MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Boerkaverbod vergroot vijandigheid

24 mei 2012 | in Geloof | 73 Reacties

Boerkadraagsters demonstreren tegen boerkaverbodHet boerkaverbod vergroot vijandigheid tegen gesluierde vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek gedaan door de universiteit van Leicester. Het onderzoek suggereert dat het sluierverbod in Frankrijk moslims als criminelen gestigmatiseerd heeft en het hun veronderstelde ‘anderszijn’ benadrukt heeft.

Onderzoekster Irene Zempi zegt: “In light of my interviews with veiled Muslim women, I am confident that the French veil ban is a ‘trigger’ event which has led to increased levels of anti-Muslim hostility towards women who wear the face veil – the most visual symbol of Islam in the West.”

Lees het gehele artikel (in het engels) op asianimage.co.uk.

Er zijn 73 reacties

  1. peter = de naam
    24 mei 2012 om 08:56 uur.

    Dat klopt helemaal. Degenen die zich in zo’n pinguinkostuum hijsen, willen zich niet aanpassen aan de westerse maatschappij. Onder dwang van hun echtgenoten en/of omdat ze denken dat voorschrift ergens uit koran of een of ander middeleeuws geschrift te halen.

    Boerka en gelijksoortige shit is alleen maar onderdrukkend jegens de vrouw. Natuurlijk word je vijandig als je steeds meer tegen een lap stof moet aankijken en er mee communiceren. O nee communiceren gaat via de man die er bij hoort.

    Boerkadraagsters stigmatiseren zichzelf en plaatsen zich buiten de maatschappij en het dragen van deze meuk moet daarom verboden worden.

  2. peter = de naam
    24 mei 2012 om 09:13 uur.
  3. abdulah
    24 mei 2012 om 12:13 uur.

    dit is toch geen gezicht man.

    tjongejonge wat een aandacht trekerij.

  4. mhamed
    25 mei 2012 om 09:57 uur.

    peter=de racist………

    wij leven in vrije wereld zeker een racist zoals jij heeft geen recht om een ander mens te beoordelen laat staan de les voor lezen.
    ik zal eerst willen dat racisten zoals jij de wereld verlaten want van jou soort hebben wij meer last van ……. dan die vrouwen die zich over geven aan (GOD).
    de geschiedinis heeft ons laten weten dat jou soort NOOIT hebben iets kunnen bereiken in deze leven.
    ze staan op en ze gaan weer liggen.

  5. moslim
    25 mei 2012 om 02:51 uur.

    Deze dappere zusters durven meer dan dat jij durft. Jouw schijnheilige boerka komt alleen van te pas bij zwembaden, kinderdagverblijven en de overige openbare schit, daar kom je namelijk als een geklede wolf in schapen kleren te voorschijn en sla je zo je slag en het liefst bij jonge kinderen, jullie moeten zich schamen door zich te doen als brave mensen, homofiele debielen. Een boerka heeft waarde en de mensen onder de boerka’s die vrezen god meer dan jullie dat doen en van dat schijnheilige zogenaamde valse communicatie, zijn we allang bekend. De haat dragen jegens de islam dragen jullie allang in jullie zwarte harten en weet je! van God en zijn gelovige dienaren zullen jullie nooit winnen. Ooit breekt jullie tijd……………………….

  6. tarik
    26 mei 2012 om 10:25 uur.

    en waar komt pete met ze nep dwang weetje wat petertje heb jij anderes bewijs dat er dwang is geen link wat dat op staat want ik kan ook als of doen dat er dwang is

    meschien een vid die is gemaakt door een camera waar van ze niet wisten dat hij er stond maar niet 1 sowiso 70 ofzo nog maals geen proganda link zeg ik al vast gewoon echt %999999999999999999999 goed bewijs waar van ik zelfs moet kunnen zien dat er eerst niks aan de hand was en het in de 40 min iets gebeurt

  7. tarik
    26 mei 2012 om 10:29 uur.

