MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Nora wil Arabische wereld veroveren

12 juni 2006 | in Amusement, Muziek | 10 Reacties

Nora Dalal, het vroegere lid van meidengroep Raffish, wil een album in het Arabisch maken. Ook wil ze optreden in landen als Marokko, Dubai, Saudi-Arabië en Tunesië. Dat meldt Novum Nieuws. De zangeres is daarom haar matige beheersing van het Arabisch aan het verbeteren. Nora vindt het een mooie taal en volgens haar klinkt het schattig. Nora, die in Nederland is geboren, is van Arabische komaf. “Die cultuur zit echt in mij”, vertelt de 25-jarige zangeres aan Novum. “Ik ben er zo trots op waar ik vandaan kom.” Haar management is op zoek naar een platenmaatschappij in de Arabische wereld, zodat haar eerste solosingle ‘Cuz I like it’ ook daar op de markt kan worden gebracht.

Er zijn 10 reacties

  1. rifi
    12 juni 2006 om 09:10 uur.

    kijk de kaaskoppen wat over haar schrijven in het telegraaf alleen negatief reacties.

  2. Marokino
    12 juni 2006 om 11:03 uur.

    Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld!!!!!!!!

  3. samadie
    12 juni 2006 om 12:38 uur.

    riffi die mensen die de telegraaf lezen zijn over het algemeen. erg domm, does die zien in alles iets negatieves ik zou zeggen doe net als ik verlaag je nooit tot hun.

  4. Henk -Rotterdam
    12 juni 2006 om 03:02 uur.

    De Telegraaf heeft na de WOII een verschijningsverbod gehad wegens samenwerking met de vijand, De stijl die het nu gebruikt is gelijk aan sensatie en halve waarheden,laat zich graag laaatdunkend en grievend uit over alles wat niet in hun ultrarechtse straatje past.De Marokanen moeten het zeker altijd ontgelden bij hun,maar dat is bijna in alle media het lijkt wel een hobby te worden.

  5. samir
    12 juni 2006 om 06:37 uur.

    telegraaf is een rasistiche krant ,hier in belgie limburg moeten ze ook niks van die achterbakse kaaskoppen.

  6. marokkino
    12 juni 2006 om 08:01 uur.

    Telegraaf draait haar omzet door alleen subjectieve berichtgeving over de Marokkaanse gemeenschap.

  7. InGeniuZ
    12 juni 2006 om 09:49 uur.

    Maar wat heeft dat te maken met Nora die de arabische wereld wil veroveren?

  8. fadoua
    12 juni 2006 om 09:56 uur.

    Wat wilt deze Nora hier bereiken? Ze danst half naakt in haar videoclips en wil nog in Arabische landen gaan optreden?
    Sorry, maar ik zou me schamen als ik haar was. en haar ouders die noem ik zeker geen moslims. Ok ze mag zingen en zo maar niet halfnaakt dansen.

  9. meknesia
    19 juni 2006 om 04:24 uur.

    E moet toch lekker zelf weten waarom heeft iedereen altijd een oordeel klaar liggen!!??

  10. Sarah
    31 augustus 2006 om 02:34 uur.

    Fadoua,

    Nee, dat is lekker islamitisch! Een ander kafir noemen. Zal ik je eens wat vertellen, als je dan zo islamitisch wilt zijn: in de islam is het verboden om iemand die de geloofsbelijdenis uitspreekt een kafir te noemen. Wat hebben die ouders je aangedaan? Bovendien wéét je niet eens wat zij ervan denken…

    groeten