MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Aanklacht tegen Wilders wordt uitgebreid

14 januari 2010 | in Maatschappij | 24 Reacties

rechtbankHet Openbaar Ministerie (OM) heeft de dagvaarding van Geert Wilders uitgebreid met ‘Haatzaaien tegen Marokkanen en niet-westerse allochtonen’ zo meldt de Volkskrant. Gisteren tekende Bram Moszkowicz, de advocaat van Wilders, in Amsterdam meteen bezwaar aan tegen de dagvaarding.

PVV-leider Geert Wilders wordt verdacht van aanzetten tot haat en discriminatie en het beledigen van een groep mensen. De uitbreiding van de aanklacht baseert het OM onder meer op Wilders’ uitspraak: ‘De grenzen gaan nog diezelfde dag dicht voor alle niet-westerse allochtonen’.
De toevoeging zal de zaak tegen de PVV-leider sterker maken volgens betrokkenen, schrijft Wereldjournalisten.nl.

De Amsterdamse rechtbank heeft het bezwaarschrift van Moszkowicz niet gehonoreerd. Hierdoor vindt op 20 januari de regie-zitting plaats. Advocaat Moszkowicz verwacht dat de rechtzaak niet afgerond wordt vóór de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart.

Er zijn 24 reacties

  1. NAF
    14 januari 2010 om 09:50 uur.

    Vanaf het moment dat de Amerikanen naar Irak zijn gegaan om Sadam op te hangen geloof ik niet in recht of staatsrecht of echt op vrijheid. Laat staan deze zaak tegen Wilders. Hij wordt toch weer vrij gesproken terwijl het niet duidelijker kan zijn dat hij idd haat zaait maar ook een groepvoornamelijk Marokkanen discrimineerd. Hoop dat hij die rechtzaak niet eens haalt en dood valt!! Het beste is zo een hopeloos geval te negeren. Maar ik wens hem uit de diepte van mij hart de slechtste toe.

  2. Fouad
    15 januari 2010 om 02:17 uur.

    @NAF

    ”Vanaf het moment dat de Amerikanen naar Irak zijn gegaan om Sadam op te hangen geloof ik niet……”

    Nee..ze gingen daar om de olie bron te plunderen…als ze voor de ”vrijheid” gingen dan hadden ze eerst Tibet moeten bevrijden en dan die arme Noor-Koreanen.

  3. Pien
    15 januari 2010 om 01:21 uur.

    en terecht dat Wilders wordt vrijgesproken!

  4. Naf
    15 januari 2010 om 04:29 uur.

    @FOUAD

    Ja alle 2 oli bron ook dat was bekend wat moeten ze zonder die vuile amerikanen en joden. Ze gaan naar een land en roepen voor de vrijheid maar ondertussen de oli bronnen te plunderen ja daar zijn ze zeker goed in. En onschuldige burgers vermoorden zijn ze ook goed in en organen afpakken van de palestijnen en irakezen zijn ze ook goed in. En ga zo maar door. De waarheid mag niet gezegd worden, want anders voelen de nederlanders zich meteen bedreigt dat is iets wat ik geleerd heb hier in nederland. Als de waarheid gezegd wordt kruipen ze terug in hun schulpje en doen ze zich onschuldig voor dus recht bestaat niet in westerste landen wij zijn eenmaal zo dat we graag van de waarheid houden en desnoods mensen ermee confronteren maar dan wordt je gezien als bedreiging, en dan als moordenaar, en dan als terrorist en zeker als je een zwarte kop heb he…

    Deze nederlanders zijn zielig. Ik heb het op me werk ook meegemaakt recht bestaat niet in dit land. Ze praten over democratie en recht maar recht bestaat niet.

    overigens zijn het busch en blair die sadam hebben vermoord ze hadden bivakmutsen op heb je dat niet gezien. Ik heb vernomen dat zij hem vermoord hebben. Vliegen van Amerika naar Irak om eerst sadams oliebronnen in te pikken dus eerst beginnen met hem vermoorden.

    De politieke kwestie in de westerwereld is een en al een leugen. Iedereen neukt elkaar en dat is wat ze bedoelen met democratie en vrijheid van meningsuiting. een vrij leven…Dat is een vrij leven dus.

    Diep triest. Het leven is een leugen en het zijn zij die het zijn de westerse wereld en landen die liegen tot ze erbij neervallen. Want de waarheid mag niet gezegd worden. Zo simpel is mijn verhaal.

