MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Salahedinne in Amsterdam

19 april 2009 | in Amusement | 9 Reacties

Salaheddine, bekend van het tv-duo Ab & Sal, probeert je in z’n show mee te nemen naar de humoristische wereld van de echte Marokkaan. Marokkanen van de tweede en derde generatie beginnen stilletjes aan steeds meer op Nederlanders te lijken. Salaheddine wil dit ‘verkazingsproces’ een halt toeroepen door middel van scherpe stand-up, zijn bekende typetjes en hilarische filmpjes.

Vrijdagavond trad hij op in jongerencentrum Argan in Amsterdam, schrijft de Amsterdamse tv-zender AT5.

Zie videoverslag.

Er zijn 9 reacties

  1. stinkmarokkaan
    19 april 2009 om 04:00 uur.

    wat praat deze marokkaan nou veel met zijn lelijk tering aardappelhoofd kots op tering marokkaan

  2. fatima
    20 april 2009 om 10:41 uur.

    @stinkmarokkaan
    Als je iets duidelijk wil maken, probeer het inhoudelijk dan ook zo te verwoorden zodat wij weten waar al dat nutteloze gescheld vandaan komt.

    Het enige wat ik kwijt wil , is dat ik het jammer vind dat ik de voorstelling niet heb bijgewoond, domweg omdat ik niet op de hoogte was van het feit dat hij in amsterdam was…
    Volgende keer moet ik dan maar iets attenter zijn

  3. sjonny
    21 april 2009 om 11:57 uur.

    Sallaam Moeilikom

    Zijn filmpjes brengen veel verdeelheid , Hij heeft het altijd over arabieren en berbers , En gaat zich zelfs mengen in de stammen in Rif
    hij kan beter een andere hobby gaan nemen dan deze verdeelheid we zijn hamdoelilah alleemaal inschhallah moslim die geen verdeelheid willen zaaien

  4. Piet
    23 juni 2009 om 11:55 uur.

    Marokkanen hebben een belabberd imago. Ik kan ze zo langzamerhand niet meer luchten of zien. De PVV wordt de grootste partij gelukkig.

  5. Henk el Makhloufi
    24 juni 2009 om 12:17 uur.

    En dan Piet ?
    De Marokkanen in enclaves laten wonen?

  6. stinktelegraaf
    24 juni 2009 om 12:28 uur.

    Stinkiemarokran en pietsnot opzouten naar jullie hol de “rottelegraaf”, schele, stomme, dove sufferds! De PVV maakt niets anders dan een derde wereldland van NL, dwazen. Wanneer dringt het tot jullie door dat de “buitenlanders” in dit land gewoon de nieuwe NLers zijn?

  7. mhamed
    24 juni 2009 om 03:56 uur.

    piet wacht jij maar lekker tot gra wilders jou gaat helpen!!!
    partij voor vrije varkens,hahahahahaha
    jij gelooft in sprookjes.

  8. moena
    28 juni 2009 om 12:49 uur.

    piet als je deze mensen niet kan zien of luchten is je probleem heel makkelijk opgelost door blind te worden en niet luchten dus niet ademen, hou je adem zolang in tot je neer valt zo simpel is het, en wat denk je als pvv wint dat die marokannen netjes in de rij gaan staan voor de bus en zich weg laten voeren of zo.kijk als je denkt dat wilders je verloser is, dan heb je het mis, dat dachten de moffen ook over Hitler en hij was hun nachtmerrie. politikus kunnen je gouden bergen beloven wanneer het op aan kom laten ze bergen Shit achter en geloof me de shit die pvv achter gaat laten is niet voor het opruimen en geloof me voor iedereen.pvv vertelt haast niks weinig inhoud degene die op hem stemmen hij laat jullie horen alleen wat jullie willen horen maar wat hij echt in zijn achterhoofd heeft weet niemand, één ding weet ik zeker die vent is niet te vertrouwen.En hij heeft echt geen oplossingen.Anders had hij wel antwoorden op al die vragen en niet als idioot constant weg lopen als hij geen antwoord heeft.

  9. moena
    01 juli 2009 om 10:38 uur.

    nee mhammed deze is beter pvv Partij voor varkensgriep al zijn stemmers hebben deze griepvirus hahahaahh.