MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Islamitische partij uitgesloten van verkiezingen

16 januari 2010 | in Politiek | 42 Reacties

Het centraal stembureau in Den Haag hoeft de partij Islamitische Democraten niet te registreren. Dat heeft de Raad van State bepaald. De aanduiding is verwarrend, omdat er al een partij onder de naam Islam Democraten wil meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. De kiezers zullen het onderscheid tussen beide namen niet zien, vreest de Raad.

De nieuwe partij is opgericht door het raadslid Khaldoun van de Islam Democraten die overhoop ligt met zijn bestuur. Hij blijft in elk geval tot de verkiezingen in de gemeenteraad zitten. Zo schrijft Westonline.nl.

Er zijn 42 reacties

  1. Fouad
    16 januari 2010 om 12:10 uur.

    Wat een Democratie zeg.

    Pedopartij mag en kan wel he??!! stelletje NSB’ers!!

  2. TIIWANI
    16 januari 2010 om 03:32 uur.

    Kies een ander naam: Moslim Unie

  3. Naf
    18 januari 2010 om 05:53 uur.

    Islamitische partij uitgesloten alles wat islamitisch is is uitgesloten goh wat een toeval he..maar k geef FOUAD gelijk. Een parij voor pedofielen mag wel. En dat noemen ze overigens democratie in nederland. In Nederland is een parij voor Pedofielen wel belangrijker dan een moslimparij. Ze hebben liever dathun kinderen voornamelijk gepakt worden door dit soort pedofielen. Het moet nog gekker worden in dit land!!! Echt een ziek en voornamelijk zwakke land.

  4. Naf
    18 januari 2010 om 05:54 uur.

    correctie ZWAKKE VOLK moet het zijn!!!

  5. HINDUSTAN
    19 januari 2010 om 07:13 uur.

    Euh: het woord ‘Islam’ en ‘Democratie’ bestaat zowiezo al niet samen,
    Dat noemen ze een oxymoron.
    2 tegengestelde begrippen bij elkaar.

    ‘Islamitische democratie’ is een oxymoron van jewelste, net als ‘snelle slak’.

    Er bestaat geen democratie in de Islam.
    Sterker nog: er bestaat geen enkel democratisch Islamland ter wereld.

    En dan gaan mensen nog raar kijken als zoiets gewoon de prullebak in gegooid wordt.
    Wat een grap!:)

  6. Naf
    20 januari 2010 om 10:48 uur.

    @HINDOESTAN

    Een partij voor Pedofielen noem je dan wel met een volle mond een democratisch partij.

    Het Arabisch woord “Islam” betekent onderwerping of overgave aan de wil van de enige echte God: die alleen is het waard aanbeden te worden.
    Iemand die dit doet wordt een een ‘Moslim’ genoemd.
    Het woord ‘Moslim’ betekent ‘gehoorzaam aan God’ , maar het betekent ook ‘vredelievend’.
    Daarom is de Islam geen nieuwe religie die profeet Mohammed (vzmh) in de zevende eeuw in Arabië heeft geïntroduceerd, maar het is de ware religie van Allah die toen vervolmaakt werd.
    Islam is de religie die aan Adam was gegeven,de eerste mens en de eerste profeet van God, en het was de religie van alle profeten, die na hem volgden.

    De naam van Gods religie ‘Islam’, is niet door mensen verzonnen.
    Het is door God zelf als naam voor Zijn religie gekozen en heeft het duidelijk vernoemd in Zijn laatste openbaring aan de mens. In het laatste geschrift van de Goddelijke openbaring, de Koran, verklaart God;

    Islam is niet een religie van een bepaalde etnische groep of een bepaald volk, maar het is de religie voor de gehele mensheid.Dus het maakt niet uit of je bruin, zwart wit of geel ben. Islam kent totaal geen discriminatie op huidskleur of op ras.

    Tijdens de afgelopen jaren, is het aantal Moslims in de wereld sterk gestegen. De statistieken voor het jaar 1973 wijzen erop dat de wereldbevolking
    van Moslims 500 miljoen was. Nu het heeft 1,5 miljard bereikt.

    Dat is denk ik ook niet voor niks geweest HE DAT DE GROTENDEEL ZICH bekeren naar de ISLAM.

    @HINDOESTAN>> NIKS VOOR JOU OM JE TE BEKEREN NAAR DE ISLAM. ZAL JE HEEL GOED DOEN. EN HET ZAL JE LEVEN ZEKER VERBETEREN.

    DEMOCRATIE = PROSTITUTIE
    In de Westerse democratie is het volk soeverein; in de islam ligt de soevereiniteit bij Allah en de mensen zijn zijn kaliefs of afgevaardigden. De door Allahs Profeet gegeven wetten (shari’a) moeten worden beschouwd als grondbeginselen die niet mogen worden geschonden’.
    Amir Taheri citeert verschillende islamitische denkers die hun minachting en afkeuring voor de democratie uiten. Ayatollah Khomeiny noemde democratie ‘een vorm van prostitutie’ omdat hij die de meeste stemmen krijgt de macht wint die alleen aan Allah toebehoort.

  7. Amsterdammer
    20 januari 2010 om 12:29 uur.

    @ NAF

    Weer moet ik je wijzen op het feit dat je racistische uitspraken doet! “Ziek en zwak land” moet ik je helaas gelijk in geven. (Pedofielen Partij is een schande!) Maar ga niet mijn volk (waar ik ook trots op ben net als jij!) over 1 kam scheren. Jij wil ook niet dat ik op basis van jou uitspraken alle Moslims racisten ga noemen.

