MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Israël doodt opnieuw Palestijnen

11 januari 2010 | in Marokko | 27 Reacties

Israëlische oorlogsvliegtuigen hebben zondag drie Palestijnse vrijheidsstrijders gedood in de Gazastrook. Dat hebben Palestijnse artsen laten weten. De strijders vuurden zondag een aantal mortiergranaten af op het zuiden van Israël, zonder dat daarbij gewonden vielen. Het Israëlische leger zei zich te hebben gericht op een groep strijders die zich voorbereidt op het afvuren van raketten op Israël.

Vrijdag kwamen ook al drie Palestijnen om het leven door luchtaanvallen van het Israëlische leger. Doelwit waren drie smokkeltunnels en een werkplaats waar, volgens de Israëliërs, wapens zouden worden gefabriceerd, zo meldde een woordvoerder van de Joodse strijdkrachten volgens dagblad De Stentor.

Er zijn 27 reacties

  1. peter = de naam
    14 januari 2010 om 05:28 uur.

    Terecht dat Israel ingrijpt. Als hun burgers in scholen ziekhuizen en hun eigen huizen worden aangevallen. Keihard aanpakken die hamasmoordenaars en elimineren

  2. Fouad
    15 januari 2010 om 02:19 uur.

    @ peter = de naam

    Waarom mag Hamas zich niet verzetten tegen de bezetters??!!!
    Denk je dat ze het voor de lol doen??!!

  3. HINDUSTAN
    15 januari 2010 om 07:06 uur.

    ‘verzetten tegen bezetters’?

    Weet je, mensen zoals jij lopen gewoon keihard te liegen.

    Leer je geschiedenis, i.p.v. hier je als een domme, Jodenhatende moslimnazi te gedragen.
    En niet alleen jij.

    Vooral een terroristische groepering als Hamas goedpraten, die gebruik maakt van hun eigen bevolking om zichzelf te verrijken, en onder het slaken van Jodenhatende moslimnazikreten zelfs kinderen inzet op het slachtveld.
    Topmannen vluchten met gigantische sommen geld…naar oorden waar ze zich omringen met westerse luxe

    Ja, prijs de Hamas maar mensen.
    Laat maar zien hoe beperkt je kennis is, en blijf maar ‘Joden’ roepen.
    Een struisvogel kan zijn kop niet eens zo diep in het zand steken!

  4. Sana
    15 januari 2010 om 10:12 uur.

    wow hindustan, ik ben er nu echt van overtuigd dat je alles behalve een hindoe bent, de zionistische uitspraken die je altijd maar herhaalt zijn ongelooflijk.

    Dus weer een zionist die onder een schuilnaam zich als hindoe voordoet met de poging enkele domme onwetende mensen te doen geloven dat hindoes tegen moslims en pro-zionistisch zijn.
    Wel beste mensen , en vooral de moslims hier, het is dus duidelijk een zionist die probeert de onmenselijke moordende staat israel te verdedigen, maar het heeft nog niet gelukt beste zionist en het zal ook niet lukken, want de feiten spreken voor zich. Elke weldenkend eerlijk mens kan met de nodige research de waarheid ontdekken!! dus hindustan, je bent ofwel erg dom, ofwel een zionist, (ofwel beiden lolll) !!!!!!!

  5. peter = de naam
    16 januari 2010 om 02:45 uur.

    @fouad. Bezetter waarvan? Israel heeft zich teruggetrokken uit Gaza en als “dank”zijn er duizenden raketten, mortieren enz. afgeschoten op Israel.

    Je kunt eerder hamas als bezetter aanmerken. Die hebben via een machtsovername Fatah uit Gaza verdreven. Een dertigtal fatah mensen is daarbij gexecuteerd.

    Hamas staat voor terreur en moordenaars. In hun handvest staat dat al te lezen.

    Nog een tegenvraag. Waarom mag Polisario zich niet verzetten tegen de Marokkaanse bezetters van de Westelijke Sahara.
    Denk je dat ze het voor de lol doen??!!

  6. Fouad
    16 januari 2010 om 12:08 uur.

    @ HINDUSTAN

    Ben jij gewoon oerstom..of ben je gwn in 2006 geboren ofzo??!!

    Wat weet jij nou weer ….Palastina word toch bezet door de Israelische staat ….en De palastijnen hebben het recht om zich te verzetten.