    en daar wil ik ee ding gratis aan toevoegen helemaal gratis en voor niks

    er zijn 2 vrowen

    1 will het niet dragen maar word gedwongen het wel toe doen

    en 1 wil het wel dragen en word gedwongen het niet de doen

    dus?? dit is gewoon het zelfde een verbod is net zo erg als een dwang

  8. Dutchie
    05 juni 2012 om 08:01 uur.

    Deze merkwaardige Tarik is nauwelijks te volgen. Wat een slecht Nederlands, zeg! Er is echt geen touw aan vast te knopen. Dom en onbegrijpelijk gebabbel. Dit leger van taal-onvaardigen bestookt ons dagelijks met hun “verheven” gedachten. Laten we blij zijn dat dit gedachtegoed volstrekt onbegrijpelijk voor ons blijft. Anders zouden mensen hen nog kunnen gaan volgen. En dan wordt het helemaal “keet” in dit land, met deze vreemde gasten. Dus: leve de domheid en ongeletterdheid van de Moslims! Het stelt mij gerust. Dag, Tarik.Tip: volg eens een cusus Nederlands. En als je daarmee (geheel gesubsidieerd) klaar bent…. probeer het dan nog eens. Misschien begrijpen we je dan een beetje beter.

  9. mhamed
    06 juni 2012 om 02:50 uur.

    dutchie….

    jou uitleg zit totaal geen realisme sterker nog een beetje dom en trouwens subsidie is allang afgeschafd dus wie loopt hier achter?
    dat ik jou gedachtegoed niet kan begrijpen heeft meer met jou gebabbel te maken zonder inhoud.

  10. Dutchie
    07 juni 2012 om 07:39 uur.

    Kleine correctie… Het is:”afgeschaft”. Met een T. Niet met een D.
    En het is “jouw”. Met een W aan het eind van het woord.
    Probeer ook eens het onderscheid te leren tussen hoofdletters, kleine letters, komma’s en punten. Dat zou het een stuk leesbaarder maken.

  11. mhamed
    08 juni 2012 om 10:15 uur.

    Dutchie……..van jou zonder w dus neem ik geen moer van je over liever stierven dan wat van een hater overnemen.
    de juiste correctie is dat jij wat aan jou haatdragende gevoelens jegens moslims moet doen.

  12. mhamed
    08 juni 2012 om 10:21 uur.

    Dutchie……je hoef niet uitverkoren te voelen want jou groot ouders zijn de eerste onmenselijke daden vericht onder hen.
    kruisvaarders,slavenij,onderdrukking,en nog steeds kinderverkrachters komen uit jou bloed.dus hou je bek en verdwijn yuit deze chat.

  13. Henk El Makloufhi
    08 juni 2012 om 08:07 uur.

    Zo ,dus de nieuwe naam van P de Z is Dutchie ?
    Keet in dit land ?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Keet

  14. Henk El Makloufhi
    08 juni 2012 om 08:09 uur.

    Trouwens, Dutchie zou ook kunnen staan voor een of andere mislukte BBT-er !!

  15. dutchie
    08 juni 2012 om 10:19 uur.

    Mhamed zegt: “kinderverkrachters komen uit jou bloed”. Deze debiele uitspraak bewijst dat deze Mhamed volslagen geschift is. Een dom dwaallichtje. Hij spoort niet. En zijn Nederands is beroerd. Overigens: het is “jouw”. Met een W aan het eind. Lastig, he?

  16. dutchie
    10 juni 2012 om 01:57 uur.

    …en dan nog een vraagje. Waarom gebruiken jullie in je berichten zo vaak de woorden “haat”, “bloed” en “dood”? Vreemd hoor. Ik vind het een beetje ziek, eigenlijk. Volgens mij is het een teken van onvoldoende respect voor het menselijk leven. Of is het een kwestie van verbale onmacht?

  17. Henk El Makloufhi
    10 juni 2012 om 07:13 uur.

    Ach,als je zich als Nederlander wilt voordoen en je neemt als schuilnaam Dutchie aan dan val je gelijk door de mand.
    Weer een msilukt pubertje dat zich zelf bevredigend achter zijn PC-tje zit !!!!!

  18. mhamed
    10 juni 2012 om 08:32 uur.

    dutchie……

    indd “kinderverkrachters horen bij jullie en niet bij ons,vreemd debiel ben jij natuurlijk zelf.
    want jij mag een ander de grond inboren!terwijl jij de grote hater bent.
    dit is een haterlijk uitspraak……leve de domheid en ongeletterdheid van de Moslims!
    verwacht niet dat ik jou niet zal besrtijden …..zoiets zeg je niet ,dat heet juist RESPECT waar jij zogenaamd over hebt…..hoe dom moet je zijn!!!!!
    vuur is heet je moet het niet aanraken dan verbrandt je gelijk.
    een ding jou reactie’s maken mij alleen sterk wetend dat jou soort niet uitgestorven is.