  8. Fouad
    20 januari 2010 om 02:05 uur.

    @ HINDUSTAN

    ”Moslimterrorist” is een oxymoron.

    Moslims betekend letterlijk : iemand die zich overgeeft aan de ene god.
    terrorist is iemand die terreur verspreid.

    dus hoe kan iemand die zich overgeeft aan god een terrorist zijn?? zijn dan hindus, joden christene etc. ook terrorists ??

    Als je zegt ”moslimterrorist” dan is het als of je zegt …de ”LUIDE” ”STILTE”
    of ”ONGEVEER” ”ZEKER”..zie je ?? doesnt make sence 😉

    O en je gaat me toch niet vertellen dat India een democratische systeem heeft.

  9. HINDUSTAN
    20 januari 2010 om 07:40 uur.

    Nou FOUAD, een moslimterrorist geeft zich ook over aan God hoor?
    Hoezo verspreidt een terrorist leugens?
    Hij zegt ‘Allah Hu Akhbar’—-BOEM!

    Dus dat is het antwoord op je vraag, hoe het woord Moslimterrorist GEEN oxymoron is, maar een synoniem, een pleonasme.

    Alle moslims zijn namelijk geen terrorist, maar alle terroristen zijn tegenwoordig wel moslims!
    Denk daar maar over na, voor je weer denkt slim te zijn en ondertussen de meest domme dingen neerzet, Fouad 😉

    En je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat INDIA de GROOTSTE democratie ter wereld is?

    (wanneer verteld iemand deze jongen eens dat hij zichzelf en jullie alleen maar belachelijker maakt, i.p.v. iets tegen te kunnen spreken?:)

    ————————

    NAF: klets niet over pedopartijen waar ik geen woord over gezegd heb.
    Liegen, dat doen moslims hier en elders op fora volop!!
    Liegen, liegen, liegen.

    Kijk NAF, als je het over pedopartijen wilt hebben: de ISLAM is 1 grote pedopartij.
    Vraag het maar aan de Arabieren, die volgens de ISLAMwet mogen trouwen met minderjarige meisjes, en dat ook massaal doen.

    Of niet NAF?
    Saoudie Arabië, de bakermat van de Islam, Mekka?
    Mohammed de profeet, Aisha?
    Het ‘grote’ voorbeeld.
    Sjongejonge wat een triestheid.

    Democratie=prostitutie.
    Nou, dan is Marokko zeker ook een democratie.
    Want je denkt zeker dat de wereld niet weet hoeveel prostitutie er in Marokko voorkomt?
    Je denkt zeker dat de wereld niet weet hoeveel Marokkaanse sletjes als hoertje gaan werken in Saoudi-Arabië?
    Grappig NAF, dat zou volgens jou betekenen dat ieder land een democratie is, want in ieder land westen, oosten, Nederland, Marokko, INDIA, bestaat er prostitiutie, en volgens jou is DEMOCRATIE=PROSTITUTIE…zei je toch net?

    🙂

    Nou, je ziet alweer hoe HINDUSTAN omgaat met domme mensen die alleen maar uit hun nek kunnen kletsen: je wordt op je plek gezet, omdat uiteindelijk niemand om FEITEN heenkan, en zeker niet als HINDUSTAN die feiten brengt zoals alleen HIJ dat kan: op een manier waarop je WEET dat je er gewoon NIKS tegenin te brengen hebt omdat het gewoon WAAR is 😉

    Ja, ga maar bedelen om mensen te bekeren tot de Islam, deden de Christenen vroeger ook toen ze nog onzeker waren over zichzelf.
    De Christenen hebben zich aardig in de wereld kunnen nestelen, de HINDOES en Joden idem dito, blijven over de Moslims, die het arme pispaaltje van de wereld zijn en elkaar proberen te troosten en tevreden houden met ‘wij zijn de grootste’ cijfertjes….terwijl die grootsheid uit werkelijk NIKS blijkt.

    Ja, uit oorlog voeren en overal met de nek aangekeken worden in de rest van de wereld, daarin zijn moslims de grootste ja.

    Of wilde je dat ontkennen wat hier allemaal staat, NAF of iemand?

    Ik ben zeer benieuwd, ik lach me al dood maar een nieuwe grap kan er altijd bij!:)

    Want je kan heel goed met HINDUSTAN praten, maar owee als iemand denkt HEM onzin te verkopen…dan slacht ik je helemaal af, zoals jij en FOUAD al merken.
    Je dacht dat je de enige was die harde taal kon praten, meisje? 😉

  10. moena
    20 januari 2010 om 10:17 uur.

    hindustaan je zegt er bestaat geen democratie in de islam,je IQ begint met de dag achteruit te gaan, wat er niet is kan komen zoals je weet ze hebben het geen kans gegeven dus nu kunnen we het niet beoordelen en ook niet veroordelen. als er geen democratie is in islamitische landen dan komt door degene die het voor het zeggen hebben, omdat ze bang zijn dat hun warme plek verdwijnt dat staat los van het geloof islam, voor mij is islam zeker democraat en zo belijd ik hem:
    Geloof in één God en profeten van Isa (Jezus) ,Mozes,Ibrahim(Abraham)enz en de laatste profeet Mohammed, ik veroordeel en beoordeel niemand ik zeg hooguit mijn menning,wie haat zaait moet ik niet, voor mij is iedereen gelijk en heb respect,wie lesbie of homo is moet ie zelf weten wie ben ik als mens zijnde om iemand te veroodelen God is de enige die over iedereen zal oordelen ik laat het aan hem over, men moet zelf weten wat ie doet ieder zijn keus zolang men mij met rust laat zal je me niet horen. ik pas me goed aan, aan een land wat niet van mij is, maar ik voel me meer hier thuis dan ginder dus nu ook mijn land, met behoud van mijn Godsdienst, kom niet aan me geef me mijn vrijheid zoals jij je vrijheid ook wil.