    Moslimnazi…dat maak jij ervan met je Hindunazi…ats de Eta een aanslag pleegt praat je neit he??!! dan heb je er geen mening over …als hamas zich verzet tegen Israel dan trek je wel je bek open…en niet jij alleen !!.
    En probeer aub geen psychollog met mij te spelen 😉

  7. Fouad
    16 januari 2010 om 12:16 uur.

    @ HINDUSTAN

    Ik begrijp dat je nog het gene wat er in de Taj MAhal is gebeurt nog steeds aan het verwerken bent…maar als je mij uit maakt voor moslimnazi ( weer zo n iedioot die met woorden speelt) dan ben jij discriminerend bezig en ben je zelf een nazi..in dit geval een hindunazi 😉

  8. sultan van Limburg
    16 januari 2010 om 11:06 uur.

    zeg ehm.. Hindustaan !! Heb jij geen schoonmaakwerk te doen ??
    i.p.v altijd onwetende texten te typen op Maghrebmagazine.nl

    Triest dat jij het woord ” geschiedenis” durft te vernoemen

  9. Fouad
    17 januari 2010 om 03:42 uur.

    @ peter = de naam

    Israel bezet Palastijns grond klaar..hamas en de Palastijnse volk mag zich verzetten.

    Polisario?? Wie zegt dat ze zich NIET mogen verzetten??? Waar heb jij dat vandaan??

    Het is eerder dat ze het niet kunnen.

  10. moena
    17 januari 2010 om 09:07 uur.

    hamas is rechts extremist volgens jullie en is door de bevolking gekozen en in Nederland is Wilders rechts extremist en ook door mensen als jij Peter gekozen, wat is het verschil, wilders houdt van blond haar anders zou hij zijn haar niet blond verven en heeft blauwe ogen hij verschilt niet veel van Hitler want Hitler haat Joden en Wilders haat Moslims, het gaat hem niet allen om marokkannen hij heeft ook gezegd dat Turkije niet in 1000 jaar lid van EU wordt. hitler zei ook niet in het openbaar dat die arme mensen, de kinderen van hun moeders worden gescheiden, naar concentratie kamp gingen maar naar werk fabrieken. dus wie weet wat wilders in zijn achterhoofd heeft,hij heeft een goede advocaat die hem zegt hoe hij dingen kan interpreteren en de wet omzeilen zodat hij door gaat tot hij groot is en jullie noemen het menningsuiting. Ik weet één ding zeker en dat is, dat de geschiedenis zich herhaald en ik kan ook zeggen dat niet alleen de joden hebben geleden maar de moffen ook, alleen jammer niet zoo heel erg .Dat krijgt men als men als stelletje domme kudde achter iets aan gaan wat eigenlijk helemaal niet deugd.Dus denk niet dat wij alleen te lijden zullen hebben.

  11. HINDUSTAN
    19 januari 2010 om 07:24 uur.

    @Sana: Wat loop jij nou uit te kramen?

    Weet jij wel wat de begrippen ‘India’ en “HINDUSTAN” inhouden?
    Jodenhatende moslimnazi antisemitische racistische praatjes, die weerleg ik.

    Dat heeft niks met Zionisme te maken hoor?
    Dat heeft te maken met het feit dat je geïndoctrineerd bent, en niet eens feiten van fictie kan onderscheiden.

    @Fouad en mede Jodenhatende moslimnazi’s:: jij hebt het over 2006, maar jouw kalender staat nog ergens in 1406 ofzo, man.
    Taj Mahal lees ik verder, schoonmaakwerk.

    Jongens, de couscous wordt koud:)

    De Joden zijn gewoon su-pe-ri-eur aan alle moslims in de hele wereld, Israël is TE sterk voor alle moslims in de hele wereld, het Jodendom overheerst de Islam op alle gebieden van succes over de hele wereld jongens.
    Ga liever proberen om een beetje van dat succes te evenaren.
    Dan vergeet je misschien een beetje van dat jaloerse gevoel, dat gevoel dat je heel goed weet dat je het pispaaltje van de wereld bent op dit moment, jongens?

    Als het over Joden gaat.

    ‘Jaloezie is a bitch’.
    Dat gevoel wordt wel kenbaar he, bij de Jodenhatende moslimnazi?