  5. Naf
    15 januari 2010 om 04:35 uur.

    @PIEN de TRIEN

    Weet niet of je kan lezen en goh dat voor een hollander maar: WILDERS WORDT VERVOLGD VOOR DISCRIMINATIE EN ZE HADDEN JOU GELIJK MEE MOETEN NEMEN. JIJ BENT GEWOON EEN TRIEST GEVAL ZOALS WILDERS. MAAR HAHAHAHAH LEKKER JE HEB GEEN GELIJK HIJ WORDT VERVOLGD..LET JIJ MAAR OP HE TERING RACIST!!

  6. HINDUSTAN
    15 januari 2010 om 07:15 uur.

    Ik geloof ook niet dat de westerse politiek een haar beter is dan de niet-westerse.

    Behalve de Indiase. Die zijn vreedzaam, neutraal, trekken zich van niemand iets aan, hebben de grootste democratie ter wereld en behoren tot de top 3 van de meest succesvolle booming wereldeconomiëen ter wereld.

    Er is wel een levensgroot verschil met de westerse e.a. niet westerse maatschappijen, en dat zie je hier ter plekke:

    Wij mogen kritiek leveren wat we willen, denken en zeggen wat we willen, over wie we maar willen.
    Kortom: in een westerse democratie geniet een burger vrijheid.
    En laat geen enkele moslim me hier komen vertellen dat je diezelfde mate van vrijheid ook vind in een moslimland, Zuid-Amerikaans land, Russisch land of waar dan ook, want dan gaat HINDUSTAN je echt goed hard uitlachen:)

  7. Fouad
    16 januari 2010 om 12:12 uur.

    Hindustan mag zich zelf keihard uitlachen…want hij is nog nooit in de Golf-Staten geweest 😉

  8. moena
    16 januari 2010 om 05:55 uur.

    hindustaan welke vrijheid heb je het over hier zijn ze toch ook bezig om het te beperken en dat ene mag zeggen wat ie wil en een ander niet, vrijheid is er ook in ander landen zolang je met je zaken bemoeit en met je leven, niet met alles te koop loopt, denk je dat ze in saudie arabie geen homos of lesbienes zijn dat weten die hoge pieten die het voor het zeggen hebben ook, ze doen net alsof ze er niet zijn.

  9. neppe-politiek
    17 januari 2010 om 12:42 uur.

    De politieke klimaat in deze land is ver onder niveau, Mensen richten eigen politieke partijen op om maar 1 doel te bereiken terwijl de stemmers keihard voorgelogen worden. Het is net een kudde waarvan de herder op zijn fluitje fluit en een massa groep achtervolgt zonder na te denken ,
    tegerlijktijd roepen deze stemmers in hoe erg modern en democratische land ze leven met vrijheid ,
    Wie in deze onzin gelooft hoort ook bij die kudde , ontwetendheid heeft hun gebrainwashed
    Sinds wanneer staat politiek ervoor om een groep mensen proberen zwart te maken het lijken net hooligans die de andere suporters aanvalt en beledigt

    hoe kan in zo een welvarend land als nederland zo een achterlijke politieke partij massa mensen trekken ?
    deze mensen staan denk ik op het punt om zelfmoord plegen , Want hun depressie heeft hun overwonnen (satan)
    1 man heeft trauma omdat hij opgegroeid is in kanaleleiland en hij neemt heel nederland mee om zo ook een trauma te bezorgen
    er wordt onder tussen alleen maar negatief over moslims , alochtonen gepraat
    maar waarom vergeten deze mensen hun eigen problemen niet zoals , Peddofiele mannen , Familie drama’s , alcohol en durg problemen onder jongeren enzz
    deze alochtonen zijn hier alle 3 ,4 generaties lang en hebben helemaal geen dubbele paspoorten zoals vele beweren
    En maar roepen hoe slecht de koran is , terwijl ze nog nooit dat heilige boek gelezen hebben , En als zouden ze de koran gelezen hebben zouden ze hem nooit kunnen begrijpen , Koran heeft namelijk Tafsier (uitleg) nodig
    Hoe kun je nou zeggen dat de islaam discrimineert lees hier wat er in de koran staat

    O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volken en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele onder jullie bij Allah is degene met het meeste godsvrucht. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend.”

