MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Ali B. traint mee met Jong Oranje

17 juni 2007 | in Muziek, Sport | 12 Reacties

Ali B.Foppe de Haan heeft zondag voor één dag een nieuwe speler aan zijn Jong Oranje-selectie toegevoegd. Rapper Ali B. nam de uitnodiging van de bondscoach dankbaar aan. Het basisteam dat zaterdagavond gelijkspeelde (2-2) tegen België deed het zondag rustig aan.

Ali B. trotseerde zondagochtend wind en regen en drentelde op de gele schoenen van Royston Drenthe mee op het trainingsveld in Langezwaag. De Almeerse rapper genoot met een brede glimlach zichtbaar van alle aandacht meldt het ANP.

Er zijn 12 reacties

  1. Abdess
    17 juni 2007 om 02:52 uur.

    leuk voor hem maar boeiend nieuws

  2. yassin
    17 juni 2007 om 04:13 uur.

    tssss wilt indruk maken bij de holaders

  3. Hassan
    18 juni 2007 om 10:28 uur.

    Die gast wordt met de dag triester. Wat een aanfluiting.

  4. ***
    18 juni 2007 om 12:46 uur.

    Ali B is een clown

  5. Berkany
    18 juni 2007 om 01:45 uur.

    Goed ali ga door , breng iets positief dan die superters in tilburg

  6. Nadoria
    18 juni 2007 om 02:29 uur.

    Goedzo Ali, ga zo door!

    Dámn, ja3la mensen hiero!
    wat willen jullie nou.. hij laat zien dat niet alle marokkaanen het zelfde zijn. Ja ik denk ook wel eens van kom op voor ons. maar dat doet hij al. dus zeur niet zo en ga door met waar je mee bezig bent 😉

  7. ikram
    18 juni 2007 om 02:52 uur.

    Jongens, wat zeiken jullie nou is het eindelijk gewoon positief nieuws over een Marokkaan is het niet goed. Hij laat tenminste zien dat er ook andere marokkanen zijn dan die velen kennen van de tv en krant. Als hij volgens jullie slijmt, moet hij het gwn lekker doen. Ze3ma als hier een jongen wordt uitgenodigd zou hij nee zeggen.

  8. balou
    19 juni 2007 om 09:01 uur.

    Toevallig een hartstikke leuke vent geworden ! gewoon iemand die geniet van het leven en het leven als draaideur crimineel heeft opgegeven .

  9. kano
    19 juni 2007 om 04:03 uur.

    hij geeft tenminste een positief beeld over ons de marokkanen.

  10. azrou
    21 juni 2007 om 09:04 uur.

    Ga door Ali. ik ben trots op je jongen

  11. sidiberkane
    26 juni 2007 om 08:43 uur.

    yo man laat die jongen die wil een positiefe
    zin voor ons makken wij marokkane

  12. fouad
    29 augustus 2007 om 10:02 uur.

    land veraduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!