MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Badr Hari veel te sterk voor opponent

27 september 2009 | in Sport | 15 Reacties

K1-vechter Badr Hari heeft de meeste indruk gemaakt tijdens het kwalificatietoernooi in Seoel. De Amsterdammer van Marokkaanse komaf declasseerde zijn Wit-Russische tegenstander Zabit Samedov met een knock-outzege in de eerste ronde. Het hoofdprogramma van de K-1-finaledag vindt in het Japanse Yokohama plaats op 5 december.

De vijf in Nederland woonachtige vechters Badr Hari, Remy Bonjasky, Sem Schilt, Alistair Overeem en Errol Zimmerman hebben zich voor de finaledag geplaatst. De drie overige finalisten zijn Ruslan Karaev (Rusland), Ewerton Teixeira (Brazilië) en Jerome Le Banner (Frankrijk).

Bekijk de beelden van de partij van Hari:

Er zijn 15 reacties

  1. Blackberry
    27 september 2009 om 06:57 uur.

    Meeste indruk? hij kreeg een opponent die vele klasse lager als hij zit.

  2. naf
    28 september 2009 om 10:16 uur.

    Hij is gewoon goed dus bek dicht al dat afgunst naar Badr toe. He hij is gewoon goed en er is gewoon geen discussie over mogelijk. Dus alle haters oprotten nou onze marokkaan is de best. Ga door Badr werrie bebehoem elkelb wachnoe teswa..allah jezijenlek jemek..oe allah jeziedlek fil kawa inshallah…

    Goed zo jongen laat ze maar allemaal een poepie ruiken stelletjes ondankbare honden!!

  3. ZVA
    28 september 2009 om 01:50 uur.

    wat een top vechter.
    ga zo door Badr ….. and The Winner is Bard Hari 5-12-2009

  4. Bouchra Ismaili
    29 september 2009 om 02:17 uur.

    Tbarkalah Hlih! Dat is pas een vent!

  5. abdars
    29 september 2009 om 02:58 uur.

    inchallah, moet ie straks weer tegen die neger.
    dan zullen we zien wie er wint.
    badr laat ons niet in de steek he.
    hij is zelfs bij de koning in marokko geweest.
    vondt het heel leuk om te horen.
    en hij vechtt onder de marokkaanse vlag.
    ga zo door badr hari je bent gewoon TOP!!!!!!!!!!!!!!

  6. dre
    01 oktober 2009 om 11:24 uur.

    Tot ie tegen alistair overeem komt en dan is het 1ste ronde knockie out.

  7. Rachid & mimouna van 2e verdieping.
    05 oktober 2009 om 05:00 uur.

    nou ik (mimouna) en rachid vinden het allemaal harststikke stom!
    jullie zijn dom en lelijk en dik.
    , ik (Rachid) ben jullie zat , ik ga lekker eten thallah
    Ik(Mimouna) ga met rachid eten cool heh?
    jaa heh?
    jaaaaa!!!
    oke!
    Doei
    x

  8. dr no
    12 oktober 2009 om 03:00 uur.

    badr is fantastisch alleen de reacties zijn waardeloos stelletje …………..
    hij vecht nniet voor niks hoor!!!!!

  9. silvio
    17 oktober 2009 om 09:05 uur.

    badr hari is gewoon de beste en blijft de beste

  10. Kenitra
    26 oktober 2009 om 06:31 uur.

    Badr Hari is en baas! Kan je van weinig andere vechters zeggen!

  11. diego
    09 november 2009 om 11:45 uur.

    als hij de beste is dan is overeem de koning ga spelen man met jullie nep kampioen negrs aan de top in kickboks

  12. Anwar
    19 november 2009 om 12:42 uur.

    Badr Hari is een van de beste opkomende K1 vechter aller tijden. Het is gewoon zijn tijd nu om van de vruchten te plukken en de wat oudere K1 Champs te verslaan. Het is een agressieve maar toch slimme en tactische vechter. We kunnen trots zijn op deze jongeman, zonder reacties te plaatsen die op geert wilders lijken, nergens voor nodig. Stay Positive!!

    Badr: Gewoon weer gefocused aan de gang gaan en laat de emotie niet te ver gaan…Overeem is een monster, maar vecht niet met zijn hart en jij wel!!

    There can only be One, Changing K1

    Succes maat…

  13. tony ja
    26 november 2009 om 06:35 uur.

    T is n goede winnaar. Echt sportief. nu je nog leeren gedraagen als je een keer verliest. Dat zal niet mee vallen kijk maar naar de reactie van zijn suporters. Jammer

  14. MR.MATE
    15 december 2009 om 02:22 uur.

    BADR IS DE TOEKOMST EN HEEFT NOG DIK 10 JAAR TE GAAN. DAARIN PAKT HIJ MINSTENS 5 KEER DE WGP. HIJ VESTIGT T RECORD EN DAN BLIJKT MAAR WEER DAT DE MAROKKAAN HET RECORD VERDIENT DIE NIEMAND ZAL BREKEN. DUS MAROKKO GWN DE BESTE EN DE STERKSTE/
    EN MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR HATERS. BEDANKT VOOR DE MOTIVATIES.

  15. Ali
    22 oktober 2010 om 06:29 uur.

    hier en daar zeggen ze dat hij een racistische portier terecht inelkaar sloeg…het is natuurlijk niet zo dat altijd maar de portiers bezokers onterecht inelkaar slaan.

    KLOPT HET DAT BADR HARI NAAR MAROKKO GEVLUCHT IS OMDAT HIJ BANG IS DAT DE PORTIER EN ZIJN VRIENDEN HEM NEER ZULLEN SCHIETEN???

    hier en daar praten zijn vrienden erover in de cafe’s….

    wie weet nou hoe het ech inelkaar zit?