MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Adil Ramzi man of the match

30 januari 2006 | in Sport | 14 Reacties

De Marokkaanse voetballer Adil Ramzi heeft dit weekend zijn talent weer bewezen. De FC Utrecht middenvelder, scoorde zondag maar liefst drie keer in de wedstrijd tegen Ajax. Ramzi, die eigenlijk in dienst is van AZ, is door die club verhuurt aan Utrecht. Nog nooit lukte het een speler in Amsterdam vier maal te scoren. Daarom was het voor Ramzi jammer dat Nelisse kort voor tijd de aan FC Utrecht toegekende strafschop nam, anders had hij geschiedenis kunnen schrijven.

Er zijn 14 reacties

  1. Youssef
    30 januari 2006 om 01:11 uur.

    Op deze manier laten de Marokkanen zien hoeveel talent ze hebben, eerste wedstrijd gelijk hardtrick!! sommigen zullen zeggen van ja, het was maar geluk, ja dat kan, maar toch, blijft Ramzi een van de top spelers in NL, ondanks hij in Marokko zijn voetbal cariere is begonnen, en bij Kawkab Marakesh 2 titels heeft gewonnen toen hij nog geen 21 jaar was.
    Ga maar door Ramzi, Allah i3awnek a weld bled!!

  2. Hasan
    30 januari 2006 om 02:31 uur.

    Kijk wat een racisten man, mag een marokaan geen geschiedenis schrijven of wat, hij had er al drie gemaakt laat hem dan ook die vierde maken, maar nee het kan toch niet zo zijn dat een marokaan de eerste is die vier maal in amsterdam tegen ajax scoort.

    Schaam je Utrecht

  3. ik
    30 januari 2006 om 05:31 uur.

    stel dat hij geen penaltie kan trappe dan was t nog 3-1 voor utregt

  4. Hicham
    30 januari 2006 om 05:44 uur.

    Mischien dat Ajax zo´n speler zoekt……..

  5. madmax
    30 januari 2006 om 09:11 uur.

    wat een onzin natuurlijk is het geen rascisme. idioot

  6. racist
    31 januari 2006 om 01:29 uur.

    hoe weet je dat het geen racisme is idioot, kan natuurlijk wel en kan natuurlijk niet er is geen bewijs voor beide maar je bent zelf wel een idioot en bewijs is je idiote gedrag, idioot

  7. madmax
    31 januari 2006 om 05:29 uur.

    waarom denk je gelijk aan racisme eikel, zo drijf je je zelf in een hoekje. en dat is preciss wat marokkanen niet moeten doen en je bijnaam zegt genoeg over je zelf hahahaha

  8. narimane
    02 februari 2006 om 03:05 uur.

    ik ben zoooooo trots op adil ,ga zo door lieverd,heb altijd alle vertrouwen in jou gehad.rbi howniek inshallah.

  9. amore
    02 februari 2006 om 05:24 uur.

    ik vind dat wij snel een oordel hebben over racisme,ieder ding die
    onze niet bevalt wordt meteen aan racisme gedacht,kijk naar onze
    zelf, wij hebben ook racisten in onze gemeenschap die elkaar
    niet dulden

  10. MoOtje
    09 februari 2006 om 10:20 uur.

    ADIL RAMZI the bom
    maar schande van utrecht dat hij geen 4e doelpunt mocht maken en geschiedenis maken maar dat mag niet een marokaan die 4 keer de doel van ajax bewerkt met die voetjes uit Marrakech!!!
    stelletje zionisten!!

  11. ener
    20 februari 2006 om 04:24 uur.

    Mensen stel je niet aan..
    denk je nou echt dat Adil hier één moment van wakker heeft gelegen?
    hij was blij man! en terecht

  12. UHF030
    24 februari 2006 om 06:48 uur.

    kom euuuuuuu wees blij dat Ramzi bij utreg mag voetballen niet zo zeuren he hij doet het tog goed en volgend seizoen komp diba erbij en dan worden we kampioen

  13. marokina