MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

koning Mohammed VI geveld door virus

28 augustus 2009 | in Marokko | 12 Reacties

De Marokkaanse koning Mohammed VIDe Marokkaanse koning Mohammed VI moet vijf dagen rustig aan doen vanwege een darminfectie. Dat heeft het koninklijk paleis donderdag bekendgemaakt.

De arts van de 45-jarige koning zei dat de aandoening niet gevaarlijk is. Volgens een verklaring van het staatspersbureau is Mohammed getroffen door een rotavirus en heeft hij last van uitdrogingsverschijnselen. Het is momenteel ramadan, wat inhoudt dat moslims tussen zonsopgang en zonsondergang niet eten en drinken. Zo schrijft Nieuws.nl.

Er zijn 12 reacties

  1. naf
    28 augustus 2009 om 09:35 uur.

    Allah jechie onze koning inshallah..Onze Koning doet het hartstikke goed en heeft al veel betekend voor de ontwikkeling in Marokko en hopen dat hij nog lang en gelukkig leeft.

  2. Al bidaoui
    28 augustus 2009 om 10:25 uur.

    Alah I Chafih wa I Chafi jami3 amrad al muslimine…..

  3. Azidan
    28 augustus 2009 om 05:31 uur.

    Lahi Shafek

    Moge Allah jou genezen

  4. carif
    29 augustus 2009 om 12:18 uur.

    alahshafic

  5. Reiziger
    30 augustus 2009 om 01:40 uur.

    haah

    Maak jullie niet druk M6 is alleen maar geveld door de diaree, zoek het maar op.

    Dit is toch geen nieuws of wel? De KONING HEEFT DIAREE hahaha

    Echt Komisch al die reacties hierboven….

  6. Reiziger
    30 augustus 2009 om 01:40 uur.

    ahahhahah
    hahahahaha

    hahahhaa

    I KILL ME!

  7. achmed
    31 augustus 2009 om 04:16 uur.

    WHAHAHAH REIZEGER JE BENT ECHT EEN HATER KIJK WAT DAARMEE BEDOEL ER ZIJN MENSEN HIER DIE ONZE KONING BETERSHAP WENSEN JE KAN HET GEWOON NIET HEBBEN ALS ZE KEER POSITIEFS ZEGGEN HE HATER JE BENT ECHT BITTER HE UITKERINGTREKKER

  8. Reiziger
    01 september 2009 om 11:29 uur.

    @ Achmed de harde werker..

    Jij begrijpt alles verkeerd, Meskieen…..Lang leve Mohamed 6 Lang leve Marokko!

    Jij hebt toch ook wel eens Diaree als je in Marokko bent, is toch geen nieuws man of wel? Hoe zou jji het vinden als iedereen weet dat je Lauwzjjaa33 hebt?

    Jij hebt haat vriend niet ik…

  9. Charif
    02 september 2009 om 12:08 uur.

    Reiziger

    Kun jij mij uitleggen waarom het beterwensen van een persoon, in dit geval de koning van Marokko in jou ogen komisch is?

    Er zijn dodelijke en of gevaarlijke diareevarianten waar ook een koning erg ziek van kan worden. De koning leeft tenslotte op het continent Afrika waar de ziekten cholera en de campylobacteriose bacterie voorkomt.

    Het kan daarom zeker wel onder de noemer nieuws vallen, als premier Balkenbende of Koningin Beatrix diaree hebben en daar erg ziek van worden waardoor er mischien belangrijke bezoeken of presentaties worden afgelast zal dit ook worden uigezonden op RTL Boulevard of het RTL Nieuws laat staan het internet.

    Ben benieuwd………

    Charif

  10. Rajae
    03 januari 2010 om 11:27 uur.

    ALLAH ychafek a sidna wytawlk fl 3mar.Ik hou van u.

  11. moena
    04 januari 2010 om 05:22 uur.

    ALLAH IECHEFIEK JA ELMALIEK SID ELMOELOEK een konning die ons samen brengt, die niet alleen steden bezoekt maar de wortel van zijn land verkent of het in de bergen is of in de stoffige sahara of het Imelchen is, allah iehafdek.

  12. m.el farhaoui
    08 mei 2011 om 01:58 uur.

    LLah ichafih o ichafi jmi3 lmoslimin…..

    M.EL FARHAOUI