  11. moena
    20 januari 2010 om 10:19 uur.

    O als laatst ik kan niet tegen onrecht dus rechtvaardig

  12. FOUAD
    21 januari 2010 om 01:35 uur.

    @ HINDUSTAN

    INDIA GROOSTE DEMOCRATIE TER WERELD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

    maak dat maar de ratten daar wijs…PIK!!

    JA een moslim geeft zich over aan god..en ook de christen en ook de jood….ik weet niet zeker over de hindu…ik denk et niet 😉 maar goed. en ik zei terrorist verspreid TERREUR …niet leugens!!

    ah ja India;-) Hindoe kun je niet worden. Je kunt alleen als hindoe geboren worden. OO nu snap ik waarom je zei dat Hinduisme niet aan bekeringen doet..( stelletje hypocriten!!) 😉

    In India waren en zijn er verschillende separatistische bewegingen actief. In de staat Punjab streden extremistische sikhs voor een onafhankelijke staat. Het noordoosten van India wordt al sinds de onafhankelijkheid geteisterd door groeperingen die tegen de staat of tegen elkaar vechten. Naxalieten, maoïtische militanten, zijn vooral actief in het midden en oosten van het land. Spanningen tussen hindoes en moslims blijven aanwezig. Het kastenstelsel, discriminatie van Dalits, overbevolking, armoede en milieuproblemen vormen andere bronnen van problemen.

    Met Pakistan en China zijn er problemen over de staat Jammu en Kasjmir. Tussen India en Pakistan vinden regelmatig gevechten plaats aan de bestandslijn. Militanten die actief zijn in Kasjmir krijgen steun vanuit Pakistan.

    (niet zo handig he…ruzie met China…die jou kleren maakt ) 🙂
    Ga je Taj Mahal trauma eers verwerken voordat je konten gaat likken…en vraag je hindu vriendjes of ze ook een site voor jullie gaan openen …kun je daar je trauma verder verwerken .

    Moslimterrorist is een oxymoron klaar…en speel aub geen psycholoog met mij.

    dat van Mohammad en aisha??

    nou bijbel…Isaac en Rebecca ( ze was 3 jaar)
    priesters?? 😉 india kleine meisjes prostitutie?? 😉

  13. FOUAD
    21 januari 2010 om 01:38 uur.

    OOO @ HINDUSTAN

    ALLAHU AKBAR betekent God is groot 😉

    betekent niet ik ”BOEM” in de naam van god. egte leugenaar ben jij ga ergens anders mensne zwart maken. en doe is de moeite om kennis te doen over iets waar je geen ene reet van snapt om normaal mee te doen met een discussie. (tip)

  14. FOUAD
    21 januari 2010 om 04:06 uur.

    @ HINDUSTAN

    Hirsi Ali is toen met geleende boeken van de Wiarda Beckmanstichting, (“die geef ik hen niet terug”) het Hindoeïsme gaan bestuderen. Zij schrok. Er zijn meer dan een miljard Hindoes. In Nederland zijn al 120.000 Hindoes en hun aantal neemt toe. Vele Hindoes bekleden vertrouwelijke posities bij de overheid. Zo zijn vele secretaresses op de ministeries in Den Haag Hindoestaans. Dat is gevaarlijk, meent Ali. Hindoe vrouwen weten niets van de VERLICHTING. Ze wijst erop dat India een kernmogendheid is die het non-proliferatieverdrag (het verdrag dat de verspreiding van kernwapens tegen gaat, red.) niet heeft ondertekend.

    Hindoeïsme onverenigbaar met de Joods-Christelijk-Liberale beschaving
    “Aan het Hindoe individu wordt niets overgelaten. Er zijn zelfs regels die hem voorschrijven hoe hij moet zitten, eten, slapen, reizen; met wie hij wel of niet moet verkeren; welke gedachten en gevoelens hij wel en niet mag hebben. Alles staat in de Vedaas, de heilige boeken van het Hindoeïsme. En waar die boeken niet aan hebben gedacht, daar denkt de Brahmaan (de Hindoe priester, red.) wel aan.”

    “Nergens komt het wegcijferen van de individuele Hindoe sterker tot uiting dan in de verhouding tussen de seksen.” Een vrouw is niets in India, weet Ali, die daar nog niet is geweest. “Maar alle Hindoes zijn hetzelfde.” Meisjes zijn ongewenst. Binnen het gezin is al het eten eerst voor de mannelijke leden en de restjes voor de vrouwen. Weduweverbranding komt nog steeds voor.

