MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

‘Wilders is een gevaarlijke clown’

08 juni 2010 | in Politiek, Sport | 15 Reacties

BoulahrouzVeel spelers van Oranje zijn niet tot nauwelijks op de hoogte van de gang van zaken in de Nederlandse politiek. Het merendeel laat het stemmen woensdag dan ook voor wat het is. Khalid Boulahrouz is één van de weinigen die overweegt om (via een machtiging) zijn stem uit te brengen.

Dat heeft vooral te maken met de opkomst van Geert Wilders en zijn partij. “Die man is een gevaarlijke clown”, laat de verdediger van VfB Stuttgart optekenen volgens ELFVoetbal. “Hij zet mensen met een bepaald geloof in de hoek, isoleert ze van de rest van de samenleving en zet er vervolgens het stempel ‘gevaarlijk” op. Alsof moslims allemaal slechte mensen zijn. Voor mij is Wilders een zwakke persoonlijkheid, iemand die mentaal volledig in de war is.”

De PvdA genoot jarenlang de voorkeur bij Boulahrouz, maar bij deze verkiezingen kan daar wel eens verandering in komen. “Ik neig meer richting GroenLinks nu”, aldus de man die zich komende dagen ‘nog goed moet oriënteren’, schrijft ELFVoetbal.

Er zijn 15 reacties

  1. Karim
    08 juni 2010 om 07:56 uur.

    Niet doen Khaled, niet op GL stemmen
    Stem PVDA

  2. hassan
    08 juni 2010 om 03:37 uur.

    juist nu moet je juist PVDA stemmen.

  3. allegra
    08 juni 2010 om 05:30 uur.

    Ga alsjeblieft morgen stemmen en zorg dat al je vrienden en familieleden ook gaan stemmen!!!!!

    groet Allegra

  4. gewoon
    08 juni 2010 om 05:45 uur.

    Strategische stemmen heet dat

    ik ben ook voor gl maar nu ff niet
    sorry femke

  5. elja
    08 juni 2010 om 07:55 uur.

    grappig een gevarlijke clouwn hahaha die is goed,

  6. gewoon
    08 juni 2010 om 10:30 uur.

    aan iedereen hier
    pvda stemmen AUB

    gr.

  7. Allegra
    10 juni 2010 om 11:09 uur.

    Vreselijk die verkiezingsuitslag……….

    ik schaam me om Nederlander te zijn………………

    Bah!!!

  8. Kuifje
    10 juni 2010 om 11:17 uur.

    @Elja

    Leer eens schrijven.

  9. elja
    11 juni 2010 om 07:14 uur.

    pvda of niet ,
    het is niet genoeg jongens ,jammer 8000 stemmen te kort,
    volgende keer beter,

  10. elja
    14 juni 2010 om 06:31 uur.

    ku..ifje

    aangezien ik de basisschool in het buitenland heb gevolgd vind ik dat ik het best goed doe kuifje . messchien wel beter dan jou . zo niet , dan komt het ooit wel ik blijf leren .
    gevaarlijke clown die vind je toch ook goed ?of hoor je bij hem ? zo wel dan heb je op deze site niets te zoeken!!

    groetjes

  11. moena
    15 juni 2010 om 08:22 uur.

    elja degene die te owehoeren hebben over ons taal dat het niet goed is zijn domme idioten die niks te melden hebben, het gaat om de inhoud en die hebben we en die van hun is bagger daarom komen ze met die zwakke smoes, we zijn niet bij 10 voor taal.

  12. Bruxellois
    15 juni 2010 om 11:52 uur.

    Sorry mozn

  13. NAF
    16 juni 2010 om 12:31 uur.

    @MOUNA

    Nee je ben niet bij tien voor taal maar je bent wel in Nederland!! Pas je dan ook aan en ga snel wat aan je taal/ spelling doen, want dit is te triest voor woorden.

    En daarbij mensen nemen jou soort met een nederlandse taal van niveau 0,0 TOTAAL NIET serieus dus je uitleg al helemaal niet want je geschift is niet te lezen. Het geschift is niet belangrijk!! hoor jezelf nou praten!! Zeker op deze site moet je Nederlands kunnen schrijven, iedereen maakt fouten ok, maar jou nederlandse taal is niet op aan te zien, laat staan het te lezen!!

    En dan kom jij met jou geschrift uitleg geven over dom zijn. Het is dom dat je hier al tich jaren woont en nog zo slecht nederlands schrijft dus doe wat aan jou schrijftaal!! GA TOCH OP CURSUS NEDERLANDS AUB!!

    owehoeren = OUWEHOEREN
    elja ?? MISSCHIEN EN JA ZULLEN BEDOELEN!!

    ACH TRIEST WIJF TOCH!!!

  14. elja
    17 juni 2010 om 06:31 uur.

    @naf
    in een beschaafde land waar wij in leven heeft Iedereen heeft het recht om zijn mening te geven , maar blijf beschaafd, kom met iets nuttigs en ga je zelf niet belachelijk maken door alleen maar anderen te gaan bekritiseren. Is dat moeilijk voor jou blijf dan buitenspel. Dat je moena geschift niet kan lezen ligt meer aan jou voor mij is het heel leesbaar. misschien moet jij cursus Nederlands lezen nemen.
    blijf beschaafd .

    groet

  15. moena
    17 juni 2010 om 11:39 uur.

    ELJA zo heet die persoon boven ele7mara lees verder e gefrusteerde berber die arab wil zijn.niet huilen je bent gearabiseerd berber metbkies oe mebkies ladierie dmoe3 de waarheid doet pijn ladierie dmoe3 hahaahhihihh.