MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Koning Marokko ontkent geboorte dochter

16 februari 2007 | in Marokko | 18 Reacties

koning Mohammed VIDe koninklijke familie van Marokko ontkent de geboorte van een kind. Het bericht dat de Marokkaanse koning Mohammed VI en zijn vrouw Salma een tweede kind hebben gekregen, is niet waar. Dit blijkt uit een communiqué van de familie dat donderdag is verspreid.

De Marokkaanse kranten Al-Masa en Al-Mishaal meldden gisteren de geboorte van een meisje. Het bericht was niet officieel bevestigd en lijkt ongegrond te zijn.

De festiviteiten, het vlagvertoon en de gratie voor een groot aantal veroordeelden zijn voorlopig dan ook uitgesteld.

Er zijn 18 reacties

  1. strijder
    16 februari 2007 om 10:29 uur.

    BOEIEND. oVER ARMOEDE PRATEN ZE NOOIT.

  2. comite rif nador
    16 februari 2007 om 04:00 uur.

    nou en een dochter of zoon wat kan voor ons schillen
    90% van de marokkaanse bevolking leeft in armoede terwijl de koning en zijn familie leven en het buiten luxe

  3. COMITE DE JBELA
    17 februari 2007 om 11:17 uur.

    NOU NOU ECHT WEER ZO’N NADOR TIZNIET OPMERKING… 90% VAN DE MAROKKAANSE BEVOLKING LEEFT IN ARMOEDE…. HOE KOM JIJ AAN DIE CIJFERS???? DE MENSEN IN BIJV. NADOR EN AL HOCEIMA LEVEN VAN DE HASJ INKOMSTEN DUS DIE HEBBEN (HARAM)GELD GENOEG…. ONZE KONING DOET AL GENOEG EN ZIJN BEST VOOR DE MAROKKAANSE BEVOLKING, MAAR HIJ IS OMRINGD DOOR BOEVEN DIE ALLEEN VOOR EIGEN BELANG AAN ACTIVITEITEN MEEDOEN… VIVA EL MALIEJ DJENA!!

  4. TWAREG
    17 februari 2007 om 11:55 uur.

    wat voor comite schapen uit nador

  5. karim
    17 februari 2007 om 03:55 uur.

    TWAREG

    ik begrijp niet waarom mensen uit de woestijn altijd de meeste commentaar hebben over mensen uit zehma de bergen (wij komen niet uit bergen, maar prachtige kustgebieden,) maar goed….al woonden wij in de bergen met schapen, we hadden tenminste een huis,op die bergen,,jullie komen midden uit de woestijn en overnachten samen met kamelenstront in tenten..

  6. Sarah
    17 februari 2007 om 08:33 uur.

    WajOow.. waar Slaat die Shit Op van; DE MENSEN IN BIJV. NADOR EN AL HOCEIMA LEVEN VAN DE HASJ INKOMSTEN DUS DIE HEBBEN (HARAM)GELD GENOEG. Denk aub eerst na voordat je dingen gaat typen die niet waar zijn. Tssss…. Haterrr…

  7. zohra
    17 februari 2007 om 09:54 uur.

    Walahgliha sel5a arwach awled jbel.

  8. rachid
    18 februari 2007 om 12:14 uur.

    ALLAH AL WATAN AL MALIK

  9. amazigh
    18 februari 2007 om 12:42 uur.

    jongens we zijn allmaal marokkaanen nador of niet nador !
    we moeten troets zijn op ons konningen en marokko
    het gaat steeds beter in marokko in alle opzichten.
    COMIT DE JEBALA: SCHAAM JE JE VOOR WAT JE ZEGT
    tiznit is de rijkste gemeente van marokko!!
    buiten dat om we zijn allemaal marokkaanen
    marokko is mooi mooi mooi man!!

  10. Samra
    18 februari 2007 om 01:32 uur.

    hahahhaha…..ga vooral zo verder met reageren…….onverdeeldheid onder marokkanen zlf en dan zeggen we waarom worden wij marokkanen altijd als kwaaie gezien…..!! En stel dat de koning een dochter heeft boeite niet want zijn eerste geborene is toch een zoon….

  11. rechtvaardig
    18 februari 2007 om 02:36 uur.

    mensen hier sporen echt niet wallah
    marokko dit marokko dat
    kijk even naar de palestijnen hoe die t daar hebben eh ezels
    ga daar over discusseren
    wallah onze bevolking is naar de klote
    denk hier aan
    zou jij willen ruilen met een palestijn
    http://www.dailymotion.com/z3aalek/video/x16dko_el-aradi-elom7talla-clip
    ik hoop dat jullie een beetje gaan nadenken

  12. kano
    18 februari 2007 om 04:38 uur.

    wij klagen altijd over disciminatie van nederlanders tegenover ons (marokanen ) en wat lezen we nu . we lezen de discrimerende reacties van marokanen onder elkaar jullie moeten zich schamen.

  13. Mourados
    18 februari 2007 om 06:14 uur.

    Volgens mij gaat deze topic over het feit dat de Koning een dochter zou hebben.
    En gelijk zie je de eerste reactie die over armoede en nador gaan. Je moet deze reacties ergens anders plaatsen. Laten we eerlijk zijn, Marokko bestaat uit een overgrote meerderheid uit Nador of uit armoede (bullshit), of niet beste Comite Rif Nador.

    Dus het moet altijd over de armoede gaan of niet. GET A LIFE. en verifieer jouw cijfers de volgende keer AUB.

  14. Maghreb Magazine » Koning Marokko krijgt tweede kind
    01 maart 2007 om 12:18 uur.

    […] Vorige maand berichtten Marokkaanse media al stellig de aanstaande geboorte van een prinsesje, maar dat werd officieel ontkend. De Marokkaanse vorst volgde bijna zeven jaar geleden zijn in 1999 overleden vader Hassan II op. […]

  15. anissa
    01 maart 2007 om 06:41 uur.

    wallah je hebt helemaal gelijk kano:wij marokanen moeten eerst een eenheid samen vormen dan pas moeten we hier komen praten over andere zaken

  16. chaima
    01 maart 2007 om 10:45 uur.

    zehma sorry hoor maar ik vind dat we blij moeten zijn met onze nieuwe prinsesje moeten zijn of je nou een beber of arabier bent julie zeggen we worden gediscrimineerd door die joden maar julie discrimineren elkaar en of je nou een berber of arabier bent het is 1 volk en zeg altijd hmdl gwoon

  17. Nada
    09 maart 2007 om 10:54 uur.

    Marokkans houden jullie bezig met jullie eigen toekomst en jullie eigen ontwikkeling, dat vind ik belangrijker dan filiciteren van Moro of ruzie met elkaar maken over onbelangrijk dingen.

  18. hOuyam
    09 maart 2007 om 06:33 uur.

    ik vind dat de mensen niet altijd zo moeten slijmen van ooohh… er is weer een prinsesje geboren want dat doen ze ook alleen maar voor zichzelf……