    Aldus mvr. Hirsi Ali 🙂 voor dat je gaat lullen …t is wel HAAR mening 😉

  15. FOUAD
    21 januari 2010 om 04:10 uur.

    Hindoeïsme levert niets op.
    “De meeste Hindoes leven in ellende: honger, ziektes, overbevolking, werkloosheid. De meeste Hindoes hebben geen toegang tot behoorlijk onderwijs en zijn analfabeet.“

    Dit is al eeuwen zo. “Maar anders dan in het Christendom en het Jodendom is het morele kader van de Hindoe niet mee veranderd. Elke Hindoe wordt opgevoed in de overtuiging dat alles al 2700 jaar in hun heilige boeken de Vedaas staat.” Een telefoontje met FRITS BOLKENSTEIN in Brussel maakte Ali duidelijk dat er ook onder de Hindoestanen in Nederland een sterke stroming is die de VERLICHTING afwijst.

    Het gevaar wordt genegeerd.
    “Het valt niet langer te ontkennen dat Hindoes zelf vaak (volstrekt onbedoeld) verantwoordelijk zijn voor deze ellende.” Dat betreurt Hirsi Ali. “Mijn kritiek op het Hindoeïsme betekent niet een afwijzing van de gelovigen, maar alleen van die Hindoe opvattingen die, als ze omgezet worden in gedrag, onmenselijke consequenties hebben. Het is juist mijn bedoeling om Hindoes aan te zetten tot het overdenken van hun eigen aandeel in de achterstandspositie waarin ze verkeren.”

    Wederom mvr. Hirsi Ali.

    ik herken hier iets van Wilders 😉

  16. FOUAD
    21 januari 2010 om 04:14 uur.

    @ HINDUSTAN

    Uit HIRSI ALI’s studie blijkt dat het Hindoeïsme vrouwonvriendelijk is. India is bovendien een kernmogendheid met mogelijk mondiale ambities dat niet eens het verdrag tegen de verspreiding van kernwapens heeft ondertekend.

    “De Hindoes die al hier zijn, kunnen we vanwege de internationale verdragen niet terugsturen. Maar fanatieke Hindoes moeten geen kans krijgen de VERLICHTING in Nederland te ondermijnen. Ik pleit voor extra screenen als er weer “toevallig” een Hindoestaans meisje solliciteert naar een secretaressebaan bij de overheid. Wij zijn in oorlog.”

    ***Wat een democratie…wat zijn jullie su-per-ieur zeg !! *LOL*

  17. titwani
    21 januari 2010 om 02:37 uur.

    @Hindustan, jou allereerst reactie, en iedereen die erop reageert:

    Jullie discussie gaat helemaal nergens over..

    laten we hier niet zwaar over doen…Kies naam: Moslim Unie…net als Christen Unie…of de inhoud wel democratisch of niet, doet er geen moer toe.

    Waar het om gaat:

    ze noemen zich de Islam Demoracten en er bestaat al een partij: Islamititsche Democraten..een beetje verwarrend, dat vind ik ook..

    je hebt 2 opties:

    1. de beste: Voeg ze toe, meer achterban, uiteindelijke zou, volgens de namen, de doelstelling hetzelfde zijn, dus waarom 2 partijen?

    2. Kies een ander naam: MoslimUnie…als deze naam maar niet geclaimd is (dat heb ik niet onderzocht)

  18. moena
    21 januari 2010 om 03:21 uur.

    allah i7efdek Fouad dat zijn pas feiten hindu moet naar zich zelf kijken voor dat hij over ander ouwehoert met d of t hihihhaha ja jo jullie weten onder ander wat ik bedoel dat krijg je als je al meer dan 20 jaar geleden bent afgestudeerd

  19. moena
    21 januari 2010 om 07:31 uur.

    hindustaan die allah oakbar roepen en boem zijn even krankzinning wat men allemaal niet roept als men gefrustreert is, zelfs misbruik maken van allah en als ze ook ontvreden gekken kunnen vinden, die mee gaat met hun gestoorde shit is meegenomen voor hun, en helaas zijn er stelletje domme kudde die hier intrapen.

  20. FOUAD
    22 januari 2010 om 02:27 uur.

    @ MOENA

    Shokran 😉

    Ik doe alleen wat Allah zegt…HIJ zegt dat je de haters met ”Hikma” (wijsheid)bestrijd…en dat doe je door te leren over hun manier van doen en laten.

    De eerste woorden die ALLAH aan Mohammad ( swsm) openbaarde via engel Gibriel waren ”IQRA” (lees). dingen die ik net allemaal schreef kan iedereen weten door simpel gwn te lezen en kennis op te doen.

  21. HINDUSTAN
    22 januari 2010 om 03:25 uur.

    Titwani en Fouad: klopt. De discussie welles en nietes levert niks op.

    Je kan namelijk alles gaan ontkennen, maar INDIA is gewoon de grootste democratie ter wereld, en INDIA is een van de grootste economische grootmachten ter wereld.

    Ik begrijp dat een moslim als Fouad (zonder ook maar 1 land als voorbeeld waar ook maar mensenrechten bestaan) alles uit de kast gaan halen om alle negatieve aspecten van INDIA te benadrukken, maar ja….we weten allemaal waar de echte ellende zich afspeelt 🙂

    Je hebt je best gedaan FOUAD, het geeft wel aan hoezeer het je raakt dat je daarmee mijn feiten niet kan weerleggen, ook niet met Hirshi Ali, die natuurlijk de Islam op de korrel heeft genomen en niet INDIA 🙂

    Maar goed, Google on buddy!