  12. Fouad
    20 januari 2010 om 02:16 uur.

    @ HINDUSTAN

    ja su-pe-ri-eur met hulp van USA en andere Europeese landen 😉

    ik weet niet of jij expres zo dom doet of dat je hersensdood bent…maar het kalender jaar heeft niets mee te maken en nogmaals moslimsnazi is een oxymoron 😉

    Kijk eens hoe su-pe-ri-eur jou India is ..waar mensen nog in ratten geloven en die savonds als avond eten hebben…en dan mag je komen praten over Israel en palastina…iets waar jij geen reet van snapt.

  13. Fouad
    20 januari 2010 om 02:18 uur.

    @ HINDUSTAN

    In de 19e eeuw ontstond er onder Joden van Oost-Europa een, vooral seculiere, ideologie, zionisme genaamd, die wilde komen tot de vorming van een nationale Joodse staat, waarbij als locatie vooral aan Palestina, het zgn. Bijbelse “Beloofde Land”, werd gedacht.

    Wat ze nu nog steeds denken 😉

  14. moena
    20 januari 2010 om 06:54 uur.

    hindustaan dat hoef je ons niet te vertellen dat de joden superieur zijn en dat vinden we helemaal niet erg want het staat ook in de koran dat God de joden uitverkoren heeft, maar wat mensen als jij maar niet willen begrijpen is dat wij niks tegen Joden hebben die goed zijn, God vrezen en rechtvaardig zijn en die zijn er, maar over zionisten die misbruik maken van hun SUPERIEURITEIT ,Je zegt joden zijn superiuer aan moslims, jongen ze zijn uitverkoren en superieur aan alle mensheid. God heeft hun superieuriteit gegeven om iets goeds mee te doen en het was zeker niet bedoelt hoe het nu wordt gebruikt. Laat we hiermee over ophouden, we komen toch niet uit, dus het heeft geen zin dat we er over discuseren ,het is al 60 jaar aan de gang, het zal lopen zoals God het wil, we eindigen toch altijd met elkaar uitschelden dus het heeft geen nut.

  15. HINDUSTAN
    20 januari 2010 om 07:05 uur.

    Ja, INDIA is superieur aan iedere dictatuur, alleen al omdat het een democratie is.

    En dat armoede overal voorkomt, dat er zelfs in rijke landen mensen als arme ratten leven, ach Fouad, dat zal zelfs jij niet kunnen ontkennen.

    Nee, met dit argument laat jij zien dat jij heel goed weet wat INDIA’S superioriteit inhoudt 🙂
    Op ALLE gebieden, ook qua religie
    Je kan je niet eens tot HINDOE bekeren.
    Ja, dat wist jij nog niet eens, anders zou je hier niet zulke domme dingen beweren, en termen als ‘oxymoron’ gebruiken terwijl je niet eens weet wat het betekent (LOL!) 🙂
    Zonder bekeren meer dan een miljard HINDOES.
    Zonder opschepperij over ‘de grootste’, en ‘de beste’.

    Je wordt als Hindoe geboren, of niet, en anders kan je het nooit worden.
    Dát is pas een sterke religie.
    Dát is pas een trotse religie.
    Of niet, mensen?

    Ik zal het nog krasser maken:
    Als je als HINDOE ooit je geloof afzweert, mag je NOOIT meer terugkomen.
    Kijk, dát is nou een religie die zeker is van zijn zaak.
    Daarom zie je geen clowns van allerlei rassen die toevallig een nieuwe mode zoeken en denken van ‘hee, laat ik vandaag eens Hindoetje worden, lekker in de mode’.

    Dat Moslims en Christenen nou zo onzeker zijn dat ze hele werelddelen met geweld tot hun religie wilden bekeren, is een feit die Christenen wel durven toe te geven, maar Moslims met alle kracht ontkennen, tevergeefs: moslims zijn nu de grootste bedelaars om bekeerlingen…

    Géén bekeren tot het HINDOEISME.
    Als dat niet aangeeft wat voor echte power die religie heeft, in vergelijking met het Christendom en de Islam die lopen te bedelen om bekeerlingen tot hun religie te laten komen, he?

    En daarom heeft INDIA zizh na 1947 na eeuwenlang totaal platgeschoten en leeggeroofd door de Engelsen en moslims te zijn, ontwikkeld tot de grootste democratie ter wereld, en staat het in de top 3 van de meest booming groeiende economieën ter wereld.
    Laatst hebben ze Jaguar en Ford van Engeland gekocht.
    En ze hadden al een eigen autoindustrie, TATA industries.

    Welk moslimland heeft een eigen-merk autoindustrie en bezit anderen?
    Welk moslimland heeft een leger met vliegdekschepen, kernonderzeeërs en kernwapens met de goedkeuring van AMERIKA en de REST VAN DE WERELD?