    (Soerat Al-Hoedjoeraat: 13

  10. neppe-politiek
    17 januari 2010 om 12:44 uur.

    Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met de Profeet, zijn familie en zijn metgezellen

    De gehele mensheid stamt af van één man en vrouw. Dit geldt voor zowel de gelovigen als ongelovigen, de blanke en de kleurling, de Arabier en de niet-Arabier, de rijke en de arme en de edele en de ongewaardeerde. De Islam maakt geen onderscheid op basis van kleur, geslacht of afkomst. Een ieder stamt af van Aadam (vrede zij met hem) en Aadam is gemaakt van aarde.

  11. HINDUSTAN
    19 januari 2010 om 07:04 uur.

    Fouad: in de Golfstaten heb je sexclubs, maar je krijgt een boete als je zoent op het strand.

    Gelukkig ben ik daar niet geweest.

    Ik ben ook niet op de Maan geweest.
    Toch weet ik dat je daar niet zonder ruimtepak kan rondlopen.
    Knap he? 🙂

    ————————–

    Moena: dat hier in NL enge dingen gebeuren met persvrijheid, censuur, en andere vormen van vrijheid, dat is een feit.
    Vooral sinds kabinet Balkenende.
    Voorbeeld: een oorlog in Irak doordrukken waarvan de hele NL bevolking al vooraf zei dat Balkenende dat alleen maar deed om Bush zijn gat te likken.
    En Balkenende heeft dat gedaan.
    Hij heeft de gat van Bush zó diep gelikt, dat hij als beloning:
    1. niet in Europa als commissaris is aangenomen
    2. nu de schlemiel van NL is omdat het rapport Davids ongenadig dezelfde conclusie trek als ik hierboven.

    Maar ‘welke vrijheid’ vraag je?
    Kom Moena.
    Het feit dat wij dit soort kritiek op overheid en haar functioneren kunnen leveren, zegt al genoeg.
    Dit kun jij in Marokko niet ongestraft over de koning zeggen.
    En als ze in Iran dit commentaar leven over Ahmadinnejad, dan weet je al dat er zometeen een paar mensen binnenstormen, je hele familie verkrachten voor je ogen en in stukken snijden en jou hun vlees laten opeten.

    Dat is dus het verschil tussen vrijheid in een Westers land, en in een dicatuur.

  12. HINDUSTAN
    19 januari 2010 om 07:07 uur.

    Neppe Politiek: De Islam maakt geen onderscheid.

    Behalve als je geen moslim bent, of Jood.

  13. HINDUSTAN
    19 januari 2010 om 07:07 uur.

    Of homo, of vrouw, of geen moslim meer wilt zijn.

  14. Fouad
    20 januari 2010 om 02:11 uur.

    @HINDUSTAN

    sorry je vergelijking slaat totaal nergens op ik weet nog dat je hebt gezegt dat er in geen enkel moslim democratie is ,maar de golfstaten zijn allemaal moslim landen 😉 en toch hebben ze sexclubs?? is dit geen democratie??

    NL zegt ook dat ze een democratie zijn…maar ik kan Meinkampf hier nergens kopen 😉

  15. HINDUSTAN
    20 januari 2010 om 07:20 uur.

    Fouad, je bent al niet de slimste van de reaguurders hier, maar jij laat hier zien dat je wel een heel domme jongen bent.

    Als een land sexclubs heeft, is het volgens jou dan opeens een…..democratie?

    Ey swa, minder drugs gebruiken mang LOL! 🙂

  16. moena
    20 januari 2010 om 07:22 uur.