    Probeer maar te ontkennen dat moslims en de Islam het pispaaltje van de wereld zijn, met 1000 links over hoe slecht INDIA wel niet is.
    Of Holland, of Amerika, of de hele wereld!

    Behalve de moslimwereld.
    Want die is voor jou en je Jodenhatende moslimnazisoortgenoten, Fouad, natuurlijk een fantastisch, vreedzaam paradijs!
    Daarom smeken moslims uit al die fantastische, paradijselijke en democratische moslimlanden massaal om in alle kaffer-en hoerenlanden ter wereld (Amerika nog als nummer 1) te mogen bedelen voor een verblijfsvergunning:)

    En INDIERS maar hoogopgeleide expats over de hele wereld te werk zetten die grof geld verdienen.

    De wereld is oneerlijk he, Fouad… 🙁

  22. HINDUSTAN
    22 januari 2010 om 03:33 uur.

    Fouad de Marokkaan erkent de studies van Hirshi Ali..

    Ik dacht dat ik nooit zou meemaken de dag dat een Marokkaan Hirshi Ali gelijk geeft toen ze haar studies over de Islam openbaarde. Als achterlijke religie:)

    Hulde Fouad.
    Dit is een goede stap in de richting van een zelfbewustzijnsproces.

    Nu kan ik als HINDOE teminste toegeven dat de HINDOES in NL een probleemvolk zijn, en in de rest van de wereld.

    Gelukkig zijn wij zó slim, dat wij vriendjes in de media hebben die al die slechte nieuwtjes voor ons eruit filteren.
    Net als de Joden.
    En samen met de Joden fluisteren we de media in “schrijf alleen maar slechte dingen over Marokkanen! Als er niks aan de hand is, verzin je maar wat!”

    Daarom lees je zelfs meer slechte dingen over autochtone blanke Nederlanders in de krant, dan van Hindoestanen.
    Daarom is de Holocaust van de Joden ontkennen strafbaar.
    Het is een geheim HINDOESTAANS/Zionistisch complot 🙂

  23. FOUAD
    22 januari 2010 om 04:05 uur.

    @ MOENA

    kijk…voor onze vriend hinduSATAN 🙂 met zn ”Hindus doen niet aan bekeringen”
    6000 christenen gedwongen hindoe te worden

    donderdag 29 oktober 2009

    In het Indiase Thane zijn gisteren in een massale ceremonie 6000 christenen ‘herbekeerd’ tot het hindoeïsme.
    De bekeringen vonden plaats onder druk van de hindoe-extremistische groep Swami Narendra Maharaj. Die maakte in het recente verleden ook al melding van duizenden christenen die zich opnieuw tot het hindoeïsme zouden hebben bekeerd. Ondertussen gaat het antichristelijke geweld in India gewoon door.

    Veel radicale hindoegroepen beschuldigen christelijke organisaties van gedwongen bekeringen door hersenspoeling en economische prikkels. Tot op heden is echter geen enkele klacht voor de rechter gebracht. Wel vormen deze beschuldigingen de rechtvaardiging voor ceremonies als die in Thane en voor het geweld tegen christenen.Christenen worden zelfs gearresteerd als zij zich binnen de vier muren van hun eigen huizen verzamelen voor gebed, of zelfs als zij alleen maar religieuze lectuur verspreiden. ( HINDUSTAAN JE BENT DOOR DE MAND GEVALLEN PIK!! **LOL**)

    Discriminatie

    Christenen worden door de politie aangeklaagd op grond van de artikelen 153A en 295A van het Wetboek van Strafrecht. Artikel 153A verwijst naar “het bevorderen van vijandschap tussen verschillende groepen op grond van religie en het uitvoeren van daden die schadelijk zijn voor het handhaven van de harmonie”. Artikel 295A gaat over “opzettelijke en boosaardige daden om religieuze gevoelens geweld aan te doen”.

    Ondertussen duurt het antichristelijke geweld onafgebroken voort. Afgelopen zondag werd een protestantse voorganger in Madhya Pradesh na de dienst door elf extremisten aangevallen met hockeysticks. In Karnataka bestormden rond vijftig hindoes een kerk van de Assembly of God en verstoorden de zondagsdienst. De voorganger werd geslagen, bijbels werden verbrand en gelovigen werden bedreigd. Het GCIC noteerde in 2009 tot nu toe al honderden gevallen van antichristelijk geweld in Karnataka, Andhra Pradesh, Madhya Pradesh en Orissa.

    BRON: ASIANEWS

  24. Naf
    22 januari 2010 om 03:30 uur.

    @HINDOUSTAN

    Jij koeli die zo praat over mijn bevolking en geloof lach ik zeker uit. Jij rijst eter die op zijn knieen gaat voor Nederland. He Hindo ik geloof liever in Allah dan een bolle pop boedha en de koeien die jullie aanbidden alszijnde jullie god. Jullie koelie’s zijn nogal de trieste en gierigste volk die bestaan op aarde die denken het beter te doen dan de nederlanders zelf en willen zelfs de baas spelen over onderandere Marokkanen. I

    k heb vaak ruzie gehad met koelies terwijl jullie zelf een zwarte kop hebben. Jullie denken nederland te beheren en jij komt praten over mijn volk.

    Voor jullie dat zelf willen bereiken wil ik jullie als eerst meegeven dat jullie wat aan jullie adem moeten doen. Jullie stinken helemaal naar knofloof. En die huizen van jullie en jullie kleren stinken ook naar knoflook en die vrouwen dan van jullie met die marktkleren jullie hebben totaal geen stijl zijn zo gierig en draaien elke cent om alsof je jullie het geld mee de graf willen meenemen.

