MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Burgemeester Aboutaleb verkent R’dam

09 januari 2009 | in Overheid | 10 Reacties

Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft vrijdagochtend een bezoek gebracht aan bouwprojecten in Rotterdam. De tocht van de nieuwe burgervader voerde onder meer langs de bouwput bij het Centraal Station, het Beursplein en de Oude Binnenweg.

Het ging om een werkbezoek van het college van burgemeester en wethouders onder leiding van Aboutaleb. Bijna het voltallige college was aanwezig.

Aboutaleb werd gewezen op bestaande projecten en de problemen waarmee de stad te kampen heeft. Hij ging met zijn wethouders in discussie over de Rotterdamse aanpak

Er zijn 10 reacties

  1. Henk el Makhloufi
    10 januari 2009 om 12:41 uur.

    schitterend,
    Onze “Sultan van Rotterdam ” heeft zijn 1e aanvaring al gehad in de gemeenteraad met zijn “vrienden van ONLeefbaar Rotterdam”
    Zijn hadden als onderwerp aangevoerd de onveiligheid op het Binnenwegplein en eiste directe maatregelen.
    Alleen pech voor deze onrustokers was dat dhr Aboutaleb al reeds op het genoemde plein was geweest en met de winkeliers had gesproken en op 1 man na had niemand problemen en herkende men zich niet in het gestelde door de onruststokers.
    De man die wel klachten had is heel “toevallig” lid van de club OLR.
    De 2e aanvaring kwam nadat men in de gemeenteraad dhr Aboutaleb vragen stelde over het functioneren van een ambtenaar.
    Hij maakte de leden van OLR fijntjes duidelijk dat hij over de ambtenaren ging en dat men met klachten zich tot hem moeten richten en niet in de gemeenteraad aan de orde moest stellen.
    Heel fijn gezegd :
    2-0 voor dhr Aboutaleb

  2. hassanhasson
    10 januari 2009 om 04:00 uur.

    Hij is niet klein te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Henk, zou hij niet beter doen dan ons huidige Harry Potter minister president en met zijn galbak Verhaagen?

  3. Henk el Makhloufi
    11 januari 2009 om 01:19 uur.

    Hassanhasson,
    Dat hij ooit nog eens MP wordt daar ben ik ook van overtuigd.
    Ik hoop dat nog mee te mogen maken,de completer afzeiker voor alle racisten en facisten in ons land.
    Wist je trouwens dat Limburgs geen dialect is,maar gewoon een spraakgebrek?

  4. Henk el Makhloufi
    11 januari 2009 om 01:33 uur.

    PS : Hasanhasson.
    Het ” Wij Marokkanen “gevoel zal alleen maar steviger worden!!!!!

  5. moena
    11 januari 2009 om 03:22 uur.

    waar is peter is de naam gebleven, ooh hier valt niks over te zeiken geen enkele compliment aan ons heer aboutaleb now now now peter niet eens een felicitatie of doet hij het ook niet goed in je ogen.

  6. gaza@al-qods
    11 januari 2009 om 05:49 uur.

    Hij zal ook zwijgen als hij binnenkort Al-qods als hoofdstad van Palastina ziet. Dan is hij volkomen verslagen ! Weet je de zionisten en racisten zijn zo verslagen als een moslim aan de macht komt.

  7. hassanhasson
    11 januari 2009 om 07:05 uur.

    Wist je trouwens dat Limburgs geen dialect is,maar gewoon een spraakgebrek?
    hahaha
    Het is hoppelijk geen degeneratieverschijnsel of een soort minder mutageniserende geval.

  8. Henk el Makhloufi
    12 januari 2009 om 11:29 uur.

    Hassanhasson.
    Volgens mij zijn ze 45 jaar geleden met het sluiten van de mijnen al met de degeneratie begonnen,en gemuteerd waren ze al.
    Het zijn en blijven reserve Duitsers!!!

  9. naf
    14 januari 2009 om 02:12 uur.

    Als Aboutaleb vlaggen verbranden discriminatie noemt..Moet hij er ook wat van zeggen als er wilders zijn grote bek open trekt over islamieten dat is toch ook discriminatie maar nee wordt niet vervolgd want het is een jood. Zoals ik zei joden regeren die mogen alles en islamieten moeten hun mond houden..Trek je mond dan open als burgemeester zou ik zeggen..

  10. mhamed
    14 januari 2009 om 05:31 uur.

    echt de wereld is zijn kop,de joden mogen en kunnen alles en moslims moeten maar bukken en slikken!!!
    leuzen als hamas hamas joden aan de gas!!!moet niet meer gezegdt worden want dat is discriminatie! en wat joden doen(kinderen moorden omdat zij niet joden zijn) is bgripvol zoals dat ventje van peter jan balkellende zei.
    kinderen slachten, oudere vrouwen, en oudere mannen is blijkbaar zo normaal
    want de hele wereld geniet van deze barbaarse zioniste gebeurtenis.
    ik hoop diep uit mijn moslims hart dat wij onze geloof nemen zoals het moet en niet anders zodat wij niet hoeven te lijden aan deze moordenaars en zionisten .
    ik smeek ALLAH saber te hebben met onze broeders en ALLAH is groot.