  19. dutchie
    10 juni 2012 om 09:10 uur.

    Taalkundig gaat het al een beetje beter. Jammer van dat “zelf bevredigend” (moet trouwens 1 woord zijn). Dat is typisch weer zo’n iets te heftige term van iets te heftige geloofsverdwaasden. Maar: je gaat vooruit. Ga zo door. Ik ben trots op je.

  20. mhamed
    11 juni 2012 om 04:38 uur.

    dutchie

    Inhoud heb jij niet………met trots kom jij niet verder eikel………werk aan jezelf, want jou bekrompenheid is echt volbaar vanuit hier!
    actie reactie vergeet dat nooit.

  21. dutchie
    11 juni 2012 om 05:43 uur.

    Nou… die reactie van Mhamed van 10 juni is weer een onbegrijpelijke bagger van woorden. Geen zin zonder taal- en stijfouten. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen. Ben jij in voortdurende staat van dronkenschap? Of zit je de hele dag te blowen (in plaats van gewoon vroeg opstaan en aan het werk gaan)? Het is echt niet te volgen. Ik kan er geen chocola van maken. Ik wacht je volgende verwarde reactie met belangstelling af. Ik verheug me er nu al op!

  22. Henk El Makloufhi
    11 juni 2012 om 07:24 uur.

    ” Dat is typisch weer zo’n iets te heftige term van iets te heftige geloofsverdwaasden.”

    Met deze uitspraak bekende hij zijn onwetendheid !!!!!

  23. mhamed
    12 juni 2012 om 10:30 uur.

    dutchie….

    als ik bagger uitspreek wat moet jij dan zijn indd bagger zelf.
    ik zal je helpen met jou bekrompenheid.
    ik werk al sinds mijn 21 jaar das een
    blowen heb ik nooit gedaan das twee.
    ik heb nooit gedronken das drie.
    het geeft weer aan hoe jij bekrompen bent en mensen zomaar oordeelt terwijl jij geen ene moer weet over een ander.
    indd de haat spreek uit jou bloed en jij weet wat ik al zei(jou bloed is zo vies dat zelfs kindervekrachters vandaar komen.

  24. dutchie
    13 juni 2012 om 06:00 uur.

    das = “dat is”.
    Maar dit terzijde…

    Kinderverkrachters komen uit mijn bloed??

    Volgens mij spoor jij niet.

  25. Hassan2
    13 juni 2012 om 11:10 uur.

    המועד המדויק של פינוי גבעת האולפנה לא ידוע, אבל פעילי הימין שמתכוונים למנוע אותו נכנסים לכוננות: מקימים חמ”ל שיאסוף פרטי מתנדבים, מכינים מפות עם נתיבי ×”×’×¢×” חלופיים ומנחים לפגוע בג’יפים ובציוד כבד של צה”ל: “צפוי מאבק נחוש ועיקש”

  26. mhamed
    14 juni 2012 om 11:22 uur.

    dutchie…..

    Triets geval ben jij ……nu spoor ik niet!!!!…..volgens jou blowen doe ik ook!!!!ik werk niet!!!!!!ik ben dronken!!!!!!mijn taal bebruik is ook niet okee!!!!!
    alleen dutchie is een goede jongen met goude hartje hahahahahah
    word wakker van winterslaap want de zomer gaan beginnen en wie weet zal de zon jou goed doen want als iemand hier niet deugd op deze chat ,dan ben jij het zelf.(haatdrager,en kindervekrachter.
    wijzen naar anderen kunnen wij het ook.

  27. Dutchie
    14 juni 2012 om 05:15 uur.

    Dit spoort ook niet!

  28. Dutchie
    14 juni 2012 om 05:27 uur.

    Nou… Ik heb het eens een weekje geprobeerd op dit forum.
    Mijn conclusie is dat de bewoners van deze “hut” barsten van haatgevoelens.
    Wat mij vooral opviel is het veelvuldig gebruik van beledigende woorden zoals “bloed”, “verkrachters”, “kruisvaarders” en dergelijke.
    Dit is de taal van “tikkende tijdbommen” die teveel vrije tijd hebben.
    Gruwelijk. Dit soort woorden zijn bij hen gewoon taalgebruik, terwijl het bij mij niet in m,’n systeem zit.
    Ik stel vast dat de gebruikers van dit forum zeer vijandige types zijn. Zij genieten van hun uitkering maar zitten vol met haat.En ze zijn daardoor kansloos in deze samenleving. Gaat nooit wat worden…
    Ik weet niet hoe we jullie kunnen helpen.
    Misschien gewoon eens een baan proberen?
    Acht uur op… In de bus… en werken?
    in plaats van zeuren over de hand die je voedt?
    Shame on you !!

