  38. tarik
    09 december 2008 om 06:48 uur.

    die bader is gewoon killing machine en die bonjaski is gewoon bang van deze tornado

  39. Clyde
    09 december 2008 om 09:41 uur.

    Wat een domme trieste harrie actie, bij de eerste ronde had ie geluk dat ie neer geklapt werd, anders een harde KO met de rechter high kick op zijn kop en dan ook nog proberen om een kans creeeren op de grond door te gaan, hoeveel hersens cellen zal die nog over hebben. peace Up Bonjasky

    Box Ryan uut amersfoort

  40. Azidan
    09 december 2008 om 10:31 uur.

    Zie broeders, diene Badr Hari is een Arabier

    en wat kan je anders verwachten van een Arabier,

    Arabieren zijn ervoor gekend dat wanneer je efkes verslap dat zij jouw hardhandig aanpakken NO MERCY

    Niet zoals de Berbers die wel medelijden tonen, en Berbers en Zwarte-Afrikanen zijn hetzelfde, dus ja

    Fuck Badr Hari

  41. trab
    10 december 2008 om 12:25 uur.

    Ik deel grotendeels de meningen van alle Nederlanders op dit forum! Maar jullie moeten natuurlijk ook niet gaan overdrijven…Jullie zijn namelijk ook geen lieverdjes. Neem Joran, Hans van Anraat, Holleeder als voorbeelden…

    Remy is wel een echte gentleman! Absoluut waar!

    Die mensen die hem een huisneger noemen, kunnen zichzelf gek verklaren of hun opvoeding eens ernstig onder de loep te nemen!

    Met vriendelijke groet,

    Een Marokkaan

  42. apie
    10 december 2008 om 01:49 uur.

    ik vind echt jammer dat het zo moet afgeloppen
    ik zelf heb jaren gekickbokst zelf tegen remy gespaart zou goed is hij ook niet
    ik vond makelijk tegen hem sparen ik vind jammer dat ik tijdje gestopt ben anders was hij nooit k1 kampoin geworden ik kon hem door en door .
    ik vind bader gewoon beter hij kon hem maklijk pakken echt waar .maar goed bader komt goed terug. en voor remy is het afgeloppen

  43. MO
    10 december 2008 om 09:34 uur.

    TARIK GA EERST NEDERLANDS LEREN TYPEN AUB VOOR JE REACTIE GEEFT. OF HEB JE OOK ZO ENE KUT OPVOEDING GEHAD ALS HARI. WAAROM HEEFT HIJ ZO LAF GEDAAN ALS IEMAND OP DE GROND LIGT?HEB JE DAAR EEN VERKLARING VOOR? NEE HE WANT HET IS GEWOON LAF ZIELIG EN BUITEN DE REGELS.

    VOOR DE MENSEN DIE HEM HUISNEGER NOEMEN MOETEN EENS NAAR HUN ZELF KIJKEN. VOOR HET GROTENDEEL ZIJN DAT MOCRO;S EN DIE ZIJN ZELF AFRIKANEN DUS HEBBEN TOTAAL GEEN RECHT VAN SPREKEN. EN ALS JE HEM TOCH ZO WILT NOEMEN:DIE GAST HEEFT 290.000 EURO’S IN THE POCKET EN HARI 0,0 NADA NOPPES.

    IK ZELF BEN MOCRO EN BIJ DEZE WIL IK GEWOON BEVESTIGEN DAT ELKE MOCRO EEN KUT MENTALITEIT HEEFT.IK ZIE HET ELKE DAG DUS NIEMAND HOEFT MIJ TE KOMEN ZEGGEN DAT IK ZE OVER 1 KAM SCHEER. GEWOON KUT KUT EN ZO OP DIT NIVEAU VOOR MILJOENEN KIJKERS GOEDE PROMOTIE VOOR ONS GEDRAG

    MET VRIENDELIJKE GROET,

    MO

  44. Henk el Makhloufi
    10 december 2008 om 09:56 uur.

    Trab,
    Je vergeet onze “zeehelden” te benoemen en de periode dat we nog kolonies hadden.

