MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Badr Hari verliest weer K-1 finale (video)

06 december 2009 | in Sport | 16 Reacties

Sem Schilt is zaterdag voor de vierde keer in zijn loopbaan wereldkampioen in de K-1 geworden. De 2.12 meter lange vechtmachine uit Nederland was in de eindstrijd veel te sterk voor Badr Hari, de Amsterdammer die voor Marokko uitkomt. Schilt velde zijn tegenstander in Yokohama al in de eerste ronde met een technische knock-out.

De wereldtitel ging voor de tweede keer op rij aan de neus van Hari voorbij. Vorig jaar werd de Marokkaanse Amsterdammer nog in de finale tegen Remy Bonjasky vanwege onsportief gedrag gediskwalificeerd.

“Schilt was gewoon de beste vechter”, blikte Badr Hari terug volgens De Telegraaf. “Gefeliciteerd Sem”, toonde hij zich sportief. “Ik heb mijn best gedaan, maar het was niet voldoende.”

Zie de gevechten van Badr Hari:
Finale:

Halve finale:

Kwartfinale:

Er zijn 16 reacties

  1. Maghrib007
    06 december 2009 om 02:00 uur.

    gelukkig heeft de onsportiviteit niet gezegevierd..

  2. naf
    07 december 2009 om 12:53 uur.

    Maakt niet uit je heb die overeem lekker een poepje laten ruiken dat was meer als voldoende. Je heb het gemaakt voor iemand van jou leeftijd en die SEM komt nog wel een volgende keer nu staan jullie gelijk. volgende keer bidden we mee met je.

    Gr naf

  3. rayan09
    08 december 2009 om 12:35 uur.

    Een winnaar doet als om te winnen, en dat doet badr ook. en zo moet het. Deze K1 verloren maar niet de volgende hij staat er volgend jaar weer let maar op, en veel sterker.

  4. Huub
    08 december 2009 om 04:19 uur.

    peopje laten ruiken? als je die inpact van die stoot ziet valt het me nog mee dat die uberhaupt nog kan ruiken hahaha, goed gedaan Sem

  5. naf
    09 december 2009 om 05:06 uur.

    @HUUB

    Niet te hard van stapel lopen badr heeft m ook een poepje laten ruiken vorige keer maar badr komt nog terug hem kennende hahahaha hij zal hem de volgende keer goed hoeken. Let jij maar op kijken of je nog zo hard kan lachen dan!

  6. beter
    09 december 2009 om 10:46 uur.

    Ik denk dat hij het nooit gaat winnen.
    Overeem zal volgend jaar ook beter zijn en hier van geleerd hebben.
    En dan hebben we remy nog daar zal hij nooit van winnen.
    Zag er ook trouwens mooi eruit toen hij die beuk voor zijn hoofd kreeg.
    Volgend jaar staan Remy tegen Overeem in de finale.

  7. naf
    10 december 2009 om 11:51 uur.

    @BETER

    In your dreams only!! Bard zal zeker nog winnen let jij maar op!!

  8. naf
    10 december 2009 om 11:51 uur.

    correctie Badr zal zeker nog winnen!!

  9. KO
    11 december 2009 om 04:20 uur.

    Overeem re-rematch moet mooi worden! waarschijnlijk wint Overeem weer maar je weet het maar nooit met Badr Hari 😀

  10. naffer
    11 december 2009 om 10:19 uur.

    of hij nou wint of niet, Badr blijft de enige met een bepaalde aantrekkingskracht in K1. Iedereen heeft het over hem en zijn vechtstijl. Alle andere vechters lijken wel figuranten in the Badr Hari show!!! Zonder hem was K1 gewoon weer een simpele kick box gala

  11. dre
    11 december 2009 om 11:26 uur.

    gewoon een slechte verliezer en hoort niet thuis in deze sport .(badr)
    sem gewoon geweldig en een geweldige sportman

  12. beter
    13 december 2009 om 10:50 uur.

    Wacht nog steeds op de tweede wedstrijd die hij heeft afgesproken met mma.
    Maar daar hoor je hem niet meer over.

  13. kano
    15 december 2009 om 03:08 uur.

    door die slechte dekking van hem daarom heeft hij verloren, anders was die sem de pineut

  14. nadooooooooooooooor
    17 december 2009 om 03:54 uur.

    En jij met Beter ga a kanker misgunner dat is wat jullie zijn hup badr badr….numro 1.Mocros aan de macht

  15. beter
    17 december 2009 om 11:22 uur.

    Goh,, jij moet trainer worden Kano.
    En als Semy niet zo hard zou slaan zeker ook?
    (:

    /

  16. (K) de best (K)
    07 februari 2010 om 05:55 uur.

    badr je hebt je best gedaan voor
    mij blijf je de beste(K)
    je bent gewoon dde best kick boxer aller teiden voor mij