MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Aissati zal er zijn tegen Kameroen

22 april 2009 | in Sport | 16 Reacties

Ismail Aissati is er de komende WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen zeker bij. De speler van Ajax heeft de afgelopen weken gesproken met de FRMF en heeft zijn keuze voor Marokko definitief gemaakt. Dit meldde zeer betrouwbare bronnen dichtbij Aissati, aan Atlas-voetbal.

Paar weken geleden leek het er al op dat Aissati voor Marokko zou kiezen. In een interview met Sportweek en de Telegraaf maakte Aissati duidelijk dat zijn keuze op gevoel zou zijn en dat het geen sportieve keuze zal worden. In het interview met Sportweek liet Aissati ook weten dat hij de wedstrijden van Marokko afgelopen maand heeft gevolgd.

Nu lijkt het erop dat er definitief een einde is gekomen aan de soap rondom Aissati. Alleen een blessure zou in de weg kunnen komen te staan dat Aissati er op 6 juni niet bij is in Yaounde voor de belangrijke WK-kwalificatie wedstrijd tegen Kameroen. Zo schrijft Europe Soccer.

Er zijn 16 reacties

  1. zva
    22 april 2009 om 08:55 uur.

    is hij wel opgenomen in de selectie?
    is hij wel gevraagd door Lamerre?

  2. mhamed
    22 april 2009 om 11:03 uur.

    zeker jammer dat zo een speler voor dat corupte land gaat spelen.

    goede speler hoort bij een goed organisatie en niet bij een hoop ellende.

  3. aziz antwerpen
    22 april 2009 om 03:32 uur.

    twerd tijd zene een verlies tegen die kameroners is thuis wk volgen met munt thee en noten

  4. am
    22 april 2009 om 05:14 uur.

    goede zo jongen hoop ik dsat meer in jou voeten stappen

  5. kano
    22 april 2009 om 09:19 uur.

    Je krijgt er spijt van jongen want met die gare elftal en de corrupte voetbalbond kom je niet ver

  6. Rachid
    23 april 2009 om 12:29 uur.

    Kano en Mhamed

    In Marokko piep je anders he

  7. achmed
    23 april 2009 om 08:08 uur.

    en bij nederland gaat wel spelen tog KANO , marokko kan het wel proberen maar de wk halen ze niet is niet goed georganiseert.

  8. Brussel boy
    24 april 2009 om 09:58 uur.

    C’est bon pour le maroc

    inschallah vien le coupe de monde

    xx maroc et algerie

  9. mhamed
    24 april 2009 om 11:12 uur.

    rachied waarom zal ik anders gaan piepen geloof me dit zeg ik overal en zeker in dat corupte land,dat is het probleem mensen zoals jij die het wel denken maar geen ballen hebben om het ook te zeggen.

    wat denk je nou ,moeten we onze mond houden en de dieven hun gang laten gaan NOOIT ik tenmiste.

  10. Rachid
    24 april 2009 om 12:13 uur.

    Mhamed,

    Moet je het in Marokko zeggen niet hier!!!
    Ik ben trots op mijn land hoe dan ook.

  11. kano
    24 april 2009 om 09:00 uur.

    Rachid @

    jij piept anders in marokko ik gelukkig niet, zulke mensen als jij die in Marokko bijvoorbeeld van een ambtenaar bang zijn, zijn wij achter gebleven, ik ben van niemand bang en kom altijd voor mijn rechten.

  12. Bilal
    24 april 2009 om 10:07 uur.

    Aissati , taarabt en el ahmadi zemmama gek middenveld kameroen gaat denk ik 2-0 verliezen

    Lemmere iwlede toe teferka ma 3elbetoe

  13. mhamed
    25 april 2009 om 11:50 uur.

    Rachid ik ben trots op mijn roots en niet op dieven en dat corupte land eikel.

  14. Rachid
    25 april 2009 om 07:41 uur.

    Heel goed mhamed dat je trots bent op Marokko.

    Allah alwatan almalik

  15. mhamed
    27 april 2009 om 05:50 uur.

    op marokko zal ik nooit trots op zijn maat, zolang de hufters en de dieven daar voor het zeggen .

    NOGMAAL ik ben trots op mijn roots.

  16. Rachid
    29 april 2009 om 08:22 uur.

    Mhamed,
    Prima hoor maar dat moet je daar zeggen.