  45. ZVA
    10 december 2008 om 11:10 uur.

    Beste Badr,

    heel goed gevochten jongen en die Aerts zo eruit slaan was ongelofelijk en deed veel medehollanders(wit) veel pijn zie reactie hier boven.

    de zandkever heeft het trucje gespeeld net of ie dood was geraakt om het geld te pakken en de titel.maar als iedereen gezien heeft heb jij hem alle hoeken van het veld laten zien in de tweede ronde. en hij zag dat je hem kapot ging slopen. maar goed… volgende keer zal al mijn geld op jou zetten. daag die zandkever weer uit zo ik zeggen.

    voor de medehollanders die karatetrap achtige trap was fenomenaal tegen die ouwe rot van arts(respect)

    Badr. je bent ook welkom in alhoceima.

  46. bezorgde Meskin
    10 december 2008 om 01:08 uur.

    Azidan gap wat lul je nou slap met je arabier dit arabier dat
    zit je nou nog steeds met je hoofd in je anus… Hari is een individu, en kom dus niet met je rif gepraat… dat soort gesprekken zijn voor een andere plek en tijd..
    en dat jij op een afrikaan lijkt dat kan wel kloppen want je bent er ook gewoon 1 ziek

    ben je well eens hard aangepakt door een arabier dan of wordt dit je eerste x

  47. joost2
    10 december 2008 om 03:25 uur.

    ik vindt de nederlanders hier egt triest dat julie zo zijn julie moeten niet iedereen over een kant scheere
    en als julie het doen warom zeggen julie niet in de gezigt van een marokaan weet je wat ik lomp vindt van onze nederlanders stel je voor ik ben in me eentje en ik heb ruzie met een marokaan en een vriendt die zit naast mij en die marokaan wil mij slaan neej dan gaat die nederlandse vriendt gewoon weg en bij de marokaanen is het heel anders zij helpen elkaar dus dit is een tip voor onze nederlanders neem een vorbeeld van de goede marokaanen want julie kunnen er veel van lere want eerst was ik ok zo een computernerd die niks durfde op straat te vertelle en dan ga je het op de computer doen
    JONGENS DENK EFFEEEEEE NAAAA

  48. darih
    10 december 2008 om 04:45 uur.

    AZIDAN!

    DOE IS ONDERZOEK NAAR WAAR JE WERKELIJK VANDAAN KOMT A HOBASHA! JE WEET NIET EENS WAAR JE WORTELS LIGGEN … MAAR WEL GROTE PRAATJES. JE BENT EEN ECHTE TYPERENDE BERBER

  49. ewa
    11 december 2008 om 11:22 uur.

    badr hari is de bom klaar op kankere

  50. Maghreb_riff_Antwerpen
    11 december 2008 om 02:09 uur.

    tezz, inasan ie iroemiyen ni adahan ad couweden,,, yak shahanag..? shegeni mayemi tasan ga maghreb.nl…? adahan ad couwden laydik..

    NL: jullie hollanders, jullie haten toch ons MAROKKANEN…?
    wat hebben jullie dan te zoeken op MAROKKO.nl..?
    als jullie ons zo hard haten,, kom dan niet naar marokkaanse sites HOPELOOZE hollanders!!!!!!!!

