MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

‘Badr Hari gevlucht naar Marokko’

22 juni 2010 | in Sport | 11 Reacties

De door justitie gezochte kickbokser Badr Hari is waarschijnlijk gevlucht naar Marokko. Volgens bronnen die contact hebben gezocht met AT5 is Hari, nadat de politie bekend maakte hem te zoeken, met de auto naar Parijs gereden en daar op het vliegtuig naar Marokko gestapt.

Hari wordt verdacht van de mishandeling van een uitsmijter bij een café op het Leidseplein. Zelf ontkent de kickbokser iets met het incident te maken te hebben, aldus AT5.

Er zijn 11 reacties

  1. Mo
    22 juni 2010 om 03:24 uur.

    Lekker vakantie vieren in marokko, fuck the police

  2. Uitsmicht
    23 juni 2010 om 11:22 uur.

    Die uitsmijter heeft gewoon klappen gehad , Zelfs zijn het ook geen lieverdjes
    Van wie die klappen heeft gehad doet er toe
    Zelf slaan ze iedereen kort en klein en soms krijgen ze ook klappen
    Moeten ze gewoon accepteren en niet zielig gaan doen en aangite opnemen

  3. elja
    24 juni 2010 om 07:20 uur.

    Als je bij de deur wordt geweigerd alleen omdat je Marokkaan of daar op lijkt doet heel veel pijn vooral als je geen slechte bedoelingen hebt, wat dat betreft zeg ik goed voor die klootzakken(uitsmijters).
    Maar er zijn ook heel veel allochtonen die er op uit gaan om ruzie te maken. na een paar glaasjes alcohol hangen ze als macho mannetjes uit en irritant doen en het zijn er heel veel.
    dus ga ze sorteren slecht komt niet in ,en de gene die een gezellige avond met hun meisje willen hebben met rust laten. door pajes te geven kun je ze sorteren.
    het is maar een idee…

  4. kano
    24 juni 2010 om 08:00 uur.

    Een uitsmijter in elkaar slaan dat is normaal dat hoort bij zijn functie natuurlijk, waarom staat hij daar? om klappen uit te delen of te krijgen natuurlijk dat is het resico van het vak,

  5. hassan
    27 juni 2010 om 12:16 uur.

    Haha die uitsmijter had de verkeerde voor zich.

  6. sjanno
    02 augustus 2010 om 01:59 uur.

    Schandalig dat die gast nu vlucht naar Marokko en dat Marokko hem toelaat,krijg je met dat dubbele paspoort verhaal, gelijk innemen dat ding,wil je marrokaan zijn,blijf dan maar lekker daar.

  7. AZRO
    02 augustus 2010 om 04:27 uur.

    Ik ben zelf vaak geweigerd omdat ik marokkaan ben.
    Maar ja,ik zag het wel positief wat moet ik daar zoeken a’s Moslim zijnde
    het is al haram als je er naar toe gaat.
    marokkaanen moeten blij zijn dat ze geweigerd worden
    blijf toch lekker thuis en help je pa zal veel beter zijn

    NAAR DE MOSKEE GAAN BIDDEN JONGENS ZAL OOK EEN OPSIE ZIJN!!!!!!!!!!!

  8. Dennis
    14 september 2010 om 07:30 uur.

    Ik heb veel Marokkaanse vrienden, maar er is er niet een die zich misdraagd. Notabene 2 ervan zijn vechtsporters en zijn nog nooit in aanraking met justitie geweest. De eindconclusie kan dan ook niks anders zijn dan dat Badr in plaats van een voorbeeld te voor de Marokkaanse jeugd, juist de Marokaanse gemeenschap een slechte naam bezorgd.

    Ush Dennis

  9. ramjamspam
    15 september 2010 om 10:07 uur.

    Ooit een Marokkaan gehoord die oprecht zijn excuses aanbiedt, straks wordt hij taxi chauffeur.
    6 maanden later, Parool meldt “weer een klant door Marokkaanse taxi chauffeur gedood. Hij is gewoon een laffe crimineel. Blijf daar en bespaar ons een plaats in de Bijlmer bajes.

  10. NAF
    17 september 2010 om 02:31 uur.

    @RAMJAMSPAM

    He KOULI!!!!

    Jij bent zeker zo een kouli die zich in nederland wil bewijzen. De koulies hier in nederland zijn veel erger dan de Nederlanders. Ze proberen hoe dan ook je dag te verpesten, door streng beleid te voeren tegen vooral de marokkanen. Kijk maar naar de RET het stikt er van de koulies, kijk maar naar de parkeerpolitie stikt van de koulies, en dan echt van die koulies die geen genade hebben met anderen.. Jullie koulies zijn racistischer dan hollanders. Jullie denken dat jullie nederlanders zijn en vergeten waar jullie vandaan komen. Terwijl jullie voorheen als slaven werden gebruikt en tassendragers. Je moet niet vergeten waar je vandaan komt PIK!!! En wat die blanken met jou voorouders hebben gedaan hoe je voorouders gebruikt werden door de blanken. En nu wil jij doen alsof jij het hier voor het zeggen heb. Ik haat jullie koulies wallah van alle bevolkingsgroepen hier in nederland zijn jullie het hatelijkste volk.

    Wat ik aan jou reactie kan lezen is dat je zwaar gefrustreerd ben omdat een marokkaan meer verdient dan jij. Afgunstige gierige koulie ben je. Je gunt een marokkaan niet en niks. Vandaar je zegt blijf daar en bespaar ons een plaats in de bijlmer. Jongen nederland is niet van je vader kouli, het laatse die wat te zeggen hebben tegen marokkanen zijn wel rijsteneters die korrels rijst moesten oprapen. Jongen wij marokkanen hadden het zo slecht nog niet in marokko. We zijn hier allemaal voor de welvaart, en ik weet zeker als jij het hier in nederland voor het zeggen had,dan had je alle marokkanen eruit willen gooien. Maar wij marokkanen eten jullie levend op. De laatste volk op deze aarde die wat over marokkanen moet zeggen en hier komt discrimineren en afgunst vanwege een kickboxer die jou en heel je fucking familie kan kopen en heel je vaderland en achterban kan kopen en gebruiken als slaven kouli.

    Dus beter hou jij je bek over marokkanen daar blijven want wij eten jou levend rauw!!

    sterf in je afgunst en frustraties van deze kickboxer. ga nu je bakje rijst maar bij elkaar zien te rapen, jullie eten niet eens voldoende en zijn fucking gierig vandaar jullie er altijd zo mager uitzien!! Stelletjes tassendragers wat dat betreft zijn marokkanen nooit slaven geweest en zouden zich zo niet kunnen en laten behandelen. Nu kom jij praten over andere buitenlanders, wat ben je wit, je kleur is bruin en bijna zwart, en of je nu een nederlandse nationaliteit heb of niet die hebben we allemaal, je blijft een vieze kouli en vergeet niet waar je vandaan kom!!

    Je zal nooit tippen aan Badr hari hij hoeft maar te blazen met zn mond en je vliegt kilometers zeg. bottenkrakers.

  11. Ali
    22 oktober 2010 om 03:12 uur.

    MENSEN KLOPT HET DAT BADR HARI WEG GEVLUCHT IS OMDAT HIJ BANG IS DAT DE PORTIER EN ZIJN VRIENDEN WRAAK ZULLEN NEMEN EN HEM NEER WILLEN SCHIETEN ??