MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nabeila Marhaben Miss Marokko Nederland

10 juni 2006 | in Amusement | 23 Reacties

De 22-jarige Marokkaanse Nabeila Marhaben uit Purmerend is vrijdagavond uitgeroepen tot Miss Marokko Nederland. Uit twaalf kandidaten werd zij door de zeskoppige jury gekozen tot de mooiste en meest communicatieve Marokkaans-Nederlandse vrouw. De jury, bestaande uit onder andere Mimoun Ouled Radi, stelde dat Nabeila “zeer intelligent” is en met haar charismatische uitstraling de Marokkaanse gemeenschap op een positieve manier voor het voetlicht kan brengen. Om uiteindelijk gekroond te worden moest zij zich voor het publiek in verschillende rondes bewijzen, zoals de casualronde, de traditionele ronde, talentenronde en uitgedost in exclusieve Marokkaans traditionele kleding.

Nabeila heeft onder andere de volgende prijzen gewonnen:
1. Titel ‘Miss Marokko® Nederland 2006’,
2. 5000, – euro,
3. professionele fotoshoot door Andre Sjouerman van Sjouercasting,
4. één jaar lang gratis hairstyling bij Salon Superstyle in Amsterdam,
5. waardecheque voor het vervaardigen van een unieke creatie bij Kamalia Creations t.w.v. 750, – euro,
6. galajurk van Crystal bruidsmode & nails,
7. complete casual outfit van La Palmerie.

Er zijn 23 reacties

  1. uui
    10 juni 2006 om 04:50 uur.

    geen foto:S typisch marokaasn weerhe halve werk!

  2. yassin
    10 juni 2006 om 04:59 uur.

    wat ze niet allemaal doen voor geld miss dit miss dat waar gaat het allemaal naar toe

  3. Administrator
    10 juni 2006 om 11:14 uur.

    speciaal voor uui, een foto van miss marokko
    Miss Marokko 2006

  4. ,
    11 juni 2006 om 12:49 uur.

    sorry hoor maar zo knap is ze ook weer niet met al dat make-up. knap moet je van binnen zijn in je hart 😉

  5. Izran
    11 juni 2006 om 07:02 uur.

    Miss Bouyezan 2006

  6. Elyas
    11 juni 2006 om 11:59 uur.

    nr 311 miss verkiezing… CHECK!!

    zow op dat punt zijn we ook weer geintegreerd… (zehma)

  7. Pippo
    12 juni 2006 om 12:10 uur.

    Dat wijf zoekt ook aandacht. Heeft zij ook niet meegedaan met Idols.??
    Maar ze is wel knapper dan die mannelijke kroeskop in de Panorama.

  8. Gwoonedushi
    12 juni 2006 om 12:20 uur.

    ZAHIAAA had moeten winne!!

  9. declown
    12 juni 2006 om 12:22 uur.

    Pfff ’t was maar nikss vooraal omdat ZEI won

  10. laila
    12 juni 2006 om 01:10 uur.

    ik vind het juist een heel apparte meid heel mooi

  11. migo
    12 juni 2006 om 03:36 uur.

    wat heeft deze moubachoune aan het presenteren ga ga een een loveboy zoeken die achter de raam aan het (…..)

  12. Lhoessien.
    13 juni 2006 om 10:05 uur.

    Leer nederelands migo voordat je iemand afkraakt die dat wel gedaan heeft .. 😉

    Gegroet allen..

    Lhoessien

  13. tzzzz
    20 juni 2006 om 12:35 uur.

    so nu direct in de playboy, mooie integratie voorbeeld voor ons allen..dan gaan die nederlanders tenminste niet denken dat we achtergesteld zijn. tzzzzzzzzzzzzz g kutvolk. wat haat ik marokanen als ik dit zie… ga kennis opdoen a bitches. wat denken jullie nou dat een volk hiermee omhoog komt…kennis kennis… en dat hebben marokkanen gewoon niet, allemaal tering schapen. kijk naar de joden….wat had ik graag jood geweest als ik dit zie. beter dan marokkaan zijn.