  51. IKKE
    11 december 2008 om 03:11 uur.

    IK WED VOOR VEEL GELD DAT DIT DOOR EEN DOMME KUT MAROKKAAN IS GESCHREVEN.KIJK HOEVEEL FOUTEN ER IN STAAN,GEEN 1 NEDERLANDER NOG SURINAMER ZAL ZULKE FOUTEN MAKEN. EN DAN NOG PROBEREN OM MET D EN T TE GAAN SCHRIJVEN HAHAHAHAHAHAHAHHA.KIJK HOE ZIELIG JULLIE ZIJN EN VOORDOEN ALS ANDERE OM JULLIE KUT RAS GOED NAAR BUITEN TE BRENGEN. GA EERST NEDERLANDS LES VOLGEN EN ALS JE FOUTLOOS KAN TYPEN MAG JE WEER REAGEREN. HAAHAHAH HOE JE GEZICHT SCHRIJGT–>GEZIGT HAHAHAHAAH DOMME KUT MOCRO

    joost2
    ik vindt de nederlanders hier egt triest dat julie zo zijn julie moeten niet iedereen over een kant scheere
    en als julie het doen warom zeggen julie niet in de gezigt van een marokaan weet je wat ik lomp vindt van onze nederlanders stel je voor ik ben in me eentje en ik heb ruzie met een marokaan en een vriendt die zit naast mij en die marokaan wil mij slaan neej dan gaat die nederlandse vriendt gewoon weg en bij de marokaanen is het heel anders zij helpen elkaar dus dit is een tip voor onze nederlanders neem een vorbeeld van de goede marokaanen want julie kunnen er veel van lere want eerst was ik ok zo een computernerd die niks durfde op straat te vertelle en dan ga je het op de computer doen
    JONGENS DENK EFFEEEEEE NAAAA

  52. samadie
    11 december 2008 om 04:01 uur.

    Azidan agjoer dat je bent, je maakt ons imazighen te schande hier. WIj zijn GEEN berbers, maar imazighen.
    hari is fifty fifty ajagjoer.

  53. tarik
    11 december 2008 om 05:08 uur.

    het gaat hier niet om ras of rif of arabier het gaat hier om boxen waar jullie
    geen verstand van hebben bader hari je bent gewoon the champ

  54. abdel
    11 december 2008 om 10:02 uur.

    Darih,

    Waarom zo rascistisch richting de Imazighen? Waarom gebruik je een scheldnaam om Imazighen te benoemen?

  55. Gangsta
    12 december 2008 om 01:48 uur.

    Badr Hari = De GROOTSTE loser OOIT!!! TPHOE!!!
    Vieze Mannetje Hij Hoord niet thuis bij k1 Fuck Off Loser

  56. amersfoort mocro alito
    12 december 2008 om 05:28 uur.

    badr heeft een vechtershart remy niet .
    remy heeft wel 400000$ gewonnen .
    .
    remy heeft zijn respect verloren en respect is niet te koop
    badr heeft voor mijn meer respect gekregen

    hou het straat want daar ligt meer dan 40000$

  57. amersfoort mocro alito
    12 december 2008 om 05:39 uur.

    IK heb een paar wedstrijden gezien van remy waar hij geen zin meer in had
    dat waren tegen fetosa leko bob sap het is gewoon een mietje

    de eene zit in de sport school de andere maak zijn loop schoon

    de mike tyson van k-1 is badr hari

  58. amersfoort mocro alito
    12 december 2008 om 05:53 uur.

    badr daag hem nog een keer uit ik denk dat hij dat niet eens meer durft

    yam yam yam remy bang op de grond

    mohamend ali badr hari miky tyson rael fichters

    fer zullen wel speling fouten ziten maar ik kom van de straat kan er ook niks aan doen .

  59. Saffi
    12 december 2008 om 05:26 uur.

    Ik vond het een te gekke wedstrijd!

    De wedstrijd van Badr tegen Aerts was geweldig!!
    Ik dacht deze titel gaat ZEKER naar Badr!!!….

    Alleen jammer van zijn ‘emotionele gevoelens’, hij had zich niet zo hoeven te gedragen….was nergens voor nodig!

    Los van zijn onsportief gedrag, blijft hij een favoriet voor mij, een technisch goede boxer met een positieve vooruitzicht …Incha allah….