    wat ik weet hindustaan is dat door die oorlogen in irak en afganistaan,wij nu de tol voor moeten betalen dankzij die BALK de ELLENDE zijn naam zegt het al ellende heeft bezorgt, dank zij hun hebben we nu crisis ze hebben zoveel geld geleend om die oorlogen te financieren dat banken faillet zijn verklaart dat er niks te lennen valt om iets te beginnen en welvaar te hebben,wat kan ons schelen dat sadam aan de macht is of talibaan in afganistaan het voor het zeggen heeft, het was ver van ons bed show als het die bevolking niet beviel moeten ze zelf voor vechten hoef wij toch niet voor hun te doen niemand had het toch ook voor Europeannen gedaan, In iran zijn ze toch ook bezig om voor hun vrijheid te vechten wanneer ze zelf voor kiezen om aander president te kiezen zullen we echt niet er vinden om wat te storten als hulp hebben we mogen zeggen wat we willen over Nederlanders maar als iemand hulp nodig heeft, zijn zij die eerste die wat geven, maar nu zitten we zelf in shit en we hebben helemaal niet voor gekozen en het was niet nodig en door deze crisis zal meer haat komen als je ziet hoeveel Nederlanders hun huizen verkopen omdat één van partners onslagen is en de hypotheek niet meer kunnen betallen.Wanneer meer Nederlanders werkloos wordt zullen ze hun boosheid op buitenlanders richten ik kan je zeggen want wanner ik sommige nederlanders help krijg ik te horen van WERK JIJ HIER ze gunnen het je niet en deze vraag is me nooit in het verleden gesteld. terwijl wij hier helemaal geen schuld aan hebben maar bal ellende ligt niet bij de hand wij wil.

  17. FOUAD
    21 januari 2010 om 01:41 uur.

    @ .HINDUSTAN

    DAn ben jij helemaaaaaal niet slim .
    EN jij dan sukkel als je niet op het strand mag zoenen is het volgens jou geen democratie???

    E EZEBBI MINDER BOLLTJES SLIKKEN ;-))

  18. Naf
    27 januari 2010 om 04:51 uur.

    @ Hindoestan en iedereen

    Wat ik niet begrijp als individu is wat zo een persoon als Wilders in de politiek doet. In politici haat zaait jegens islamieten en de koran. Op politici, zoals in dit geval, rust een speciale verantwoordelijkheid om het openbare debat verstandig te voeren. Dat is iets wat hij niet in zich heeft en niet heeft laten zien tot heden. Die plicht vloeit voort uit de principiële kant van hun positie: zij zijn geroepen de democratie te dienen. Daardoor hebben hun woorden meer betekenis, zij maken nieuws. Hun meningen hebben een grote impact. Zij streven er bovendien naar om hun uitlatingen uiteindelijk om te zetten in daden.

    De taal van de veroordeelde politicus, Wilders dus was duidelijk gericht op discriminatie en rassenhaat en hij had de bedoeling, eenmaal aan de macht, zijn woorden in daden om te zetten. Dat kan niet worden gecamoufleerd met een beroep op de profilering van standpunten die in de verkiezingsstrijd nodig zou zijn, al speelt daar de vrijheid van meningsuiting een belangrijke rol.

    Wilders is een haatzaaier en discrimineert jegens islamieten. Wat hij doet is geen rust in de tent zoeken maar strijden tegen de islam en tegen de Koran. Wat krijgen we dan een oorlog tussen islamieten en aanhangers van Wilders. Dat is waar hij momenteel mee bezig is. En dat is tegen de wet. Ik hoop dat hij hiervoor gestraft wordt. En hard ook!!

    Geen gezeik straffen die handel!! en op laten rotten uit de politiek. Ik begrijp Uberhaupt niet waarom zulke mensen als Wilders toegelaten worden in de politiek. Dat is uberhaupt een kop van niks zonder enige inhoud en laat staan dat hij daarmee de macht zal winnen. Nooit zal het gebeuren dus Wilders geef je droom en doel maar op want je zal nooit aan de macht komen.

  19. Naf
    27 januari 2010 om 05:10 uur.

    @Hindoestan en Wilders

    aangezien heel medialand die arme stakker links heeft laten liggen. Al vanaf het begin was mijn eerste reactie, “Dit kan toch niet waar zijn”… Dan heb ik het puur over de editing, graphics en de manier van opbouw in die film. Mij kun je niet wijs maken dat deze film kapitalen met geld heeft gekost. Een doorsnee studentje zou dit in één dag kunnen monteren. Zelfs ik kan een dergelijke film makkelijk in elkaar knutselen met een simpel montage programma, die je gewoon gratis kan downloaden van het net.

    Dit bewijst maar weer eens zijn amateuristische aanpak van een uit de hand gelopen grap. Als klap op de vuurpijl gaf hij al van de week aan dat deze filmproductie zoveel geld kostte, waardoor hij opnieuw geld moet werven voor zijn politieke partij. Ik denk dat de grootste stunt van al deze heisa goed is uitgepakt voor de makers van de film. Zij hebben Wilders waarschijnlijk zwaar afgezet en hem opgelicht voor misschien wel tien duizenden euro’s.

