MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Verdonk wil Marokkaanse peuter uitzetten

08 november 2006 | in Maatschappij, Overheid | 13 Reacties

Manel Langmit - Foto Marie-Therese Kierkels/PVE Minister Verdonk dreigt een peuter van 13 maanden te scheiden van haar Marokkaanse moeder en het land uit te zetten. Manel Langmit, geboren in Tilburg, moet van de IND voor 28 november ’zelfstandig en uit eigen beweging’ naar Marokko.

Eerder stuurde Verdonk’s Immigratie en Naturalisatiedienst (IND) een brief aan de Geldropse baby Faraja. Ook Faraja moest het land uit. Later verklaarde de IND dat de brief onzorgvuldig geformuleerd was en dat de tekst van de standaardbrief zou worden aangepast. Toch kreeg Manel Langmit dus zo’n brief.

Er zijn 13 reacties

  1. studente
    08 november 2006 om 03:59 uur.

    1 ding snap ik niet.. wat is de reden van uitzetting????

  2. abdel
    08 november 2006 om 04:01 uur.

    studente maak je niet druk het is verkiezingstijd

  3. Henk-Rotterdam
    08 november 2006 om 04:52 uur.

    Dit zijn de stuiptrekkkingen van Rita ,ze zal nu wel snel van het toneel verdwijnen en ergens haar wonden van 4 jaar haat en verloedring gaan likkken,maar pas op GA STEMMEN want er is niets zo erg als aangeschoten wild dat in zijn resevaat blijft rondlopen.
    Als de VVD weer de kans krijgt om te gaan regeren,die zieke regeer geile stukken onbenul zullen ze dat uitleggen als het krijgen van een goedkeuring van het volk voor het gevoerde puinhoop en wanbeleid van de afgelopen jaren en krijgen we het nog veel erger voor onze kiezen.
    Gebruik je recht en ga stemmen op 22 november.
    Een arabisch spreekwoord zegt:
    “om iets te doen moet je in beweging komen”
    “om iets te laten zoek je een excuus”.

  4. Wijze Mocro
    08 november 2006 om 05:11 uur.

    Ze doet veel om in het nieuws te komen ha..

    .. Rita ik vind je een triest geval…

    …Rita je bent zeker geboren op de snelweg.. daaar gebeuren namelijk ook de meeste ongelukken…

  5. Ayman
    08 november 2006 om 05:24 uur.

    De laatste stuiptrekkingen van ”De Tank”?

  6. HaJar
    08 november 2006 om 08:03 uur.

    VOLGENS MII IS ZIJ DE GENE DIE ER UITGEZET MOET WORDEN!!

    HaJar =)

  7. Marokkaanse
    08 november 2006 om 08:33 uur.

    Ik vind Verdonk maar een onmenselijk gevalletje! Geen hart heeft dat mens.. voor zover je zo iemand een mens kunt noemen!

    Triest!!!

    Ze zeiken allemaal over integratie dit en integratie dat. Jullie hebben onze vaders hierheen gehaald omdat er iemand HET VIEZE WERK moest opknappen….. dus.. EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!!

  8. Youssef Ain Asserdoune
    09 november 2006 om 01:41 uur.

    Een baby van 13 maand!!! echt schandalig wat die “”vrouw” doet, als minsiter moet je ervoor zorgen dat zulke problemen opgelost moeten worden en niet van niks een probleem maken!!
    Wat voor misdaad heeft zo een baby gedaan in Godsnaam?!?! vormt ze ook een gevaar voor de Nederlandse staat?!?!?! of moet ze ook eerst inbergeringscursus gaan volgen in Marokko voordat ze NL binnen komt????
    NL blijft door zulke mensen alleen maar achteruit gaan, terwijl de hele wereld beseft dat alleen samenwerking de oplossing is probeert die Verdonk alles en iedereen van elkaar los te maken, de NLs ras gaat voor, andere Nederlanders hebben pech!

  9. mocro.S.A
    09 november 2006 om 10:50 uur.

    die nederlanders stoppen zelfs kinderen in cel.en hij was ook nog geen moslim.en ze reizen naar arme landen om kinderen te neuken .laat staan nog die 9000 moslim mannen wat ze hebben laten vermoorden in serbrinica.laat staan nog een mocro.mocros moeten wel bessefen dat zij ons haten

  10. leidenaar
    09 november 2006 om 12:50 uur.

    hahahahahahahaahaah die rita
    dat wijf is zo stom net als die Wilders allebei lullen ze maar wat!!!!
    en wat het ergste is dat die laag geschoolde nederlanders gewoon op hun stemmen omdat ze niet betr na kunnen denken.
    en hoe triest kun je zijn om een 13 maanden baby het land uit te zetten

    diep triest echt .
    en oja stem met z’n alle SP fuck die wouter bos die gaat steeds hillen likken met de CDA

    SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP>SP

  11. niezoneuke
    09 november 2006 om 02:29 uur.

    ik heb zelf een hekel aan die marrokaen met van die bontkraagjes ensow.
    maar die sletterige rita kan er ook wat van die is zelf net zo crimineel

  12. black tiger
    09 november 2006 om 03:34 uur.

    Wat doet dat dan met jou, je weet wel die marrokaen met van die bontkraagjes ensow?
    Het feit dat je daar een hekel aan hebt wil zeggen dat het iets met jou doet. Maar wat?

    Geef jezelf een antwoord, want wij zijn al voorzien !!

  13. mocro.S.A
    10 november 2006 om 11:57 uur.

    niezoneuke.jij zegt mocros met bontkraagjes zijn allemaal crimineel.ik zeg ook niet dat alle nederlander hun kinderen en hun hond neuken.en dat alle nederlanders iedere weekend naar de parenclub gaan met hun vrouwen.kijken hoe ze geneukt wordt door 10 kennisen van hun.of langs de snelweg bij parkeer plaats aan groepsex mee gaan doen.