    Shame on you.

  29. mhamed
    15 juni 2012 om 04:38 uur.

    Dutchie

    godsdank dat jij oprot uit deze chat.

    en nu uit het land.

  30. dutchie
    16 juni 2012 om 06:23 uur.

    Ui het land??? Hoebedoellu? Sinds wanneer ga jij daarover? Of heb ik soms iets gemist? En ik “rot niet op” uit deze chat. Dat bepaal ik namelijk helemaal zelf. Helaas… pindakaas. Weet je wat ik het ergste vind van dit forum? Dat jullie (gevangen door een vreemd geloof) alleen maar verwensingen kunnen uiten. En hele rare woorden zoals “bloed”, “kinderverkrachters”, etc… Uiterst bedenkelijk. Het leert mij dat jullie nog niet ver genoeg zijn om aan een vrije, kritische, demokratische samenleving deel te nemen. Sterker nog: ik vrees dat we in dit land beschikken over een forse voorraad “tikkende tijdbommen”. Agressieve, mislukte types die niet willen inzien dat hun magere succes aan hen zelf ligt. En NIET aan deze samenleving en aan de kansen die worden geboden. Leg je extreme taal af. Get a life… Tot slot, rare Mhamed (maar zo heet je natuurlijk niet): ik bepaal zelfwel wat ik op dit forum zeg. En dat zal zo blijven. Veel succes met je werk; maandag weer vroeg op. Toch?

  31. mhamed
    17 juni 2012 om 03:23 uur.

    dutchie

    laat ik het zo zeggen ….tikkendetijdbom zoals jij het onbeschofd en respectloos zegt over meer dan 3 miljard mensen .
    liever tikkendetijdbom afgaan(dan maar) waar jij bij bent.
    dan hoef jij het land niet uit…………!enkeltje de hel.
    want een samenleving met jou soort zal nooit sociaal worden.
    jou haat jegens meer dan 3 miljard zal jou niet goed doen.

  32. dutchie
    18 juni 2012 om 06:54 uur.

    Kijk… Dat bedoel ik nou. Jouw reactie klopt precies met mijn eerdere beschrijving. Je gebruikt weer woorden als “hel” en “haat”. Wat is dat toch met jullie? In ieder geval: ik heb me weer prima vermaakt. Een vraag heb je niet beantwoord: Hoe laat ben je vanochtend opgestaan om naar je werk te gaan? Ik verheug me al op je reactie.

  33. mhamed
    19 juni 2012 om 09:58 uur.

    dutchie

    Ik dacht dat jij opgerot was!……..
    jij weet ook niet wat je wil!………de haat hebben jullie uitgevonden!………

  34. mansour
    19 juni 2012 om 02:50 uur.

    dutchie
    hitler

    viezerik ben jij . homoooooooooooo

  35. dutchie
    20 juni 2012 om 06:31 uur.

    Wat een welbespraakte reacties. Hebben jullie daar lang over moeten nadenken of kwamen die woorden vanzelf? Ik ben trots op jullie. Pareltjes voor onze samenleving zijn jullie.

  36. dutchie
    20 juni 2012 om 06:32 uur.

    Ik probeer het nog maar een keer, want die vraag wordt steeds maar niet beantwoord: Hoe laat vandaag opgestaan voor het werk?

  37. mhamed
    22 juni 2012 om 10:20 uur.

    dutchie

    persoonlijk ben vanaf 5 uur smorgens bezig en hopelijk voor de rest dat zij nog steeds op bed liggen al is het alleen om jou te dwar te zitten.
    sinds wanneer ga jij voor een ander bepalen of zij werken of niet.!!!
    blijkbaar denk jij nog steeds dat jij voor het zeggen hebt.
    DUS NIET!!!!!!!
    en ja hoor met jou soort pareltjes zal onze samenleving beter worden
    DUS NIET!!!!