    Qua inhoud had meneertje ook niets nieuws te melden dan alle moslims over een kam te scheren, en de bange burger te waarschuwen voor extremisme in Nederland. Om eerlijk te zijn had ik een film verwacht met eigen geschoten materiaal, een mini speelfilm waarin een bepaalde situatie werd geschetst enfin een film met ballen zoals we onze Geertje kennen toch?

    Geert Wilders zou Geertje niet zijn om mensen te shockeren, of hebben we een snel in elkaar gezette alternatieve “Fitna” gezien, omdat hij bang was dat het originele versie zijn leven zou kosten. Persoonlijk vind ik hem ineens een watje na zijn aangekondigde spectaculaire release van zijn Blockbuster, waarmee hij de hele wereld in de palm van zijn hand had. Niets is dus minder waar. Het was voor mij dus een koude douche. Hoe kun je in godsnaam extremisme vergelijken met de maatschappelijke problemen die zich in Nederland voordoen onder de Moslim gemeenschap.

    Ik werd de hele tijd ziek van de vertoning van die Koran citaten, terwijl er in de Bijbel soortgelijke citaten staan. Geloof me, als je bepaalde teksten uit de Bijbel leest, beland je in een ware Horror trilogie. Met alle respect voor de Bijbel btw, dit is puur om een vergelijking te trekken, en om je een analyse te geven naar aanleiding van de film. Ik citeer een stukje uit de Bijbel;

    ” Psalm 58: De goddelozen zijn van de geboorte aan afvallig, de leugensprekers dwalen van den moederschoot aan.Hun venijn is gelijk het venijn van een slang; als een dove adder, die haar oor toesluit, die niet luistert naar de stem der bezweerders, noch naar den volleerden belezer.

    O, God, verbrijzel hun tanden in hun mond, sla de hoektanden der jonge leeuwen uit, Here; laten zij vergaan als water dat wegvloeit; legt hij zijn pijlen aan, dan mogen zij afgestompt zijn; laten zij vergaan als een slak die voortkruipend wegsmelt; als de misdracht van een vrouw, die de zon niet heeft gezien; ….. ”

    Begrijp je waar ik naar toe wil gaan? Die man spoort gewoon niet, er zit een draadje los in zijn grote hoofd. Waarschijnlijk zijn, zijn hersenen te klein voor dat met groot blond gecamoufleerde roomsoes hoofdje van hem. Dan hebben we het niet eens over het schenden van portretrechten door een stom sukkelig foutje, meneer Wilders! Toen ik dat stukje zag, schoot ik in de lach. Hij verwarde Mohammed B met rapper Salah Edin. Hoe stom kun je zijn met zoveel macht in de Tweede Kamer. Dit laat alleen al zien dat hij waarschijnlijk niet eens het dagelijkse nieuws volgt, en klakkeloos heeft gegoogled, niet wetende dat Dagblad De pers een paar maanden terug per ongeluk de foto van Salah Edin heeft gebruikt in plaats van Mohammed B. De foto van Salah Edin werd gemaakt voor de hoes van zijn album Nederlands Grootste Nachtmerrie. Met het plaatje refereerde de rapper bewust naar de wijdverspreide foto van zijn beruchte landgenoot. Salah Edin wilde aantonen dat de gemiddelde Nederlander denkt dat iedere Marokkaan met een baard als Mohammed B. is. Het blijkt maar weer eens dat het nog altijd altijd relevant is.

    Meneer Wilders, ergens ben ik blij dat je opgehypde amateur filmpje mij zwaar tegen is gevallen. Aan de andere kant ben ik ook wel teleurgesteld. Ik had meer pit van je verwacht, dat je bijvoorbeeld de koran voor het scherm kapot zou scheuren, en niet het beeld op zwart zetten, een zielig tekstje erbij te vermelden dat het je telefoongids is. Nu begin je zelfs je geloofwaardigheid onder je eigen achterban kwijt te raken. Van een ware leider onder je eigen achterban, ben je een ware pussy geworden. Althans dat hoop ik echt voor je, want wat jij in een korte tijd hebt gecreëerd in ons kikkerlandje is niet goed te praten al zou je nu ineens de dialoog aan willen gaan met de verschillende groepen in Nederland. Je hebt op hun zielen getrapt, mensen pijn gedaan, en vooral je eigen achterban misbruikt door hun voor je te laten kiezen, en uiteindelijk je fabelachtige scenario’s laten verwezenlijken in een amateuristische film. Sowieso heb je wereldwijd de Nederlandse filmmakers voor schut gezet met een krampachtig bedorven eenzijdige voorstelling. Wahahahahahahahahahah diep triest en meer was het niet. Ik heb er totaal geen woorden voor.