    Welk moslimland heeft een democratie?

    Laat me niet lachen Fouad.
    Je bent een kleine jongen, met je kinderbabbeltjes over de wereld.
    Je weet niet eens hoe laat het is in je eigen achtertuintje, jongen.. 😉

    —–

    Het woord Jodenhatende Moslimnazi is geen oxymoron (elkaar tegensprekende woorden), want de overeenkomst met de superioriteitsleer van de Nazi en de superioriteitsleer van de Islam, evenals de indoctrinerende wijze van beschouwing (tegenspreken mag niet, als je niet gelooft ben je afvallig) is al 1 duidelijke overeenkomst.
    De geweldddadige leer is een 2e, en vervolgens is de Jodenhaat overeenkomst nummer 3.
    Fouad, je inburgeringscursus is niet goed verlopen, blijkt hier.
    Het woord ‘Jodenhatende moslimnazi’ is geen oxymoron, maar een zuiver voorbeeld van een pleonasme: woorden met dezelfde betekenis aan elkaar verbinden 🙂
    ——–

  16. HINDUSTAN
    20 januari 2010 om 07:11 uur.

    INDIA hulp van USA en Europese landen?

    FOUAD: India doet wat het zelf wilt, en geen ene land gaat INDIA een strobreed in de weg leggen als het een bom wilt gooien op Pakistan, China, of welke achterlijke landjes ook die INDIA durven uit te dagen.

    Pakistan dreigt aan de grens van Kashmir, vervolgens kaapt het INDIASE leger de spoorwegen, komen er 2 weken lang 24 uur per dag alleen maar non stop militaire treinen met soldaten en wapens aan in Kashmir ALLEEN maar om TE LATEN ZIEN.

    INDIA is geen bedelland van de westerse wereld zoals moslimlandjes, FOUAD.
    Maar iedereen houdt van INDIA, daar heb je gelijk in.
    Daarom mag INDIA officiëel kernwapens houden, en bijvoorbeeld IRAN niet.

    Waarom denk je?
    Omdat Amerika INDIA gaat aanvallen?

    HAHAHA FOUAD je bent echt een grappig dom Marokkaantje 🙂

  17. HINDUSTAN
    20 januari 2010 om 07:16 uur.

    Fouad: het Zionisme DENKT niet alleen dat Israël het beloofde land is, de Zionisten liggen zelfs aan de mooie Israëlische stranden een leven als God te leiden, en toeristen over de hele wereld komen er duiken, feesten, uitgaan en plekjes bezoeken!

    Dus ‘denken’ Fouad?
    Je kan zelf de plaatjes bekijken van het beloofde land Israël, op je door Amerikanen uitgevonden internet 🙂

    En geen ene moslim op de hele wereld gaat er geen ene moer tegen kunnen doen.
    Ja Fouad, want iedere keer blijkt weer dat de Islam niet zo sterk is als het Jodendom, iedere keer krijgen moslims weer een wreed pak slaag van Joden.
    En dat steekt je een beetje he?

    Arme Fouad..:(

  18. Adil
    20 januari 2010 om 10:06 uur.

    Sana, Fouad ou Moena…….tbarkAllah 3likoum!
    3titou l’mhoum mezjen!

    Hey Petrus, wellicht dat je nog een koelie kunt gebruiken met al dat “gesjouw” van nepinformatie maar PAS OP: Straks gaat je tassendrager door zn knieën en dan heb je geen vriend meer in misdaad!

  19. FOUAD
    21 januari 2010 om 01:47 uur.

    @ HINDUSTAN

    Je lees niet goed of je bent analfabeet ..ik zei ISRAEL KRIJGT HULP VAN USA EN EUROPA!!!

    Trouwens ze ze India zouden helpen zou het ze op zn mins paar eeuwen kosten voordat ze een verandering uberhaupt zullen zien;-))

    haha jij bet een mooi voorbeeld van waarom hinduisme niet van de grond komt LOL!!!

    Quran (61:9)

    It is He Who has sent His Messenger withe Guidance and Religion of Truth, thath he may proclaim it over all religion, even though the Pagans may detest (it).

    Doe wat je niet laten kan domme hidustaantje 😉 its GOD’S will baby LOL!!