  38. rachid17
    24 juni 2012 om 03:25 uur.

    mnr:dutchie

    Mischien ben ik wel de hand die uw wel voedt.
    Wie zegt dat uw wel niet thuis achter de tv en pc zit, zonder maar ook een ding te doen voor deze maatschapij. En je hebt over de samenleving, laat me AUB niet lachen.Mensen zoals uw maken de bom klaar voor andere……mensen blijven kwetsen…..tot de bom afgaat, en dan de vinger wijzen.
    Hm je lijkt wel op iemand die ik ken??????????
    Groeten: rachid17
    PS: dit is mijn echte naam

  39. Dutchie
    25 juni 2012 om 10:08 uur.

    Geen touw aan vast te knopen….
    Drie keer “uw” in plaats van “u”.
    De rest is onbegrijpelijk gebrabbel.
    Hopeloos geval, dus.
    Veel succes in je vijandige droomwereld.

  40. mhamed
    27 juni 2012 om 11:41 uur.

    Dutchie
    opsdonderen en ga een leven opzoeken hier zal jou gelul geen waarden hebben.
    nogmaals jij bent een grote hater en verwacht dat jij bestrijdt wordt punt.

  41. Dutchie
    29 juni 2012 om 04:33 uur.

    opsdonderen moet zijn: opdonderen.
    jou moet zijn: jouw
    bestrijdt moet zijn: bestreden
    punt.

    Ook nog een beetje aandacht besteden aan leestekens, hoofd- en kleine letters.
    Het begint er al aardig op te lijken. Ga zo door want je komt er wel.
    Punt.

  42. mhamed
    30 juni 2012 om 01:41 uur.

    Dutchie

    ik hoef nergens te komen ……..

  43. rachid17
    01 juli 2012 om 09:09 uur.

    dat noemen ze respect, mnr: dutchie, komt zeker niet in je wordenboek voor .
    Ga leven , kan zijn dan je klaarkomt achter de pc van al die woorden, hmmmmmmmmmmmmmmm DUTCHIE. , thailand wordt moeilijk voor je dutchie.

  44. rachid17
    03 juli 2012 om 03:38 uur.

    sorry , moet zijn woordenboek, toch dutchie

  45. Dutchie
    06 juli 2012 om 04:32 uur.

    wordenboek = woordenboek.
    “klaarkomt”: dat is weer zo’n rare, heftige uitdrukking. Doe ‘ns normaal en gebruik reguliere taal. Het is bij jullie allemaal zo heftig en vijandig. Opgewonden typetjes.
    Nou, vrienden… Veel succes met jullie leven en jullie rare geloof.
    Moge de Profeet jullie beschermen.
    Moge de Profeet jullie veel subsidie-Euros toeschuiven.
    Moge de profeet jullie vrouwen in de hand houden (want die gaan uitbreken).

  46. rachid17
    06 juli 2012 om 09:05 uur.

    dutchie lees goed , je denkt dat je echt slim bezig bent.
    hahahahhha, het is niet de profeet (vzmh) die ons beschermt, maar de almachtige zelf .Hoop dat GOD je hersens schenkt met je verjaardag

  47. rachid17
    06 juli 2012 om 09:09 uur.

    Volgens mij is alles heftig voor je dutchie , als het uit een marokaanse mond komt

  48. mhamed
    07 juli 2012 om 10:07 uur.

    Dutchie ……

    vrienden!!!!!!!
    jij hebt het recht niet met de woorden als profeet te spreken want een zwijn zoals jouw en hater van de islam hoort bij de klaagmuur.

  49. Moslima.
    08 juli 2012 om 02:10 uur.

    Dutchi..

    Het feit dat jij steeds een ander loopt te verbeteren, is al kinderachtig genoeg.
    Eentje voelt zich ‘slim’ -.-.

  50. Dutchie
    08 juli 2012 om 11:49 uur.

    Kansloos, om jullie iets te leren.
    Dom, ongeletterd, slecht Nederlands, harde en ongenuanceerde taal.
    In elke zin wel 3 taalfouten.
    Vol vijandigheid. Beledigend. Onvoldoende respect voor het menselijk leven.
    En niet bereid tot een kritische dialoog.
    Kansloos, dus.
    Maar voor mij erg grappig en leerzaam, deze “discussie”.
    Wat heeft het mij geleerd?
    1. Je zit vol verwijten en haat. Weinig vriendelijkheid in je woorden.
    2. Je bent niet opgewassen tegen de eisen van deze samenleving: niet taalvaardig (waarschijnlijk ook een hoorbaar accent). Dus geen baan.
    3. Je houdt je bezig met het “Midden Oosten” terwijl je beter iets nuttigs zou kunnen doen binnen je eigen, directe omgeving.
    4. Je klaagt, klaagt, klaagt, klaagt…. Zonder zelf iets aan je situatie te doen.

