MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

El Hamdaoui kon geen potten breken

12 februari 2009 | in Sport | 13 Reacties

Marokkaans elftalMarokko en Tsjechië hebben een oefeninterland besloten met de beginstand. De wedstrijd die in Noord-Afrika werd gespeeld eindigde doelpuntloos. Mounir El Hamdaoui kon geen potten breken in het het oefenpotje tegen de stugge Tsjechen.

Het thuisland begon als beste aan de wedstrijd. De ploeg van bondscoach Roger Lemerre creëerde enkele mogelijkheden via onder andere El Hamdaoui en Marouanne Chamakh, maar kwam niet tot scoren. Tsjechië kwam daarna steeds beter in het duel. Milan Baros en Martin Fenin waren bij vlagen gevaarlijk. Echter konden de spitsen de Marokkaanse goalie niet kloppen.

Ook in de tweede helft was het duel weinig oogstrelend. Marokko probeerde het thuispubliek te verwennen, maar konden de Tsjechische verdediging nauwelijks op de proef stellen. De eindstand in Marokko eindigde dan ook teleurstellen in 0-0. Zo schrijft Soccernews.

Er zijn 13 reacties

  1. Hamid
    12 februari 2009 om 12:25 uur.

    chamakh was er niet eens!
    yeh slimmerikken

  2. Charif
    12 februari 2009 om 12:31 uur.

    Heb de wedstrijd live gezien en Marokko speelde echt SUPER!!!

    Heb erg veel vertrouwen in deze ploeg en dat heb ik mezelf jaren lang niet
    horen zeggen!!

    Mounir GROTE KLASSE!!!

    Charif

  3. kamalantwerp
    12 februari 2009 om 12:16 uur.

    totaal verkeerde informatie
    teneerste heeft chamack niet gespeeld
    de eerste helf was zwak van marokko, maar na de inbreng van el ahmadi en taarabt kantelde de wedstrijd
    marokko was veel beter
    safri moet wel vrezen voor zijn plaats want el ahmadi is veel beter
    altijd rustig nooit balverlies, en voor taraabt zijn er geen woorden voor, een echte balgogelaar

  4. mimo
    12 februari 2009 om 01:08 uur.

    marwan chamach deed niet eens mee en hamdaoui heeft heel goed gespeeld
    alleen die kadouri kan echt niet voetballen man

  5. Mohamed
    12 februari 2009 om 02:30 uur.

    Chamakh Speelde niet eens

  6. ZVA
    12 februari 2009 om 02:57 uur.

    Maak niet uit.
    hij hoef ook geen potten te breken.

    maar ik ben zeer tevreden met hem hij was constant gevaarlijk.
    en dat gaf rust achterin waardoor die kleine jonge debielen met die rare kapsels leuke dingen konden doen.

    mascha allah mounir
    ga zo door

  7. hamzahamza
    12 februari 2009 om 09:27 uur.

    hahahaahah deze jornalist heeft de wedstrijd niet gezien. chamakh heeft niet gespeeld. marokko was gevaarlijk. de tweede helf was alleen voor marokko.
    baros heeft geen een kans gehad. ik snap niet wat deze jornalist bedoelt .

    hier is 2 ede helft van wedstrijd:
    http://ns352936.ovh.net/~video/videos/martch_3.wmv

  8. Rachid
    13 februari 2009 om 12:33 uur.

    Geweldig wedstrijd zeg!!! Ik heb genoten van Marokko.

    Allah Alwatan Almalik

  9. abdars
    13 februari 2009 om 09:25 uur.

    Mounir was echt gevaarlijk,goed gespeeld als groep klaar.
    dat is lang geleden.
    komt goed inchallah.

  10. me
    13 februari 2009 om 11:07 uur.

    Ik lees ook nergens in het bericht over de ontrechte afgekeurde doelpunt van Marokko.

  11. kano
    14 februari 2009 om 07:13 uur.

    ME

    en de pinatee die niet gegeven is

  12. Mo
    16 februari 2009 om 10:56 uur.

    Marokko was echt steengoed tegen die lange reuzen, ze gaven die reuzen geen kans en ze zijn beter en beter dan die vroegere spelers.
    Die van 1998 waren ook goed zegggggggggg.

    Viva Marokkoooooooooooooooooo

  13. samira
    17 februari 2009 om 09:45 uur.

    el hamdaoui is de beste !!!!!!!!!!!!!
    heb het zelefde achternaam
    hij is een van myn achterneven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ahhahhhhahah
    zoals jalal elhamdaoui als jullie die kennen
    ahahhaha