MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Britse Hogerhuislid tegen komst extremist

11 februari 2009 | in Politiek | 11 Reacties

WildersHet Britse Hogerhuislid Lord Ahmed steunt zijn regering in de beslissing om Geert Wilders de toegang tot het land te weigeren. Lord Ahmed protesteerde eerder publiekelijk tegen de vertoning van de film Fitna in het Hogerhuis.

,,Geert Wilders is in zijn eigen land aangeklaagd voor het oproepen tot haat. Daarom is het de juiste beslissing van onze regering om hem de toegang tot het land te weigeren, want hij zou hetzelfde hier doen. En we willen niet dat dat gebeurt”, zei de islamitische lord Ahmed dinsdag, volgens het Brabants Dagblad, in een telefonische reactie.

Ahmed zei dat hij ,,honderden dreigementen en beledigende e-mails en telefoontjes” heeft ontvangen sinds hij zich uitsprak tegen de vertoning van de film in het Verenigd Koninkrijk. ,,Ik was tegen de film juist omdat die zou aanzetten tot haat tegen moslims in het Verenigd Koninkrijk”, aldus Ahmed die de politie heeft geraadpleegd over de dreigementen.

Ahmed beklaagt zich ook over het feit dat hem ,,compleet valse beschuldigingen” worden toegeschreven. De lord zou hebben gezegd dat hij tienduizend moslims bijeen kan krijgen om voor het Hogerhuis te demonstreren tegen de film Fitna. Ahmed ontkent dit en zegt het tijdschrift The Spectator, waarin dit werd beweerd, te zullen aanklagen, zo meldt het dagblad.

Er zijn 11 reacties

  1. Charif
    11 februari 2009 om 12:55 uur.

    Hoop dat er incha Allah meer landen volgen!!

    Echt dit is het mooiste bericht van dit jaar politiek gezien natuurlijk!!

    Lekker voor hem, hersenloos figuur!!

    Charif

  2. nix
    11 februari 2009 om 07:38 uur.

    grappig

  3. Henk el Makhloufi
    11 februari 2009 om 02:12 uur.

    Hier wordt hij vervolgd wegens haatzaaien en een aantal andere feiten in deze.
    In elk zich zelf respecterend land komt hij niet binnen.
    Maar of het verstandig is?
    Zo maak je juist een “martelaar”van hem en groeit zijn aanhang internationaal.
    En dat is het laatste wat we willen!!!

  4. naf
    12 februari 2009 om 08:44 uur.

    Hahahaha heerlijk ik hoop dat ie echt het land wordt uitgezet..idioot haatzaaier hij is zo een dom en lelijk figuur!! Ik hoop idd dat er meer landen volgen die hem weigeren. Hij staat wel mooi voor paal. Want hij vliegt er vandaag toch heen..zou mooi zijn als hij op het vliegveld wordt aangehouden en terug wordt gestuurd kunnen we goed lachen.

    hahahahahah

  5. hassanhasson
    12 februari 2009 om 02:46 uur.

    Gekke Gert, je bent tot een ongewenst vreemdeling en haatzaaier verklaard!

  6. naf
    12 februari 2009 om 05:07 uur.

    Haahahahahaahaha wat een afgang zeg hij komt niet langs de douane!! Hij is zo dom als ze zeggen dat je het land niet binnen kom waarom ga je dan..dacht ie nou echt dat het hem gaat lukken..lekker voor hem tering idioot..echt een zieke idioot is dat!!

  7. kano
    13 februari 2009 om 06:05 uur.

    Ik zeg tegen die Wilders hoe voelt het toen je door de Engelse deouane werd tegengehouden en voor je truggestuurd werd een tijdje in een hokje moest gaan zitten? je voelt je zich rot toch? zo wil jij ook met de moslims doen jij zegt altijd dat de moslims buiten Nederland moeten blijven en de toegang tot dit land voor de Moslims geweigerd moet worden. Dit is een groot test van ALLAH s.w.t. en hoe voelt het als je vernederd voelt.

  8. tomb raider
    13 februari 2009 om 07:14 uur.

    haha met da geallah man ik zit nog liever naast satan dan die muffa allah

  9. Henk el Makhloufi