MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Amerikaans debuut Touriya Haoud

23 maart 2006 | in Amusement, Film | 13 Reacties

‘Five Fingers’, het Amerikaanse speelfilmdebuut van de Nederlandse actrice Touriya Haoud, beleeft in mei zijn wereldpremière op het prestigieuze Tribeca Filmfestival in New York. Dat heeft de Nederlandse producent 24fps Features donderdag bekendgemaakt. Het bedrijf regelde de logistiek voor het deel van de opnames dat in Nederland plaatsvond. De thriller van regisseur Laurence Malkin vertelt het verhaal van een Nederlandse hulpverlener (Ryan Philippe) die in Marokko wordt ontvoerd door een terrorist (Laurence Fishburne). De 28-jarige Touriya Haoud, dochter van een Marokkaanse vader en Macedonische moeder, speelt de vriendin van de ontvoerde Nederlander. Op dit moment werkt ze aan een nieuwe film: ‘Prisoners of the Sun’.

Er zijn 13 reacties

  1. jassin
    23 maart 2006 om 03:29 uur.

    waardeloos mens

  2. trab
    23 maart 2006 om 06:28 uur.

    Gefeliciteerd meid…maar je zult altijd een B-acteur blijven hahaha. Maar voor de rest ik gun het je van harte. Leve het genot.

  3. amore
    24 maart 2006 om 09:17 uur.

    in amerika is makkelijk een rol te krijgen je hoef maar op je
    rug te gaan liggen meid je bent geld en beroemdheid is niet alles
    je bent je inditeit kwijt

  4. Liefhebber
    24 maart 2006 om 11:32 uur.

    StaghfirAllah Het leven is echt een beproeving.

  5. Sakina
    24 maart 2006 om 06:53 uur.

    actrice worden kan ook zonder op je rug te gaan liggen.

  6. zakaria
    26 maart 2006 om 04:27 uur.

    Je kan ook actrice worden zonder in de playboy te tsaan tazz……jeh wijf ik zou me schamen…ow mijn god!

  7. Jamal
    26 maart 2006 om 06:27 uur.

    Liever IETS in je leven bereiken dan NIETS

  8. Marokkaan
    27 maart 2006 om 12:41 uur.

    Je kan ook iets in dit aardse leven bereiken waardoor je straks niets hebt naar dit leven. Dan is toch beter om hier niets te bereiken maar straks wel de hoofprijs in de wacht te slepen na dit leven, toch?

  9. farid
    27 maart 2006 om 02:58 uur.

    dat is helemaal waar

  10. Jamal
    27 maart 2006 om 06:24 uur.

    Wie zegt dat je door niets te bereiken, later de hoofdprijs gaat halen?

  11. farid
    28 maart 2006 om 11:48 uur.

    ik bedoel als je iets kan bereiken in je leven moet je dat doen zeker weten zolang je je niet hoeft te verkopen, maar als je niks kan bereiken in je leven omdat het niet in je zit of niet weet hoe je het moet gebruiken of constant tegen zit dan moet je het beste van maken ,meschien laater

  12. reshma
    27 april 2006 om 09:53 uur.

    Persoonlijk vind ik Touriya een hele leuke meid; om te zien en ze acteert zeker niet slecht. Ik begrijp het bovenstaande commentaar wel, maar toch denk ik dat we het oordelen maar aan Allah moeten overlaten toch? Misschien doet Touriya op een dag wel zo een goede daad, dat ze ons allemaal voorbij schiet in de hemel, als WIJ daar uberhapt ook zijn, dusss…Maar goed, succes en maak het beste ervan en Touriya nog een verzoek, mocht je dit lezen of wie dan ook …ik zoek desperate het emailadres of telefoonnummer van Mimoun Oaissa!! Wie o wie kan mij helpen, het is voor iets zakelijks, no bullshit, check onze site!! http://www.azaad.nl.
    Alvast bedankt!

  13. Co
    03 augustus 2006 om 07:56 uur.

    Well done Touriya!
    Trek je ajb niks aan van het commentaar! Ook dit weer jaloerse en onzekere mensen!
    Hardstikke knap wat je doet!

    Co