  20. FOUAD
    21 januari 2010 om 01:49 uur.

    @ HINDUSTAN

    ja klopt en dan….maar wat hebben jullie 😉

    een vijver waar hele bevolking gaat LOLOLOL 🙂

  21. moena
    21 januari 2010 om 03:02 uur.

    hindustaan hou je mond, jullie superieur laat me niet lachen ja superieur in vrouwen LEVEND VERBRANDEN als hun echtgenoot dood gaat laat me niet lachen, als ze niet levend worden verbrand wil niemand met hun trouwen omdat ze volgens jullie vies zijn en ze worden verstoten en leven onder onbarmhatig omstandigheden jullie uithuwelijk ook jong meisjes,jullie geven zelfs bruidschat aan een man als jullie jonge meiden maar trouwen,we hebben geen enkele arabische land waar zoveel armoe is als bij jullie O jongen die krottenwijken nergens zijn zo erg als bij jullie ze leven als raten,ze hebben olie jongen dat goud waard is waar gaan die oorlogen over denk je omdat ze zeker medelijding hebben met mensen,als ze medelijding hebben zouden ze ons hiero niet zo behandelen al dat gezeik, nee hindu weer fout antwoord India mag kernwapens hebben omdat jullie eventuwel als schild kunnen gebruikt worden voor het geval als Pakistaan een keer niet met hun eens woordt en omdat India geen moslimland, van Iran zijn ze bang waarom zouden ze het anders niet mogen hebben simpel jongen één jarige kan hier antwoord op geven is ze hoeven dat vuilwerk niet te doen jongen ze hoeven alleen de mooiste uit tekiezen en het wordt met vliegtuig gebracht zo aan geland zo hup midden in die sahara.

  22. HINDUSTAN
    22 januari 2010 om 03:13 uur.

    Ik lees geen tegenargumentaties, ik lees alleen maar een hoop domme praatjes over achterlijke gewoontes die allang verboden zijn in INDIA terwijl ze in moslimlanden nog volop minderjarige meisjes trouwen en vrouwen hun neus, lippen en oren afsnijden als ze naar een andere man kijkt, volgens de Allah-wet.

    Ik lees, wishfull thinking huilbuiën van Jodenhatende moslimnazi’s over Israëliërs die geholpen worden door Amerikanen, wat dus aangeeft hoe zwak de moslimwereld is omdat je dan zelf toegeeft dat ze de mindere zijn van de westerse wereld!

    Vergeet Amerika maar.
    Israël kan de HELE moslimwereld aan.
    Ze ontwikkelen zelfs hun eigen high tech wapens.

    Dat komt omdat ze, net als de rest van de wereld, een economie hebben, een normale maatschappij, waar mensen ook wat anders leren dan alleen maar Koranteksten en bommen aan hun lichaam plakken 🙂
    Daarom komen toeristen graag naar Israël, en niet zo graag naar…tja…een ander moslimland wat daar in de buurt ligt.

    Ze geven alle moslims in de wereld die maar een vinger uitsteken naar ze, een PAK SLAAG.
    Dat weet iedere moslim he?
    Joden Joden Joden…ze zijn de meerdere van de moslims….over de hele wereld….op alle gebieden…mang mang…ik zou er ook best gefrustreerd van worden en zulke gefrustreerde huilerige reacties plaatsen als ik een moslim was..ik begrijp het wel hoor?

    Welnee Moena, geen enkel moslimland is zo arm als India, wie hou je nou voor de gek meid?
    Heb je niet gelezen dat armoede overal voorkomt?
    Heb je niet gezien dat er zelfs hier in NL bedelaars rondlopen?
    Ook Marokkaanse bedelaars hoor?

    Lees maar weer eens goed in mijn eerdere postings door wat India’s plek is op de wereldeconomie, en kom hier weer vertellen welk moslimland op deze planeet het voor elkaar krijgt om niet met hun handje te bedelen om zaken te doen met het Westen:)

    Voor de rest…een hele hoop onsamenhangend gebral over Iran, bang zijn, schild tegen Pakistan….misschien moeten jullie maar weer eens meer couscous gaan eten, want zo te zien staan de hersentjes nogal droog!:)

    Ik lees (hoe voorspelbaar) de gebruikelijke beledigende, persoonlijke grapjes van Jodenhatende moslimnazi’s, die de waarheid niet aankunnen en dan gaan lachen.
    Als een boer met kiespijn:)

    Tja, als je feiten niet kan weerleggen, dan ga je maar liegen, en persoonlijk op de man spelen.
    Het geeft het niveau wel aan van mijn ‘discussiepartners 😉
    HINDUSTAN weet namelijk precies de kern van de betoog te raken, en naar gelang de reacties van de reagerenden kan Hij al zien hoe het staat.

