MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

VN verlengen missie Westelijke Sahara

25 april 2012 | in Marokko | 17 Reacties

De Verenigde Naties hebben dinsdag hun vredesmissie in de Westelijke Sahara verlengd. De VN-Veiligheidsraad stemde unaniem in met een resolutie over het verlengen van de missie. Dat meldt MetroNieuws.

Marokko, dat sinds 1979 de dienst uitmaakt in het gebied, heeft verstrekkende autonomie voor de Westelijke Sahara voorgesteld. Het Saharaanse bevrijdingsfront Polisario wil echter dat de bewoners van het gebied zich in een referendum kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.

Marokko en Polisario zijn het grondig oneens over de mensenrechtensituatie in het gebied. In de resolutie die dinsdag werd aangenomen wordt de nadruk gelegd ‘op het belang van het verbeteren van de mensenrechtensituatie in de Westelijke Sahara’. (Bron/ Lees verder: MetroNieuws)

Er zijn 17 reacties

  1. Peter = de naam
    25 april 2012 om 10:58 uur.

    Marokko moet opdonderen uit de Westelijke Sahara.

  2. mhamed
    26 april 2012 om 09:29 uur.

    peter=de racist…….

    het wordt tijd dat jij tijd maakt voor iets goeds….dus opdonderen

  3. peter = de naam
    27 april 2012 om 08:13 uur.

    @mhamed. Ben je niet in staat om inhoudelijk te reageren of besef je dat de bezetting van de Westeljike Sahara een schandvlek is voor Marokko.

  4. Henk El Makloufhi
    27 april 2012 om 03:17 uur.

    P de Z ?
    Ik dacht dat ze die nu wel van de site hadden gepleurd.
    Zijn gedachten zijn nog steeds net zo inhoudloos als zijn schedeldak !!.
    En dit stuk misselijkmakend vreten spreekt over een schandvlek voor Marokko.

  5. peter = de naam
    28 april 2012 om 09:52 uur.

    Gut o gut. Henk el makflopflop roert zich ook weer. Man ik dacht dat je inmiddels gezien je leeftijd al een fossiel geworden was. En nog steeds bezig om voor anderen proberen een reactie in te vullen. Het kenmerkt jouw bekrompen niveau.

    Afijn beter el makflopflop op deze site dan in mijn woonplaats. Whaaahaaa.

  6. mhamed
    28 april 2012 om 10:45 uur.

    peter=de racist

    als jij zo denk over deze kwestie dan moet jij israel oproepen om op te dondenderen uit de bezitte gebieden.want jij bent zo een jood die waailt met elke wint mee totaal geen besef van realiteit heeft.

  7. kano
    28 april 2012 om 03:41 uur.

    peter=de racist

    Sahara is Marokkaans en blijft voor altijd Marokkaans

  8. Henk El Makloufhi
    29 april 2012 om 04:22 uur.

    Een fossiel ?
    Daar leg je elke nacht naast !!!

  9. mhamed
    01 mei 2012 om 11:53 uur.

    henk….

    was het maar waar dat hij naast fossiel!!!!! wat denk jij van opblaaspop hahahaah

    en wie weet is hij nog pedo ook .

  10. peter = de naam
    02 mei 2012 om 03:56 uur.

    Henk El mag blij zijn dat ik geen gerontofiel ben. Stel je voor dat ik hem zou bespringen terwijl hij met zijn rollator door delfshaven loopt. Whaaahaaaaa wat een nachtmerrie zou dat zijn,

    Wellicht voor Henk niet, maar voor mij wel. Yeggh whaahaaaa

    Zijn er halal opblaaspoppen ?

  11. mhamed
    03 mei 2012 om 10:01 uur.

    peter=de racist…..

    indd jou soort doen niks anders dan kleine jongens bespringen…….helaas.

    term (woord)hala is niet voor jou bestemd want honden blijven honden.

    dus blaas ze maar op voordat het te laat is want rollator staat voor dde deur.

  12. nike schoenen
    05 mei 2012 om 10:26 uur.

    Sahara is Marokkaans en blijft voor altijd Marokkaans

  13. Henk El Makloufhi
    05 mei 2012 om 05:59 uur.

    P de Z bespringt niet alleen maar kleine jongens ook zijn opoe kan hij niet met rust laten die al jaren geleden deze aardklloot heeft verlaten met haar rollator tot vreugde van de maatschappij.
    Hij oefende op haar voor hij naar het park ging om wat te rukken te zoeken.
    Hij neukt nu alles waar zijn lul bij kan,bewegend of niet.!!!!!
    Maar de Sahara is en blijft van ons Marokko

  14. peter = de naam
    07 mei 2012 om 09:24 uur.

    Henk el… Je hebt er 3 dagen erover gedaan om een lege inhoudsloze reactie te produceren. Je word traaag traaaaager

    http://www.youtube.com/watch?v=DBdjLcJWsVo&feature=related

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkaanse_barri%C3%A8re

  15. Henk El Makloufhi
    08 mei 2012 om 11:21 uur.

    “Lege inhoudsloze reactie”
    Je kan zien dat P de Z een aanhanger is van zionisme in de wereld.opgevoed in met hersenverweking en waanvoorstellingen
    Zijn inzicht in de maarschappij staat gelijk aan het trappen in stront,vies en smerig.
    Maar wat kan je anders verwachten van iemand die bij een fosslel slaapt en neukt.
    DE SAHARA IS EN BLIJFT MAROKKAANS
    Dat veranderen zelfs de zionisten in het westen niet meer!!!!!!!

  16. mhamed
    09 mei 2012 om 10:07 uur.

    weer heel goed gesproken HENK…….

    laat die racist maar lullen want verstand heeft hij niet zelfs hitler moest sterven wegens zijn racistische denkbeeld…..

  17. peter = de naam