    Een beetje bijcaotching m.b.t. zijn mentaliteit en hopen dat het goed komt.
    Erg Zonde als hij niet daaraan gaat werken….
    Iedereen verdiend kansen in deze wereld zelfs hij, en hij hoeft niet gelijk bestempeld te worden.

    Niemand kan oordelen over hem alleen God!
    ‘Als je naar een ander wijst, heb je drie vingers op jezelf’.

  60. Azidan
    12 december 2008 om 10:28 uur.

    @samadie

    Is diene Badr Hari, half, aaah dat wist ik niet, ondanks die misstap, mijn steun gaat sowieso naar mijn landgenoot Badr Hari, die spirit is ook goed, dat natrappen kan zowel positief als negatief zijn

    @darih

    Wablieft, ik weet niet waar mijn wortels liggen?mijn wortels liggen in de bergen van deRif, en ik ben daar trots op, ik zeg eerlijk, diene Badr Hari heeft wel een goede spirit,

    Maar zoals zovelen hier hebben gezegd, ik denk dat zij gelijk hebben, Badr Hari heeft een beetje eer bijeengehaald zo, en Bonyaski kan misschien nu als een cowardgezien worden,

    Allahohalem

  61. mokerslag
    13 december 2008 om 01:44 uur.

    gaan jullie maar eeeens in die ring staaaan sukkels ik zie t jullie niet na doen badr liet zich ff gaaaan ok daar kreeeg ie geel vooor tog als t zo erg was had de scheids em meteeen geschorst hij heeft er immers meer verstand van dan jullie sukkels badr is en blijft nummer 1 en voor de gene die dat niet konden zien is er alstijd nog hans anders peace

  62. Freddie
    13 december 2008 om 03:23 uur.

    What een waardeloze straatlul,die stomme Badr!

    Sportman, laat me toch niet lachen

    2@@@@@2

  63. Gimairo
    14 december 2008 om 11:47 uur.

    Hallo beste mensen,

    Ik heb alles een beetje gelezen op deze site en ik ben een beetje teleurgesteld. Ik zelf ben half Surinaams en half Marokkaans en ik merk dat mensen meer bezig zijn met hen afkomst dan met het gevecht, dat zegt meer over zichzelf dan over de 2 vechters. Mijn vrienden zijn van alle afkomsten en respecteren elkaar. Afkomst en geloof blijft een gevoelig onderwerp maar niemand is beter of hoger dan een ander.
    Uiteindelijk hebben wij (Donkere Sur en Mar) 1 bron en dat is Afrika.

    Badr hari en Remy zijn beide 2 topvechters anders sta je daar niet en het interessante is, dat je in de k1 juist zoveel verschillende types hebt.
    Als je de wedstrijd analyseert dan vond ik ze gelijk opgingen en Badr hari had nog genoeg kans om te winnen. Remy staat bekend om zijn strakke verdediging dat moet het team van Badr Hari weten en misschien er beter op anticiperen (net als bij voetbal, bijv: Italie). Als elke vechter precies hetzelfde zou vechten dan zou er niets aan zijn (moet juist een uitdaging voor Badr hari zijn).

    Wat Badr Hari deed was zonde en deed dat door frustatie want voor zo een goede vechter is dat niet goed voor zijn carriere. Hij en Remy zijn beide voorbeeld functies en daar moet je positief mee omgaan vooral bij de jeugd, ik zelf zat met mijn Zoontje van 7 te kijken en moest het aan hem uitleggen dat het verkeerd was en tegen de regels.

    Badr Hari heeft er wel spijt van zag het al in de ring aan zijn gezicht maar omdat hij de Bad Boy wordt genoemd zal hij niet toegeven.
    Remy is respectvol naar mensen en naar zijn tegenstander zoals het hoor, als mensen nou het acteren vinden of niet als je ligt en je krijgt een hiel tegen je slaap kan het zeker wel schade aanbrengen, (blij voor beide dat het niet erger is afgelopen). Ik hoop op een deel 3.