  14. sweety
    22 juni 2006 om 01:11 uur.

    nou, nou, Tzzzz, je bent zeker tzzz. niet alle marokkanen zijn dezelfde, in elke land heb je slechte mensen, maar ook goede mensen, en als ik niet gelijk heb, noem dan een land waar geen slechte mensen zijn, je zei, was ik maar jood geweest! wat ga je met jood bereike? “Taklek inchaa allah jahenama”

  15. Khalissa
    07 juli 2006 om 05:01 uur.

    Wat zijn die meiden allemaal verwesterd wollah,nederlandse meisjes zijn zelfs minder erger dan hun,hun kan je geen schuld opleggen want ze zijn vrij opgevoed,dan word je als marokkaanse geboren,zogezegd goed opgevoed met eer en gevoel voor schaamte en worden ze sloerie’s.Het is echt erg mensen.

    Beslama allemaal…..
    een mooie dame.

  16. W0EAHUAHA =D
    15 januari 2007 om 10:09 uur.

    MAKE-UP
    MAKE-UP
    MAKE-UP
    MAKE-UP
    DAAR0MM
    ANDERS BEN JE GEW00N ….
    KZEG NIKS TJ0.

  17. jamal
    16 februari 2007 om 04:32 uur.

    Om te beginnen wil ik tegen iedereen hier zeggen dat iedereen keuzes moet maken voor zich zelf.
    Wanner gaan wij als members van deze samenleving eens tot besef komen dat we verkeerd bezig zijn , er wint een meid een miss verkiezing en ze word al gelijk negatief bestempeld DAMN!!!!!!!
    Daar berust ons niet slagen om serieus deel te nemen aan deze maatschappij.
    Wij breken elkaar altijd af en als er iemland wel iets bereikt ongeacht wat in deze westerse samenleving dan word die gelijk door het slijk gehaald met scheld en oneerbiedige woorden .
    Gun een ander zijn geluk en loop achter die van jezelf aan en zo zullen wij wel iets betekenen in deze maatschappij.
    Voor niets gaat de zon op, en als dat de manier is om iets te maken van haar leven dan gun ik het haar van harte , en die van jullie ook ,
    Maar stop ermee met elkaar te bekritiseren en sla jullie handen in elkaar en go for it ?FOLOW YOUR DREAMS

  18. Abdel
    16 februari 2007 om 01:16 uur.

    selam

    hallo jamal , ik wil je niet op de ziel trappen maar ik geef jou gratis een advies en hoef geen dank je wel te horen.

    volgende keer als je een tekst wilt plaatsen doe het dan in een word document als je de nederlandse taal niet beheerst zoals ik.

    als je de tekst schrijft in word en dan : ctrl a , en dan f7 button klikken , dan wordt er een spellingscontrole uitgevoerd , hier krijg je de kans om nategaan of je de woorden goed gespeld hebt.

    have fun

  19. warda
    26 april 2007 om 12:42 uur.

    dushiii ik ben t helemaal met je eens,, Zahia had moeten winnen

    zij is zowel van binnen als buiten mooi(L)

    Nabila is ugly

  20. canadios*
    07 februari 2008 om 06:08 uur.

    wolah wel, zo knap is ze ni ze, als ik me chmink dan ben ik ook mooi hoor. wedde dat ze knap is maar zo achterlijk als iets is??? yep ..

    mensen, thalaw 🙂

  21. canadios
    07 februari 2008 om 06:13 uur.

    jah ik weer, hiba hier, ik vind haar wel een mooi meisje , lelijk is ze niet. ze is uniek. en zal wel voor iets uitgekozen zijn als miss maroc niet? vinden jullie niet??

  22. Nadira
    04 november 2008 om 03:31 uur.

    Nadira,

    Dames en heren ik sluit me geheel aan Jamal’s uitspraak hierover en ze is zeker een mooie meid die Nabeila Marhaben…..!
    Verder gaat het hierom dat zei hier trots op moet zijn en niet wij want dit is/was haar droom die ze wilde vervullen en met succes!

    Abdel…..ik wilde nog even aangeven dat Jamal zeer goed zijn menig hierover heeft verwoord.
    Het uitgangspunt van ” de taal” is dat men elkaar begrijpt en ongeacht hoe je iets schrijft of speld!!!!!!!!!!!
    En je begreep het desondanks en daar ging het voornamelijk om.

    Succes getalenteerden onder ons!

  23. Riffi
    05 november 2008 om 12:26 uur.

    a3odo billah mina chaitani rajim

    dit is 3allamat sa3a

    asta3firollah