MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

El Hamdaoui komt weer uit voor Derby

03 februari 2006 | in Sport | 14 Reacties

Derby County heeft de Marokkaanse profvoetballer Mounir el Hamdaoui voor de rest van dit seizoen gehuurd van Tottenham Hotspur. El Hamdaoui kwam bij zijn eigen club Tottenham niet aan spelen toe en ging daarom in september en oktober al op huurbasis naar Derby. Daar maakt hij een goede indruk, maar haakte af vanwege een schouderblessure. De 21-jarige aanvaller en voormalig speler van Jong Oranje, verhuisde in januari vorig jaar van Excelsior naar Londen.

Er zijn 14 reacties

  1. amore
    04 februari 2006 om 01:49 uur.

    ik vind dat hij te vroeg vertrokken na england ,hij had meer
    ervaring moet opdoen in nederland ,want van eerste devesie naar
    premierschip is een grootte verschil hoor,verder wens ik hem meer
    sucsees bij zijn nieuwe club
    ,

  2. Zebklawi
    04 februari 2006 om 03:17 uur.

    veel succes hamdoui we hopen je nog te zien bij ons nationale marokaans elftal

  3. LiefdeZaaier
    05 februari 2006 om 05:41 uur.

    Ik hoop dat hij niet net als zijn broer Fouad is, die faalde bij Sparta en kwam niet verder dan de C-team oftwel de tweede van Sparta. Zijn broer was zo een jaloerse type, jaloers omdat ik technisch beter was dan hem. Maar niet dat hij mij steunde, nee hij kraakte mij eerder af. Gelukkig ben ik toch geen prof geworden, want het is allemaal tijdelijk, ik hou het liever bij als hobby. Maar door zijn slechte karakter heeft hij het lekker niet gehaald.

    Voor z’n broertje Mounir hoop ik dat hij het verder schopt. Een ding is wel zo, hij heeft leren voetballen uit de stad Rotterdam, net als Boukhari. De broertje van Boukhari is de pana-koning van Europa, zo niet de pana-koning dan wel de truukjes-koning. Ik ben wel trots op die jongens…..

  4. Mo
    07 februari 2006 om 08:17 uur.

    Gelukkig ben ik toch geen prof geworden, want het is allemaal tijdelijk, ik hou het liever bij als hobby. Maar door zijn slechte karakter heeft hij het lekker niet gehaald.

    Hoezo ”gelukkig” ben ik geen prof geworden? Alsof je nee zou zeggen wanneer je een paar miljoen per jaar kunt verdienen…en iemand iets misgunnen die het jou niet gunde..toont alleen maar aan dat je onvolwassen en slecht tegen je verlies kunt..grow up..praat geen poep, blijf gewoon real dat is mijn motto…peace mensen

  5. soccerboy
    16 februari 2006 om 04:49 uur.

    helemaal met mo eens!!!!!

  6. hanan
    01 maart 2006 om 12:27 uur.

    vertel eens wat over die Fouad, was hij echt zo jaloers maar hij is toch ook een prof, of niet. Ik heb gelezen dat hij nu vader is geworden……

  7. Maghreb Magazine » El Hamdaoui terug naar Nederland
    11 juni 2006 om 01:23 uur.

    […] Mounir El Hamdaoui keert terug naar Nederland. De 21-jarige spits verruilt Tottenham Hotspur voor Willem II. Sinds januari 2005 kwam El Hamdaoui uit voor de Engelse club van trainer Martin Jol. Aan spelen kwam hij echter weinig toe. Daarom werd de Marokkaanse aanvaller dit seizoen verhuurd aan Derby County. Nu is het tijd voor El Hamdaoui om zijn geluk weer te beproeven in Nederland. In het verleden speelde hij voor Excelsior. […]

  8. Nordin
    12 juni 2006 om 08:39 uur.

    HEy waar komt die El Hamdaoui eigelijk vandaan, weet iemand dat?
    Is het ene berber?
    Gzenaj?

  9. shams
    29 juli 2006 om 12:17 uur.

    El hamdaoui is berber. Mounir is in Nederland geboren in kralingen. Fouad is geboren in Tazoukht, daar komen ze oorspronkelijk vandaan.

    MOunir is nu terug in nederland en speelt bij Willem 2 .

  10. Henk -Rotterdam
    29 juli 2006 om 01:46 uur.

    Was beter als hij weer gewoon in Rotterdam kwam spelen,was een kanjer van een voetballer maar zijn kunnen is bij teveel “trainers”niet onderkent. Wil hem wel weer graag hier zien spelen.

  11. shams
    18 augustus 2006 om 09:48 uur.

    ja duidelijk! maar in tilburg is hij ook te bewonderen gelukkig! het zou zonde zijn als we hem neit meer konden zien.

    Ik had ik het vorige bericht tazoukht getypt, moest tazourakht zijn *sorry*

  12. karima
    27 augustus 2006 om 04:29 uur.

    Fouad zit nu een beetje in de shit!!! ik heb begrepen dat zijn vrouw met zijn kind is vertrokken… Arme Fouad!!! Vroeger was hij altijd een hele sterke man en had touwtjes in Handen maar die Fatima zijn vrouw heeft duidelijk de touwtjes in HANDEN!!!!

  13. bononnetje
    10 november 2007 om 04:25 uur.

    hallo people, en play haters

    Nou ik vind hem wel een topper, waarom moeten mensen ingaan op zijn prive leven, zijn carierre staat los van zijn prive leven Dus Karima je moet niet zo ouwehoeren ja! xxxx Bonbonnetje!!!!!!!!

  14. j_lo
    05 juni 2008 om 12:45 uur.

    hoi mounir…..

    ik ken jou,jij mij ook altijd als we elkaar zien.is er iets tussen ons,maar hebben nooit met elkaar echt gesproken. je kent mij van rotterdam kralingen………….volgende keer als je mij ziet, mag je me wel groeten dan alleen staren!!
    laatste x dat ik je zag was je bij de tankstation denk denk maar na……….