    Groet allemaal,

    Gimairo

  64. Rachid
    14 december 2008 om 07:56 uur.

    Badr Hari jammer , maar je zou duidelijk de strijd hebben gewonnen. Tuurlijk bergijp ik je woede maar regels zijn regels. Remy die steeds terughoudend speelde als een bitch en daardoor raakte hij geiriteerd. Maar moest het in de vervolg van de tweede ronde bewijzen en ik zou zeker weten dat hij had gewonnen. Het is een beer die komt om zijn vlees op te halen. De rest is een beetje ja famous en ja modeachtige thaiboxerers kijk maar naar die zimmerman met zijn mooie pak naja hij kreeg een stevige loeier hoor van Badr Hari je kan alleen al aan zijn blik zien dat hij seruis is en ja niet komt om modeshow te gaan spelen. Zoals ik zei jammer maar BADR HARI DE MOEILIJKSTE THAIBOXER OP DIT MOMENT EN ALLE HATERS EN PRATERS JULLIE KUNNEN DE POT OP ZOU IK ZEGGEN

  65. tarik
    15 december 2008 om 11:18 uur.

    het na schopen van bader vond ik minder erg dan dat knielen voor P.AERTS
    jij weet champ dat we alleen voor allah subhana moeten knielen en voor niemand anders.
    dat winst op P.AERTS was dus een geschenk van allah taala.

  66. Amine
    15 december 2008 om 12:47 uur.

    Badr was gewoon beter.

    zonder enige bullsh*t. remy heeft meerdere en rakere klappen gekregen in zijn leven , dan de NAUWELIJK geraakte klap die badr hem gaf toen ie op de grond lag.
    in de herhaling zie je dat remy niet vol geraakt werd en dan dat je “zogezegd” niet verder kan. : BULLSH*T.
    hij had gewoon schrik om tegen Badr te staan.
    ik ontken niet dat Badr verkeerd was, maar een gele kaart was genoeg.
    Remy, je bent goed , maar deze finale was een showroom voor jou.
    Sta op en bewijs dat je tege een ‘halve’ trap kan.

    Badr respect. you’re the best.
    next year inchallah
    Amine

  67. tarik
    15 december 2008 om 07:57 uur.

    de wedstrijdt begon goed voor remy.
    hij gaf hem een goede stoot dat een knock down kreeg.
    eerlijk is eerlijk badr zou heb gepakt hebben in de 2e ronde.
    je voelde aankomen dat remy nu een partij stoten gaat krijgen.
    zoals peter aerts die heeft gekregen maar uiteindelijk dom megool badr
    geeft hem klappen op de grond .
    Zo finale heb ik nog nooit gezien.
    geen echt lekker finale
    ik had me erg op verheugd
    hoe De marokkaanse nederland k-1 titel gaat binnen slepen.

  68. tarik
    15 december 2008 om 08:00 uur.

    EN Wat Amine zegt ben ik echt vol gekomen mee eens
    ik d8 het is niet afgelopen.
    als de remy door ging en badr hari pakte dan zou
    ik zeggen Echte kampioen.
    maar Remy was slim die denkt na zo kan ik de finale winnen.
    en doorvechten zou ik verliezen
    En badr hari heeft de grote fenomeen van de k-1 kapot geklapt
    peter aerts ik zie remy dat niet doen.

  69. Betweter
    18 december 2008 om 10:53 uur.

    Wat een waardeloos figuur die Badr Hari. Voor miljoenen mensen zo je ware aard laten zien dan moet er wel iets mis met je geestelijk vermogen zijn. Het is wachten tot dat deze jongen ontspoort en achter de tralies zit. Overigens lopen er al verschillende politie onderzoeken naar hem en niet alleen vanwege die brandbom in 2006. Ik denk dat Badr Andre Brilleman als voorbeeld heeft.

  70. karim
    03 augustus 2010 om 05:18 uur.

    karim O. heeft badr knock out geslagen!!