    Zielig dus. Geloofs-gekkies.

  51. mhamed
    09 juli 2012 om 01:33 uur.

    Dutchie
    beter een gelovige persoon dan een zwijn zoals dutchie sukkel.
    zolang deze soort zwijn rond loopt in deze samenleving zullen wij actie ondernemen.
    de haat (nogmaals)hebben jullie kruisvaarders gevonden en de onderdrukking van mensen zelfs de slaverij hebben jou soort uitgevonden dus lul niet sukkel.

  52. mhamed
    09 juli 2012 om 01:37 uur.

    Dutchie
    waar haal jij die hoogmoedigheid vandaan om behoud iemand iets te leren (wat denk jij dan wel)!!!
    een spreek woord zegt (een hond weet beter waar hij slaapt)
    (een koekje van eigendeeg)

  53. Dutchie
    11 juli 2012 om 07:23 uur.

    Kijk… die vreselijke woorden bedoel ik nou:
    “Zwijn, sukkel, kruisvaarders, hond….”
    Wat ben jij agressief, zeg. Doe ‘ns een beetje dimmen.
    Dit is typisch de taal van mensen die zich onderdrukt voelen maar niet in aktie komen. De zogenaamde slachtoffertjes. Zielig.
    Deze mensen gaan lelijke, beledigende taal gebruiken (nog los van de taalfouten).
    Maar… Jij wordt helemaal niet onderdrukt in dit land.
    Het gaat jou zelfs veel beter dan in je eigen cultuur (waar kritisch denken wordt onderdrukt waar menen worden vermoord voor nothing. Waar dus de domheid regeert).
    Jij hebt de kans om zelf iets van je eigen leven te maken in dit geweldige Europa.
    En als dat lukt, dan hoef je niet meer te schelden (“varkens, kruisvaarders”, etc…)
    Dan gaat het gewoon beter met je.
    Trouwens… de kruisvaarders… dat is toch wel heel lang geleden.
    Was je er bij? Nee.
    Hou dus op met zeuren en mekkeren over historische feiten waar je geen deel van hebt uitgemaakt en waar je ook te weinig over hebt gelezen.

    Laatste vraag:
    Wat betekent: “om behoud iemand iets te leren”? (Ik citeer jou)
    Ik snap er geen bal van.

    Graag voortaan duidelijker Nederlands. Vraag hulp waar nodig.

  54. Dutchie
    11 juli 2012 om 07:31 uur.

    Ik zal jouw reactie alvast voorbereiden (gratis).
    Volgens mij moet je nu het volgende antwoord aan mij geven (en ik doe de taalfouten erbij).

    “Dutchie jij heb hoogmoediheid want de varkens worden geslagd. de kruisvaarders worden door profeet geordeelt. Onderdruking van zionesten zal worden gestafd. jij varken. een hond is beter dan jou leven. ga haten bij klaagmuur.”

    Zoiets?
    Is dat wat?

  55. rachid17
    12 juli 2012 om 08:57 uur.

    Mnr: Dutchie
    Hoe weet jij wat daar gebeurdt in het midden oosten , was je er bij??????????
    Kijk eerst naar je zelf , voor je gaat oordelen VRIEND. Zal je geen varken noemen zoals je gewent bent van andere.Doe ‘ns een beetje dimmen, wat is dit voor een taal (nederlands)
    Trouwens… de kruisvaarders… dat is toch wel heel lang geleden.
    Was je er bij? Nee.
    Hou dus op met zeuren en mekkeren over historische feiten waar je geen deel van hebt uitgemaakt en waar je ook te weinig over hebt gelezen.

  56. Dutchie
    15 juli 2012 om 08:39 uur.

    Je bericht (met alle taalfouten erbij) klopt precies met mijn voorspelling van 11 juli. Zie hierboven.
    Het lijkt wel of je het hebt overgeschreven.

    Dat je hier zelfs maar serieus op in gaat, zeg.
    Met je kruisvaarders… Belachelijk!

