MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Royal van Abu Dhabi crasht in Marokko

28 maart 2010 | in Marokko | 21 Reacties

In Marokko is een groots opgezette reddingsactie op touw gezet voor een lid van de koninklijke familie van Abu Dhabi, sjeik Ahmed bin Zayed al-Nahayan. Die stortte zaterdag met een zweefvliegtuigje in een meer ten zuiden van de hoofdstad Rabat. De Spaanse piloot kon worden gered, berichtte de BBC volgens DePers.

Sjeik Ahmed is een jongere broer van sjeik Khalifa bin Zayed, de emir van Abu Dhabi en president van de Verenigde Arabische Emiraten. Sjeik Ahmed, die begin veertig is, staat aan het hoofd van het grootste beleggingsfonds ter wereld, de Abu Dhabi Investment Authority (ADIA). Hij was vorig jaar nummer 27 op de Forbes-lijst van machtigste mensen ter wereld.

Er zijn 21 reacties

  1. gewoon
    28 maart 2010 om 12:49 uur.

    ik weet niet of hij nog steeds de machtigste man ter wereld?

    als hij zijn schepper ontmoet

  2. said
    30 maart 2010 om 01:35 uur.

    Die ontmoeten we met ze alle nog.rijk of niet

  3. patrick
    01 april 2010 om 08:58 uur.

    gelukkig een arabier minder.
    want die zijn toch lomp waar of niet.

  4. Naf
    02 april 2010 om 11:39 uur.

    @PATRICK

    Arabieren lomp!! je hooft is lomp!!

  5. moena
    03 april 2010 om 01:18 uur.

    patrick jij gaat zien hoe lomp jij wordt en hoe je botten gaan kraken en bros worden van het lopen wanneer ze olie kraan voor mensen als jij dicht draaien om je te laten voelen wat een arabier waard is voor je en hoeveel respect.ahhaahahahaha

  6. Khalid
    03 april 2010 om 05:26 uur.

    patrick je moeder is lomp

  7. PATRICK
    04 april 2010 om 12:10 uur.

    ja dat zijn ze wel of draag jij nul op je hoofd
    ik hoop dat de boodschap wel duidelijk is

  8. amazigh
    04 april 2010 om 05:40 uur.

    patrick
    groot gelijk heb je

  9. PATRICK
    04 april 2010 om 11:17 uur.

    moena

    Ik weet dat een Arabier niets waard is.
    ze zijn bezig met hun maag
    maar geeft niet wij doen de rest wel toch?
    met veel respect.ahahahahahha

  10. PATRICK
    04 april 2010 om 11:34 uur.

    Khalid

    Van jou moeder kan toch niets van leren.
    nou wie is hier lomp?

  11. moena
    05 april 2010 om 10:03 uur.

    amazigh je bent een groot verrader, denk je, je nu Patrick gelijk geeft hij jou in eens als één van hun gaat beschouwen Nee Amazigh je hebt het fout, als imazighieen als jij zo reageren schaam ik me dat ik half amazighia ben, je moet je moslim broeder ongeacht wat ie is berber of arabier nooit je rug toekeren mate3tich fih eljed, medghoe oematsertoch wat betekent je mag op hem kauwen maar niet doorslikken wat weer betekent je mag je broeder opdonder geven als hij zich misdraagt maar als het op aankomt hem beschermen en verdedigen. Wat je niet weet is dat mensen als Patrick in slaap leven en zullen in hun slaap sterven, want wanneer ze wakker worden is de schade al verrricht, denk aan tweede wereld oorlog in hun slaap hebben ze Joden als zonde bok gemaakt in hun slaap riepen ze Heil Heil hitler in hun slaap voerden ze oorlog dus in hun slaap sterften ze want de moffen sterften ook. En nu herhaalt de geschiedenis zich en beginnen weer te slapen en ze zijn weer buiten bewust zijn, DE ZONDE BOK IS DE MOSLIM in het westen.

  12. Patrick
    06 april 2010 om 02:39 uur.

    Moena

    Jij hebt alles door elkaar gegooit meid,wat betreft Amazigh ik mag zulke mensen.En ik heb het over dat een Arabier minder maar geen een moslim minder.weet wel dat islam heel mooi geloof is.dankzij de Arabieren is de islam naar de kloten,mee eens of niet.
    dus niet meer zo maar wat zeggen.
    trouwns zo genaamd jullie moslimas gedragen zig hier heilig maar wanneer eenmaal in Marokko zijn voor 3 weken vakantie gaat het helemaal los.
    Ik weet ook dat de islam nog terug keert.maar niet via jullie moslims,maar via die niet moslim is.
    MET VEEL RESPECT MOENA

  13. bam
    06 april 2010 om 06:52 uur.

    moena moena toch kind
    wat is het verchil tussen hitler en arabir

  14. amazigh
    06 april 2010 om 06:56 uur.

    moena
    jou groot vader is de veraader wie heeft de berbers veraden in deoorlog tussen berbers en het westen waaren dat niet die heilegen die je nu vedidegt
    domme trut

  15. Patrick
    06 april 2010 om 11:28 uur.

    Amazigh:

    Zoiets heb ik ook gehoord van mijn Berbers vrienden.
    Arabieren bang geweest om de oorlog tegen Spanje te voeren.
    Het waren wel Barbers die de oorlog voerden.
    Na dat de oorlog voorbij was kwam de &^%$@ Arabier te voorscheinen.

    Heb ik gelijk Amazigh?

    En moena ga wat beters doen!!!!!!wat jij bent half Amszighia probeer je zo de aandacht van amazighien te krygen %&%#*.

  16. Patrick
    06 april 2010 om 11:31 uur.

    Dat een arabier een baard heeft,
    En hitler een snoer
    zou dat meschien kunnen zijn MOENA

  17. moena
    07 april 2010 om 02:48 uur.

    Bam ik zal je de verschil noemen Hitler heeft MILJOEN joden vergast en verjaagd niet de arabier. De arabier bv (marokko) heeft de joden beschermd en gastvrij onvangen en vredent naast mekaar geleefd, Bam bam ander nog iets.

  18. moena
    07 april 2010 om 05:18 uur.

    patrick respect terug er zit een stuk waarheid in, in wat je zegt ik ben heel scherp als het om arab/amazigh gaat, en ook om mede Nederlanders die goed,rechtvaardig en menselijk zijn, eigenlijk ik zou heel de mensheid beschermen tegen het kwade als ik het voor het zeggen had,

  19. moena
    07 april 2010 om 05:26 uur.

    Amazigh als je op die hoge stoel zat zou je meer doen dan dat alleen,jij weet niet wat er speelde en wat de eis van de bezetter( Fransen )was. ik kan het niet beoordelen ik was er niet bij. angst kan soms rare dingen doen Amazigh laat het los die haat Amazigh.

  20. am
    09 april 2010 om 01:29 uur.

    ja moena ik weet wat de fransen eisten van heiligen
    ze moesten ons afmaaken voor een snoepje
    en de volgende vrijdag stonden ze op mimbar allah okbar allah okbar
    dat moen aje gelooft wat je wilt maar ik niet

  21. bam