    .

  20. HINDUSTAN
    29 januari 2010 om 06:47 uur.

    “Heel medialand die arme stakker links hebben laten liggen?”

    De struisvogelpolitiek van de moslim: erom lachen als een boer met kiespijn en het proberen te ontkennen dat iedere Islamforum helemaal barst met de Wilders topics 🙂

  21. HINDUSTAN
    29 januari 2010 om 06:48 uur.

    FITNA zijn gewoon echte beelden van de Islamwereld in verschillende delen van de wereld hoor, Moena?

    Maar je moet niet hier lopen bléren, doe dat eens op een echt openbaar forum, samen met mij.

    Maar dat durf je niet:)

  22. HINDUSTAN
    29 januari 2010 om 06:50 uur.

    @Fouad: als jij niet snapt dat je onmogelijk van een democratie kan spreken als je niet eens op het strand je eigen vrouw mag zoenen, dan bewijs je andermaal hoe dom JIJ bent 🙂

  23. moena
    30 januari 2010 om 02:38 uur.

    hindustan wil je me voortaan niet aanspreken op dingen die ik niet heb geschreven,toevallig was het NAF die het over fitna had niet ik, lees eerst wie wat schrijft voor dat je me aanspreekt op dingen die ik niet heb gezegd. En ik ben eens met NAf die fitna handicapt/mongolisch film was een lachertje, je zag niks anders op TV toen alleen fitna dit fitna dat, toen ik het zag kwam ik niet bij, jongen onzin na onzin niks klopt eerst het lef hebben om zomaar foto van een zanger als mordenaar neer te zetten en je zegt dat beelden klopen,hahhahah Ik met me zinsbouw die niet altijd klopt had ik in een mum van tijd een film kunnen maken over 172 verschillende nationaliteiten die hier in Nederland wonen met hun gewoontes en alles en naar waarheid nog dan die handicapt fitna film van je die niks voorstelt OOO wat interessant een paar verhalen die zowel in tora als bijbel staan ongelovige dit ongelovige dat alles uit zijn context gehaald grote foto van een zanger en een bom en Nu ben je op de hoogte gesteld door wilders over moslims oooo ze deugen niet lekker belangrijk wat je vind, zal ik jouw echte waarheid vertellen Hindustaan ik weet dat je van fabeltjes krant en meneer de uit houdt maar deze waarheid die ik je ga vertellen moet je verwerken en accepteren de waarheid daar komt de waarheid hahahah de waarheid is dat 1.3 MILJARD MOSLIMS ZIJN en er komen steeds meer bij en steeds meer AFRO AMERIKANNEN. je spoor ook niet hé,wie neem je in maling jongen alleen je zelf, dat je hekel heb aan moslims is jouw probleem lekker belangrijk, ik heb veel hindoestaanse vrienden en het zijn schat van mensen, hindustaan ik ben niet zo als jij dat ik zomaar hekel aan een volk moet hebben omdat dat het een ander dat heeft, ik kijk verder dan mijn neus lang is,dat je moslims haat liggen we niet wakker van en trouwens ik blér niet ja ik ben geen dier, jij wel want je praat als een domme ezel hahhaha.

  24. moena
    30 januari 2010 om 04:09 uur.

    als je vind dat zoenen enz op straat met democratie te maken heeft dan moet je het zelf weten, maar voor mij heeft het te maken met bedorvenheid,respectloos,fatsoen enz, wat ik zie op straat is gewoon niet normaal meer ken je het na gaan dat kinderen van 7 jaar alles willen na doen omdat ze niks anders zien, lekker mooie voorbeeld is die straatbeeld voor de kinderen eerst wat een kind roept als ie voor de eerste keer naar de basisschool gaat is van mama ik ben verliefd op de juf,mama ik heb verkering,je hoort niet meer van wat is 1+1 mama, men heeft toch een huis doe het lekker daar, zoiets is iets tussen twee mensen daar heb je echt geen apen kijken voor nodig.