    Tot slot de taalcorrecties van deze week:
    1. Gebeurdt = gebeurt.
    2. Je zelf = jezelf
    3. gewent = gewend
    4. andere = anderen

    Knap hoor: 4 taalfouten in zo’n kort stukje tekst. Hoe krijg je het voor elkaar? Heb jij Met jouw gebrekkige taalvermogen zou je zelfs niet kunnen solliciteren in een snackbar voor de uitdagende functie van “patatbakker ZONDER mayonnaise”.
    Ongelofelijk.
    Kijk… dat je zo dom bent, dat neem ik je niet kwalijk. Want dat is buiten jouw schuld.
    Maar ken dan ten minste je plaats. Dat betekent: werken en niet zeuren.

    By the way: wil je mij nooit meer “vriend” noemen?
    Dat ben ik namelijk niet van jou.

    Nou… goede moslim. Ik ben benieuwd van welke warrige berichten (met vele taalfouten) ik de komende dagen weer mag gaan genieten.
    Ik begin het steeds leuker te vinden.

  57. rachid17
    16 juli 2012 om 05:00 uur.

    als ik je vriend noem , dan noem ik je zo .
    Wat ga je dan doen als ik je verder vriend noem , me dood slaan met je nederlandse taal hahahahahhahaha, en jij denken dat ik je verrot ga schelden , ben je niet waard mierenneuker , is dit wel goed.
    Trouwens je wilt niet weten wat voor werk ik doe , als je zo doorgaat kom je heel snel achter VRIEND, wat jij moet doen is terug gaan bij de post VRIEND???????.

  58. rachid17
    16 juli 2012 om 05:02 uur.

    Trouwens als jij je kenbaar wilt maken , doe een ster om je nek VRIEND , met die platte neus van je ???????????????

  59. rachid17
    17 juli 2012 om 08:45 uur.

    en jij vindt dat de mensen raar overkomen tegen over jou, hahahahahhhahah jij en grappig zijn 1 VRIEND

  60. rachid17
    17 juli 2012 om 08:50 uur.

    je lijkt wel op die mannetje van 1940 wel , je kent hem wel klein 1.70 ,klein beetje haar onder zijn neus????????????????.

  61. Dutchie
    18 juli 2012 om 06:19 uur.

    Wat een dom, onintelligent commentaar is dit allemaal.
    Over neus, 1940, ster om je nek, en meer van die onzin.
    Historie-loos gebabbel. Meestal rascistisch geinspireerd.
    Erg hoor.

    Ik stel vast dat jouw IQ ver beneden de norm ligt.
    Maar heelaas heb je op het internet dezelfde rechten als ik.

    Dat geeft jou de mogelijkheid om je “intellectuele vlieggewicht” te tonen aan anderen.
    Geweldig.
    Wees er trots op.

    En wat doe je nou voor belangrijk werk?
    Ik ben benieuwd.

  62. mhamed
    19 juli 2012 om 02:11 uur.

    Dutchie
    wat is jou probleem?
    wat wil je?
    fatsoenlijk zijn ben jij niet…….al gebruik jij de woorden van de hemel!!!…….want een racist zolas jij zal altijd blijven klagen en wijzen naar anderen.
    de reactie’s van jou bevatten alleen maar negatieve uiting over anderen.
    begin bij jezelf de weredl te veranderen(minder zeiken over taal fouten)

  63. Dutchie
    22 juli 2012 om 05:18 uur.

    Ik herhaal mijn vraag: “Wat doe je nou voor belangrijk werk?”
    En hoe laat sta je morgen op?

  64. Dutchie
    22 juli 2012 om 05:29 uur.

    Ik zal je vertellen wat mijn probleem is.
    Het is vooral jouw negatieve attitude ten opzichte van dit land. Jouw zure azijn-pisserige toon. Alleen maar klagen en zielig zijn. Het lijkt (GVD) wel een artikel in de Volkskrant uit 1973!
    Dit is een land dat jou alle denkbare kansen geeft.
    Je kunt doen en worden wat je wilt. Als je er maar voor werkt en in investeert.
    Maar het enige wat jij weet te stamelen is onzin over “kruisvaarders’, “bloed” en meer van dat soort debiliteiten. Werkelijk van een totale domheid.
    Kom nou eindelijk eens los van je verleden (waar je zelf niet eens bij bent geweest).
    En pas je aan.
    Wees positief en vrolijk. Ga eens dansen met je vrouw en eet een (Israelische) Shoarma (met een blikje Heineken erbij).Lekker haram. Daar word je geen “kruisvaarder” van.
    Geniet van de zegeningen van onze maatschappij.
    Wees aardig tegen kritische mensen en denk na over wat zij zeggen.
    Blijf niet hangen in dat domme (door Islamitische onzin) gedomineerde denken.
    Zolang jij dat WEL blijft doen en in deze toon blijft praten maak je geen enkele kans in dit land. Waarom? Omdat niemand jou dan serieus zal nemen.
    Dus: denk positief over ons land of: ga terug naar je zandhutten.
    Dat is mijn probleem.
    Helder?