    Jullie zijn een volk die pas echt honger hebben geleden vandaar jullie zo gierig zijn.

    So heb je nog wat feiten te vertellen die ook waarheid zijn over jou soort volk.

    Of dacht je dat jou volk perfect was vuile koeli met die stinkbek van jullie!! So tering dat liedje ademnood was speciaal voor jullie koelie’s bedoeld. Tering die stank jongen dag en nacht bij jullie gatver dat is nog erger dan een vergassing van de Hitler. Blijf aub op een afstand want ik kan maar niet wennen aan die stinkende knoflook geur die aan jullie lijf is blijven hangen!!

    JA HINDOESTAN DIT ZIJN OOK FEITEN OVER JOU VOLK. WAARVAN JE DACHT DAT DIE PERFECT WAREN. JULLIE ZIJN DE SMERIGSTE VOLK IN NEDERLAND DIE IK TEGEN BEN GEKOMEN!! LAAT DAT MAAR HELDER ZIJN!!

    STAP MAAR IN DE RING, IK GEEF JE DIRECT OP JE KIN.

    ik doe wat ik moet doen het is nu tijd
    ik kom op voor me volk en ik ga volop in de strijd
    een trotse Marokkaan is wat ik ben en wat ik blijf
    het word dus rwina als je telang naar me kijkt

    ik doe wat ik moet doen het is nu tijd
    ik kom op voor me volk en ik ga volop in de strijd
    een trotse Marokkaan is wat ik ben en wat ik blijf
    het word dus rwina als je telang naar me wijst

    WIJ MAROKKANEN ZIJN VEEL TE GEFOCUST OM ONS TE LATEN FALEN, WANT ER ZIJN SNICKIE KOELIE’S DIE ONS PROBEREN NEER TE HALEN, IK ZIE GEEN DADEN MAAR HOE MEER VERHALEN, DUS WIJ MAROKKANEN BLIJVEN KLIMMEN OP DE LADDER EN HEBBEN GEEN TIJD OM NEER TE DALEN.

    VOOR NIKS KOMT DE ZON OP, DUS VOOR ELKE ZINSDEEL, VOOR ELKE STAP ZAL JIJ STINK KOELI EERST MOETEN BETALEN

    SCHUIF AAN DE KANT KOELIE WANT DIT IS HOOG GEZAG,

    DIT IS PAS HET BEGIN ALS JE DENKT DAT JE HET BETER KENT STAP MAAR IN DE RING, IK GEEF JE DIRECT OP JE KIN, JE DRINGT VEEL, BEN NIET MEER HELDER KOELIE ,JE BENT SCHEEL

    DIT IS GEEN SPROOKJE, DIT IS HOE HET IS. WIJ MAROKKANEN HEBBEN HARTEN VAN EEN MARTELAAR, EN TAKTIEKEN VAN EEN HANDELAAR, EN ONZE TEGENSTRIJDER IS EEN STINK KOELIE DE BEDELAAR , KOELIE KOELI JE STAAT VER ACHTER, ALS IK MAROKKAAN EEN SCHEET LAAT RUIK JIJ HET PAS EEN JAAR LATER!!

    NAF

  25. FOUAD
    23 januari 2010 om 01:42 uur.

    @ HINDUSTAN

    Joden hebben de 10 geboden ..moslims hebben de ”5 pilaren”..Christenen hebben ook de 10 geboden…en wat hebben Hindus????? LOL geen regels en wetten van god???

    Ben je klaar met je bullshitt??

    Echte ellende speelt zich af in NEW DHELi ..hoofdstad van ziektes en virusen …zo dicht bevolkt dat er niet eens genoeg zuurstof is voor de rest van de bevolking *LOL*

  26. FOUAD
    23 januari 2010 om 01:45 uur.

    @ HINDUSTAN

    Grof geld???

    hahah dan moet je in Dubai wezen en Oman en Saudi-Arabie en alle landen in de Golf staten ….niet een land waar zowat de hele bevolking naar een rivier gaat om te drinken te wassen en te douchen 😉

    werld is idd oneerlijk hindusstaantje 😉

  27. moena
    23 januari 2010 om 02:03 uur.

    hindustaan LEKKER BELANGRIJK wat jullie van marokannen/ moslim vinden pispaaltje ja, dat willen jullie van ons maken door alleen maar wat wij fout doen op de buis/krant te zetten terwijl alle volkeren het zelfde doen.Één ding weet ik nu zeker al zouden we perfect in alles zijn, dan zouden jullie nog wat te ouwehoeren hebben de rest is bulshit,Afrikannen, oostbloken(Polen),Jogoslawen zijn de ergste crimimnelen en ergste auto dieven die er bestaan echt mafiauzen, ander kenteken huup zo over de grens ik weet één ding bij alle volken heb je mensen die stelen,die geld wit wassen,frauderen, politie agenten uitschelden,door rood rijen,illegaal racen hindustannen vooral, drugs enz. De vraag is wie willen we van al die volken een pispaaltje maken en jullie hebben marokannen/moslims gekozen en het zal jullie niet lukken want we slaan keihard terug en we hebben onze mondje en dat maakt jullie frustrerend. en ik zeg tegen alle marokannen als een buitenstaander hier reageert ga er niet op in, wat ie ook te zeggen heeft negeer het en lees het niet op deze manier heb je ze het meest, wat ik gemerkt heb is degene die hier reageren willen niet met ons discuseren maar alleen hun Vieze gefrustreerde spugadem uitspugen er zit geen enkele oplossing in.Wat we ook zeggen of het goed of slecht is het intereseer ze geen donder, boycot die klojo’s want die buitenstaanders die hier reageren zijn allemaal psygisch en hebben haat we zijn dom dat we op hun reageren volgens mij lachen ze ons dubbel uit, laat ze lullen als een brug man, wij weten hoe het zit.laat ons onderling éénheid vormen wat van oorsprong wij ook hebben het doet er niet toe wij hebben één vlag we moeten voor elkaar opkomen want als wij elkaar uitschelden waar ik ook aan mee gedaan heb, want ze lachen ons alleen uit. ik zeg tegen jullie heb geen haat want ik weet dat er nog steeds schat van Nederlanders zijn.

