MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Win een kaartje voor het concert van Khaled

08 juni 2007 | in Muziek | 10 Reacties

KhaledOp zondag 10 juni aanstaande om 18.00 uur geeft Khaled een exclusief concert in het Chassé Theater te Breda. Doe mee met onze aktie op het Maghreb.NL forum en win kaarten voor dit concert. Deelname is heel simpel: laat voor vrijdagavond 8 juni een reactie op ons forum achter waarin je aangeeft waarom jij graag naar deze voorstelling zou willen gaan. De vier leukste en/of creatiefste formuleringen worden door ons beloond. De topic waarin je kunt reageren staat hier:
http://www.maghreb.nl/marokko/forum/viewtopic.php?id=999

Er zijn 10 reacties

  1. Realist
    08 juni 2007 om 07:30 uur.

    Snap niet zo goed waarom hij zo gewild is bij de Marokkanen, zelf is ie een Algerijn.

  2. Nihad
    08 juni 2007 om 11:59 uur.

    Marokko en Algerije zijn cultuur, historisch en entnisch hetzelfde gebied. Al Maghreb.

    Daarbij maakt ie gewoon goeie muziek! 🙂

  3. NosMaghrebie
    09 juni 2007 om 11:13 uur.

    Nihad…

    Je hebt helemaal gelijk 😉

  4. Trab
    10 juni 2007 om 05:00 uur.

    Realist jij spoort niet!!! Algerijn of Marokkaan, het maakt allemaal niet uit. Het is de muziek die ons verbindt. Voor de Marokkanen die niets moeten hebben van Algerijnen en vice versa. Ik zou zeggen: “Get a life!”

  5. Wahrani
    11 juni 2007 om 01:34 uur.

    Mensen ik ben algerijn uit Oran (wahran) en kom uit dezelfde buurt waar khaled’s familie leeft (sid el houari) en ik ben ook eens in Fez geweest en ik kan jullie zeggen dat dat precies hezelfde is; cultuur, mensen en architectuur.
    Mensen we moeten dichter bij elkaar komen en niet verder van elkaar.
    Een algerijn is gelijk aan een marrokaan en dit moeten wij verdedigen en niet aanvallen.

    Bovendien is RAI muziek meer beluistert door marrokanen dan door algerijnen!!

  6. realist
    11 juni 2007 om 04:14 uur.

    Wat ouwehoer jij Trab? ik zeg gewoon dat ik het niet snap waarom Khalid zo geliefd bij de Marokkanen is, aangezien er zoveel Algerijnse zangers bestaan.

  7. Ayman
    12 juni 2007 om 11:23 uur.

    Gratis kaartjes winnen voor Shit Khaled -concert?
    Nee dank je.
    Ik mest nog liever een varkensstal uit.Of laat nog liever mijn kies trekken.Dit meen ik!
    Sorry hoor! Maar ik snap niet wat men zo interessant vindt aan deze, Balkende Ezel.
    Is het zijn stem? (klinkt net een ezel na ochtengloren). Is het zijn mooie gezicht? (mijn kont is knapper ).Wat the fuck maakt hem zo populair?
    Kan iemand mij dat uitleggen? Want ik volg het niet meer.
    Man kan niet eens zingen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nee, geef mij maar de echte king of Rai, Hasniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

  8. Berkany
    13 juni 2007 om 02:39 uur.

    Khaled heeft in begin jaren tachtig in oujda gewoond en natuurlijk op mihrajan saidia gezongen een van mooiste lied shab elkarabila en getrouwd met een marokkaanse vrouw

  9. Harai
    01 april 2008 om 12:53 uur.

    Ayman ik wist niet dat er mensen bestonden met zo weinig hersens als jou,

    wat een totale debiel zeg.

  10. pruh
    20 juni 2008 om 07:57 uur.

    Wat maakt het nou uit waar iemand vandaan komt. Khaled is gewoon de Koning. Ik vind hem de beste zanger die er is.