    Welnu, dat is in dit geval heel duidelijk, dat is kinderpsychologie voor dummies:
    “mensen voelen zich aangesproken, mensen zien de waarheid over zichzelf, mensen kunnen het niet weerleggen, mensen gaan dan feiten verzinnen die ze niet kunnen aantonen, mensen gaan dan liegen, mensen gaan dan beledigen, mensen gaan dan schelden”

    Wat hieruit blijkt:
    Niemand weet ook maar 1 moer inhoudelijk en feitelijk te weerleggen van wat HINDOESTAN schrijft 🙂

    Lees het maar weer eens heel goed door wat er staat.

  23. HINDUSTAN
    22 januari 2010 om 03:39 uur.

    Moena: maar toen je zei ; HINDUSTAAN, hou je mond’…was je voor mij op dat moment heel even behoorlijk cute:)
    Heel even maar.

  24. FOUAD
    23 januari 2010 om 01:56 uur.

    @ Hindustan

    Hinduisme is bullshit…daarom zou niemand zich to hindouisme bekeren 😉
    Hinduisme is ”pagan religion”…omdat jullie half mens half god hebben….gekopieerd van de grieken *LOL*

    Ga maar egrens anders einstein spelen kouli 😉
    Jou gods diens heeft niets voor de werld betekend en zal ook nooit iets betekenen 🙂 jou godsdienst heeft niet eens regels en wetten…behalfe dat je 75% van je leven aan het mediteren bent en geen rund eet 🙂

  25. BAASBOVENBAAS
    27 september 2011 om 03:26 uur.

    Hindustan, ,%$@# dat je bent. Waarom ben je altijd zo geïnteresseerd in moslims terwijl wij volgens jou het zwakste volk ter wereld zijn? Blijkbaar heeft dat een reden. Je weet donders goed dat de islam op 1 dag de wereld regeren, dus kap nou maar jongetje. Je probeert een tsunami tegen te houden! Je baalt er gewoon van dat de islam groter en groter word and thats sucks (voor jou)! Hoe dan ook “islam is taking over and you cant do nothing about it”. Muahahaha,%#$@^#$

  26. FREE PALESTINA
    21 juli 2014 om 01:30 uur.

    Mensen die moordende zionisten steunen zijn LAF en hebben een groot hekel aan moslims ! Deze mensen keuren het moorden van onschuldige burgers en voornamelijk kinderen goed ! Wij moeten maar medelijden hebben met andere !

    Peter = de naam en Hindustan jullie zijn lafaards als dit jullie kinderen of vrouwen waren zaten jullie te janken. Maar weet je wij Moslims weten hoe het zit en wij weten dat er genoeg lafaards zijn zoals jullie die niks om moslims geven maar liefst ons uitgeroeid zien wat nooit zal gebeuren.

    Zondag 13 israelische soldaten dood ga maar lekker huilen en rouwen ! Iedereen weet hoe smerig politiek is en dat de meeste westerse landen achter israel staan ! Ooit zal een dag komen dat de waarheid en de bestraffing samen zullen komen !

    Jullie zijn lager dan stront die ik door de wc spoel ! Als je niks om onschuldige burgers geeft hoor je niet eens in deze maatschappij te leven ! Wie weet waar jullie lot zal zijn en wat jullie nog te wachten staat bij ALLAH SWT !

    Elke jaar herdenken we 2de wereldoorlog terwijl anno2014 wij de gehele mensheid niks hebben geleerd van oorlogsmisdaden

  27. FREE PALESTINA
    21 juli 2014 om 01:37 uur.

    Iedereen heeft medelijden met de onschuldige slachtoffers van Malaysia airlines en ook alle moslims. Er is zelfs een foto van een jongetje uit Gaza dat gewond is en steun betuigt aan de nabestaanden van Malaysia airline en deze strontmensen vinden het niet erg dat er kleine kinderen en zelfs Babys gedood worden door Israel. Kogelgaten door hun buik.

    Ik hoop dat jullie spoedig gestraft worden door een ziekte die jullie gaat slopen of dat jullie een ongeluk krijgen en langzaam gaan lijden zodat jullie weten wat mensenleed is.

    Hier grote bek komen opzetten en haat en frustraties tegen ons richten !