  65. Dutchie
    22 juli 2012 om 07:52 uur.

    Overigens verwacht ik dat de kern van mijn verhaal jou volstrekt ontgaat.
    Dat heeft te maken met intelligentie, denkkracht en “being open minded”.
    Dat is jou totaal vreemd.

    En dus verwacht ik weer de volgende woorden van jou: ” Kruisvaarder, Jood” enzovoorts.

    Vergeet ook vooral niet het woord “bloed” in je antwoord te zetten. Want daar ben je een kampioen in.
    Tip: gebruik ook eens de uitdrukking “wraak”. Doet het ook altijd erg goed in jouw kringen.
    Of: Eer.

    Nou… vroeg naar bed, Tarik, want morgen moet je weer werken voor je “belangijke baan”.

  66. mhamed
    23 juli 2012 om 12:10 uur.

    Dutchie ……..
    Ten eerst ik heb geen probleem,jij blijkbaar wel.
    Ten tweede mijn kansen heb ik allang gegrepen en wie weet was dat jou kans Wel.
    Heineken drink ik niet,drinl liever een munt thee want ik ben een MOSLIM .
    En als wat uit israel komt vermijdt ik ()
    Ik heet geen tariq(domheid om zomaar een naam te geven aan een ander Zonder enige kennis te hebben.
    Ik wil nog niet eens serieus genomen door een gast zoals jij.
    Met zand kan jij geen hutten maken (domheid)

    Overigens verwacht ik dat de kern van mijn verhaal jou volstrekt ontgaat.
    Dat heeft te maken met intelligentie, denkkracht en “being open minded”.

    Ik ga even lachen hahahahahahahahahahahahahah.
    Hier wil ik nog eens op ingaan(triest en weer oogkleppen op dus domheid)

    Tenslote ga jij dansen met (HEM) drink jij lekker heineken eet alles wat uit israel komt en wat jij vooral moet niet doen ………klagen bij een moslim.het helpt niet.

  67. rachid17
    23 juli 2012 om 07:18 uur.

    Wat mijn baan inhoudt , gaat je niks aan , en hoelaat ik opsta gaat je ook niks aan.
    En zie dat je hart tekeer gaat als een dolle stier, omdat je geen antwoordt krijgt hahahahahahah zielig persoon ben je dutchie, en trouwens heet ik rachid en geen tarik , dit was het laatste wat ik schrijf , en jij dutchie ga lekker door als leraar .
    Vrede zijn met jou vriend en de broeders hier ramadam kariem

  68. rachid17
    23 juli 2012 om 07:22 uur.

    owwww even vergeten dutchie , trouwens ik heb het wel gemaakt in dit land .
    Meer dan je hartje aankan, heb een goed baan ( betaald goed) groot huis, mooie vrouwtje , mooie vw passat , dus als ik taalfouten maak , so beat bro.

  69. rachid17
    23 juli 2012 om 07:25 uur.

    Nog een ding , het geld is KOSJER, HALAL, beste VRIEND.
    Ben niet haatdragend zoals jij het wilt vriend, hoop dat je vrede vindt in dat kleine hartje van je . saloom,salaam

  70. Dutchie
    26 juli 2012 om 07:31 uur.

    “goed baan” (taalfout)
    “mooie vrouwtje” (taalfout)
    En een VW Passat…

    I rest my case.

  71. Dutchie
    27 juli 2012 om 11:11 uur.

    Tot slot: wil je mij NOOIT meer “vriend” noemen?
    Dat zeggen jullie altijd: vriend… vriend… (met zo’n lange “V”)
    vvvvvvriend…
    Ik ben jouw vriend niet.
    En ik zal het nooit worden.

  72. rachid17
    28 juli 2012 om 11:11 uur.

    goed baan,mooie vrouwtje,goed baan,mooie vrouwtje,goed baan,mooie vrouwtje,En een VW Passat

  73. Dutchie