  28. HINDUSTAN
    23 januari 2010 om 01:24 uur.

    HINDUSTAN heeft heel veel ervaring met domme moslims die alle vuige, vage en smerige sites gaan uitspitten om te proberen zoveel mogelijk slecht nieuws over westerlingen, Hindoes…ja, alles wat niet-muslim is, te plaatsen.

    FOUAD: jou berichtje over de herbekeringen van Christenen naar het Hindoegeloof, komt van deze site:

    http://www.kerkinnood.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1292&Itemid=28

    Een rechtsextremistische Christelijke site die dit bericht heeft opgetekend met daaronder de vermelding
    Bron: Asianew…..maar geen bronlink.

    Waarom plaatste jij geen bronlink?
    Omdat je dat ‘HINDUSTAN komt daar nooit achter, he?”
    HAHAHA!
    Degene die hier WEDEROM door de mand valt ben jij , FOUAD.

    NOgmaals: Het HINDOEISME hééft geeneens een bekeringsritueel.
    Wat ga je HINDUSTAN nou proberen wijs te maken, dat proberen is wel het toppunt van domheid, figuur! 🙂

    Volgende keer beter.
    ______________

    NAF: als jij nog inhoudelijk iets kan weerleggen van hetgeen je op reageert, horen we het wel, goed?
    Ga maar verder krijsen op de vismarkt:)

  29. moena
    23 januari 2010 om 04:11 uur.

    wie zegt dat hij met haar eens is, hij geeft alleen aan dat zij over jullie (HINDOES) OOK kritiek heeft.Over joden zal ze niet durven want zij geven haar onderdak en een baan in Amerika.

  30. Naf
    24 januari 2010 om 11:22 uur.

    @hindoestan

    Als moslims volgens jou arm zijn. Wat komt Amerika in Irak doen dan de vrijheid geven aan burgers nee heel de wereld weet dat behalve 1domme koeli weet het niet voor de olie natuurlijk.

  31. Abdel karim
    24 januari 2010 om 01:01 uur.

    Hindustan@

    Een jodenhatende moslimnazisoortgenoten???!!!!!
    Ik zou maar een beetje op je woorden letten als ik jou was.
    Je computer staat genoteerd, van waaruit je alles verstuurd.
    Sta niet raar te kijken als er ineen keer mensen %$&$^&%&*^&**(&, STINK KOELIE!!! Don’t fuck with us motherfucker!!!!!
    Je bent gewaarschuwd!!!

  32. kano
    24 januari 2010 om 01:15 uur.

    He HINDUSTAAN, kijk naar deze http://www.youtube.com/watch?v=H4MrCwW_3yg, ha ha ha ha .

  33. Abdel karim
    24 januari 2010 om 01:21 uur.

    Trouwens?!

    Wij beschouwen jullie soort niet eens als mensen, kom maar eens naar Dubai om te kijken hoeveel en hoe hard Indiers wolkenkrabbers voor Arabieren bouwen en hun handjes voor ons ophouden.
    Steentje voor steentje motherfucker!!!.
    Jullie krijgen wat eten toegeworpen net als een hond. Expats HAHAHA ,van de 1 miljard mensen mag je dat toch wel verwachten dat er een paar expats zijn of niet KOELIE!!
    Zelf ben je natuurlijk geen Indier, dat wisten we al, je bent Surinamer van Hindoestaanse afkomst. Maar omdat India een groot land is wil je hier bij ons indruk maken, omdat Suriname met nog niet eens 500.000 mensen natuurlijk niets voorsteld hahaha PAMPAM!!
    SWEAT DREAMS KOELIE!!!

  34. FOUAD
    25 januari 2010 om 02:03 uur.

    @ HINDUSTAN

    ”rechtsextremistische Christelijke site ”

    JAaaaa hoooooor blame it to the Christians *LOL*

    daar gaat het niet om…het gaat erom dat het gebeurt en dat het jou ras is die het doet 😉

  35. FOUAD
    25 januari 2010 om 03:30 uur.

    @ .Abdel karim

    Volgens mij hebben de hindus de piramides ook gebouwd…..steen voor steen 🙂 en hun handjes open houden voor de farao met een zweeep *LOL*

    @ Hindustaan

    De enige reden waarom er veel hindustaanen zijn en dat terwijl niet iedereen hindu kan worden is omdat jullie je vermenigvuldigen als ratten…wat voor geloof is dat …dus iedereen gaat naar de hel behalfe hindus??? is jou god high gworden?? 🙂

  36. moena
    25 januari 2010 om 06:10 uur.

