MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

“Eric Gerets nieuwe bondscoach Marokko”

29 november 2009 | in Sport | 11 Reacties

Eric GeretsDe Marokkaanse media zijn er zeker van: Eric Gerets wordt binnenkort aangesteld als nieuwe bondscoach van de Noord-Afrikanen. De Belg heeft een voorstel op zak, maar ging er nog niet op in.

Diezelfde media beweren dat Gerets zijn contract bij Al-Hilal niet wil verlengen en volgende week een contract bij de Marokkaanse bond zal tekenen. Zo schrijft de website VoetbalKrant.com. Eric Gerets zelf is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.

Er zijn 11 reacties

  1. mo
    29 november 2009 om 01:54 uur.

    Daar gaan de miljarden weer van de arme bevolking weg
    Tfoe!! die regering denkt alleen maar aan zich zelf terwijl arme daar bijna niks te eten hebben
    Weer zo een zakkenvuller. Maar die gasten willen de Europeanen tevreden stellen ten kosten van de arme bevolking daar

    Voetbal kan me de rug op
    Voetbal heeft de hele wereld in zijn greep terwijl dat maar een spelletje is
    Kijk naar die domme Egypte en Algerijnen.
    Ik zou liever concentreren op de bevolking en zijn behoeftes.

  2. Moes
    29 november 2009 om 11:24 uur.

    Eindelijk wordt de marokkaanse voetbalbond wakker en gaan ze voor een echte bondscoach, nu maar hopen dat deze coach verder kijkt dan alleen maar ‘Franstalige’ marokkanen. Er zijn nl. marokkaanse TOP-voetballers die Marokko zeker tot de internationale top kunnen scoren!!!

  3. TiTWANI
    30 november 2009 om 01:21 uur.

    Ja, lekker weer van die FRMF…Weer een buitenlander.Leren we het dan nooit. Er gaan weer niks veranderen. let maar op, de saffri’s, de hadji’s, de alllaoi’s worden onder Gerets gewoon weer geslecteerd, let maar op mijn wooorden…

    @Moes,
    Echte bondscoach? dat is eric gerets nog nooit geweest. TOP-voetballers die het internationale niveau aankunnen? hebben we niet, we hebben een beetje chamakh in bordeau., een beetje el hamdaoui ergens in alkmaar, de rest speelt/zie op de bank bij een suptopper..We hebben alleen voetballers van middelmaat..

  4. Sektiou Chamakhboy22
    30 november 2009 om 07:03 uur.

    Deze bericht is voor titwani.

    Wat is dat voor Smoesje, AAh zwerver. Wees blij dat je een reactie mag plaatsne. Jij weet toch als je een Nederlandse coach halen. Marokko iets preteert.

    Zoeits heeft Nederland ook. Nederlandse coach weten alle opstellingen goede uit hun hoofd. Ze bespioneren Marokaanse sterren als Chamakh en Zairi

    Van ElHamdaoui weet hij het wel, want hij volgt de Eredivisie echt wel. En ziet mounir el hamdaoui egt wel een sterspeler is.

  5. mo
    30 november 2009 om 10:30 uur.

    de marokaanse bond moet zich niet met de trainer bemoeien want die steld de spelers op .en de spelers in marokko zelf het nivo is niet zo denderd

  6. mo
    01 december 2009 om 03:08 uur.

    ik zie je jet al iederen is hier ook besmet met voetbal ziekte

  7. Azidan
    01 december 2009 om 08:54 uur.

    Ik hoop echt dat ze deze voetbal afschaffen, wat heeft dit met het geloof te maken

    Zoals in Egypte en Algerije bijvoorbeeld zo erg asahbi, drie spelers gewond, en anderen zoals de supporters die vermoord zijn, ruiten van bus ingeslagen en dat voor twee Islamitische en Arabische landen,

    Hadal Monkar

  8. king_mes
    03 december 2009 om 05:03 uur.

    Salaam,

    voetbal is een goede commerciële sport waar je aardig wat geld mee kan verdienen als speler en club zijnde. Het is gewoon een vak wat wordt uitgeoefend, alleen jammer dat mensen er een soort oorlog spel van maken. Het zijn de supporters die zich laten gaan als stel …..!
    je kan gewoon lekker nuchter naar voetbal kijken op tactisch en technisch gebied en je kunt ook genieten van de spelers van de tegenpartij. Een echte winnaar geeft maar hij incasseert ook. Als je sommige reacties zag van mensen toen Affalay voor Nederland koos, mensen toch hij heeft toevallig talent en heeft van zijn hobby werk gemaakt en stippelt voor zichzelf de beste carrière weg uit voor HEM is gebleken dat Nederland het beste is. Zie Zidane men denkt toch niet dat hij zo ver was gekomen met Algerije en waarschijnlijk geeft hij alles terug aan dat land, kennis projecten geld, liever dat dan shirt gedragen hebben en op oude dag nergens meer te bekennen!

  9. mo
    04 december 2009 om 06:07 uur.

    gokken is ook een leuke spel en daar kan je ook heerlij van genieten

  10. Azidan
    05 december 2009 om 10:28 uur.

    Inderdaad king mes, je hebt gesproken, sommige mensen overdrijven echt met hun voetbal, het beste voorbeeld is Algerije vs Egypte, voetbal bevordert enkel nationalisme en tribalisme, ik ken persoonlijk vrienden die alles over hebben voor hun voetbal, en die alles vergeten behalve hun voetbal,

    vraagje : speelden de Profeet vzmh en de sahaba’s voetbal? DIKKE NEEN

    Dus jongeren hier die soms zelfs aggressief worden als je hun ploeg verwijt, wees nuchter

  11. king_mes
    09 december 2009 om 06:30 uur.

    Mo

    ik had het over KIJKEN naar voetbal en niet actief meedoen.! En waarom haal jij gokken er bij wat duidelijk kansspel is. Kun jij mij bewijzen dat voetbal in het zelfde rijtje past en dus kansspelen is.