MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Burgemeester naar Marokkaans consulaat

12 december 2006 | in Overheid | 12 Reacties

Burgemeester Brouwer De Utrechtse Burgemeester Brouwer gaat woensdag 13 december as. op werkbezoek in de Utrechtse wijk West. De burgemeester bezoekt daarbij het Marokkaans consulaat en het jongerenwoonproject ‘Enkeltje Zelfstandig’ en praat met handhavers die betrokken zijn bij de Aanpak Lombok Oost.

Brouwer start haar werkbezoek bij het nieuwe regiokantoor van het Marokkaans consulaat aan de Kanaalweg. Bij de opening van het consulaat in zomer 2006 heeft de burgemeester al kennis gemaakt met consul dhr. Abdessadek Sikaoui. Tijdens dit werkbezoek geeft de consul de burgemeester een rondleiding en is er een gesprek over hoe het consulaat functioneert in Utrecht.

Er zijn 12 reacties

  1. brother
    12 december 2006 om 01:01 uur.

    Leuk initiatief

  2. Youssef Ain Asserdoune
    12 december 2006 om 01:08 uur.

    Ik wist nooit dat in Utrecht een Marokkaanse consulaat bestaat!!!

  3. samson
    12 december 2006 om 02:22 uur.

    ik dacht dat de marokkaanse consulaat in utrecht mohamed diba heet
    maar dnu lees ik iets anders.is ook de vice-consul mahdi boukaanoun?

  4. MO
    13 december 2006 om 12:22 uur.

    in Rotterdam heb je ook een consultaat!! echt een horror consulaat zou ik zeggen!!

  5. samir
    13 december 2006 om 01:15 uur.

    ja utrecht heeft een marokkaanse consulaat sinds kort gelukkig
    MOET OOK WEL in utrecht wonen kapot veeel marokkanen hadden ze eerder moesten doen

  6. studente
    14 december 2006 om 11:52 uur.

    Heb toch niets te zoeken bij het marokkaanse consulaat.. vroeger een paar keer geweest.. never, nooit meer zeg!

    Ik heb mijn nederlandse paspoort.. geen gezeik aan mijn hoofd.. heerlijk!

  7. Een Marokkaanse
    14 december 2006 om 08:19 uur.

    Studente… laat me raden; En nu voel jij je zeker Nederlandse he?

    Een Marokkaanse die haar identiteit opgeeft….Vreselijk!

  8. khalid
    15 december 2006 om 01:20 uur.

    ja klopt bij marokkaans cusulaat veel hoofdpijn alles gaat in arabisch of frans de meest marokkaanen die hier wonnen begrijpen dat niet

  9. studente
    15 december 2006 om 10:42 uur.

    Marokkaanse, dat heb ik nooit gezegd en dat beweer ik ook niet.. Het is gewoon zo dat het makkelijker is.. geen zin meer om het marokkaanse consulaat te bezoeken.. een ware nachtmerrie! Ik ben en blijf altijd een marokkaanse.. een pasoort verandert er niets aan.. je hoort trots op je roots te zijn en deze niet te verloochenen.

    Khalid, ben het zeker met je eens!

  10. jamal
    15 januari 2007 om 11:43 uur.

    awati yazwamal tsawaram l3ib dilmaghrib tazom mamach takhsam kaniw waha yak lokan tawa nasal wata9am awarana ditmat nwam fakat chwad ghadafa aljohal

  11. beecher
    18 juni 2008 om 04:59 uur.

    Hey Jamal, get a life, de marokkaanse consulaat is een nachtmerrie voor menig marokkanen….ze werken daar zo traag dat als je daar om 09.00 uur bent je blij mag zijn als je om 17;00 uur klaar bent…bovendien voelen zij zich superieur…super irritant.

  12. malika
    26 februari 2009 om 03:16 uur.

    mehdi boukaanoun is een van de beste consulaat.