    Abdel karim 3efak probeer niet te dreigen dat willen ze juist van kijk ze kunnen alleen agresief zijn en slaan, maak je punt duidelijk en je kunt mensen raken ook door feiten en duidelijk je punt te maken, je tweede reactie is een voorbeeld van het is zo dat in Dubai stikt van Hindoestanen vrouwen als dienstmeid, bouwvakkers enz van alles, maak mij op zich niet uit, het zijn voor mij gewoon mensen die willen overleven niks op tegen maar Hindustaan moet gewoon niet denken dat alle moslims niet deugen en dat Indie hun economie zo goed op gang is. wat doen die mensen dan in Dubai. Goed Hé van mij die jullie boosheid veranderd in woorden en feiten.hahahahahhahhah, ik had een keer meegemaakt dat een vrouw tegen mij te keer ging, ik stond bij de geld automaat in een rij en voor me was een hollandse vrouw die aan het pinnen was, ze liep tegen mij aan en zei van kan je niet uitkijken ofzo ik zag het aan haar dat ze gestrecht was agresief uitzag ik was zeker niet bang en zei van ik gun het je niet dat je strech op me uit en ik zei voor de rest niks alleen van ik verlaag met niet tot jouw niveau toen werd ze nog meer boos en gefrustreerd en ze ging helemaal over de rooie, ze dacht dat ik erop in ging mooi niet dat had ze helemaal verkeerd gedacht. Ze zocht aandacht die kreeg ze niet heerlijk was dat, daar geniet ik nou van, jammer voor haar het was haar niet gelukt om een allochtoon uit zijn tent te lokken jajaja ik had haar een mep moeten geven volgens jullie, maar probeer woorden te gebruiken en raak.

  37. Naf
    26 januari 2010 om 12:38 uur.

    @HINDOESTAN

    KOELIE de tassendrager wahahahahahaha denkt hier de slimste te zijn wahahahaha is schijt in je bek koeli. de triestste volk ooit heeft wat te melden. Ga tassen dragen voor die engelse man jullie zijn zo laag en laten jullie zwaar gebruiken als slaven. Wij marokkanen kennen dat niet slavenij en tassendragers met een grote bek!! Trots hebben jullie niet. Ga rennen en tassen dragen voor een paar korreltjes rijst.. Wahahahahahah

    Dat waren de mooie reacties van de marokkanen mijn volk gaat in strijd met zn allen tegen een koeli wahhahahahah..ja koeli beter rot je op van deze site want jij praat poep terwijl je die poep op je gezicht heb. ga tassen dragen nu!!

  38. moena
    26 januari 2010 om 03:47 uur.

    zeker heeft God de arabieren rijkdom gegeven olie is evenwaard als goud maar helaas geven ara-bier-en hun geld in Las Vegas liever aan lang harige blondines met blauwe ogen en aan een hoop drank: ze zijn gek op wisky,champagne, wodka en aller duurste natuurlijk. Joden hebben Goud Arabieren hebben Olie het is wat er men mee doet met deze rijkdom, de ene verovert de wereld de ander moet bijkomen van de mooie vrouwen en heel de dag dutjes doen dan is het weer donker,O morgen ga ik wat doen zeggen de arabieren dus weer niet hahahahah

  39. Abdel Karim
    26 januari 2010 om 05:14 uur.

    Moena@

    Ik dreig niet, ik zou niet durven haha,alhoewel ik me wel aangesproken voel, omdat ie generaliseerd. Het is slechts een waarschuwing meer niet, omdat er genoeg mensen zijn die tot alles in staat zijn. >> Jodenhatende Moslimnazigenoten<<< is natuurlijk niet niks wat ie hier schrijft. De redactie slaapt volgens mij, of / en anders weten we wel weer genoeg over de mensen die achter deze site zitten. maar bedankt voor je tips Moena je bent een goeie meid.

    Gr. Abdel Karim

  40. Abdel Karim
    26 januari 2010 om 05:22 uur.

    Tip aan de redactie::

    >>>>>JODENHATENDE MOSLIMNAZISOORTGENOTEN<<<<<<
    Misschien kunnen jullie voortaan dit soort termen filteren wat op veel sites het geval is, staat ook wat proffesioneler.
    Alvast bedankt!!!

  41. HINDUSTAN
    29 januari 2010 om 06:56 uur.

    Hahaha Dubai. Voor en door Westerlingen opgebouwd, inclusief de sexclubs.
    Als dat jouw Islamitisch voorbeeld is, dan weten we ook weer genoeg:)

    Kan toch niet tippen aan INDIA.
    Er werken trouwens oming veel Indiërs in Dubai, en dat zijn bepaald niet de slavenbaantjes, maar diegene waar de gemiddelde Arabier niet eens zo hoog voor gestudeerd heeft 🙂

    Wát een jaloezie op India zeg 🙂
    Kan me wel voorstellen, geen enkel moslimland kan er aan tippen….

  42. HINDUSTAN
    29 januari 2010 om 06:57 uur.

    NAF ‘wij Marokkanen dit, wij Marokkanen dat’…

    ‘Wij Marokkanen zijn het pispaaltje van Europa”, bedoel je.

    Probeer eerst eens van dat stempel af te komen, dan mag je weer andere volkeren beledigen om jezelf omhoog te praten 😉