MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Reisbureau licht Marokkanen op

05 juli 2007 | in Toerisme | 18 Reacties

Reisbureau licht Marokkanen opVluchten blijken niet te bestaan, het reisbureau is potdicht, de eigenaar is spoorloos: honderden Rotterdamse Marokkanen vrezen door reisbureau Marconi Reizen te zijn opgelicht. Dat meldt Het Algemeen Dagblad.

Enkele gedupeerden overwegen aangifte te doen van oplichting schrijft de krant. Marconi is niet aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden, dus dit fonds kan gedupeerden geen geld uitkeren. Uit gegevens van het Centraal Insolventieregister blijkt dat de eigenaar van Marconi in 2005 failliet is verklaard. Volgens gegevens van de Kamer van Koophandel is de laatste tijd over het bedrijf zelf geen faillissement uitgesproken.

Er zijn 18 reacties

  1. fatima
    05 juli 2007 om 11:59 uur.

    wajoooo faya, geen Marokko en geen geld terug………..iiiiiiii,
    Ik zou m persoonlijk opzoeken die man…

  2. mhamed
    05 juli 2007 om 12:30 uur.

    het komt omdat wij marokkaanen een royal air maroc hebben in plaats van 20 van dat soort maatschappij’s
    dan gaan mensen op zoek naar goedkoop vandaar dat soort reisburea’s.
    is toch belachelijk 750 euro naar marokko
    amerika of elders ver 150!!!!!!!!!!

  3. nardjis
    05 juli 2007 om 01:22 uur.

    eerst ANVR bellen om de aansluiting de controleren alvorens je bij dit soort reisbureau’s iets boekt.

  4. silas
    05 juli 2007 om 05:45 uur.

    Hier zitten turken er achter,uit dusseldorf(Duitsland),ze hebben ook in Marokko (TANGER) een handlanger

  5. King_mes
    05 juli 2007 om 06:23 uur.

    http://www.jetairfly.com is goedkoop en reist wel af naar marokko.

  6. mohamed
    06 juli 2007 om 12:23 uur.

    wat 750 euro????? laat me niet lachen mhamed , ik heb 2 maanden terug geboekt via d-reizen voor 296 euro van keulen naar casablanca direct met ROYALE AIR MAROC de ticktet koste zonder btw 198 euro in totaal met btw 254 de rest was winst voor d-reizen. of als je nog goedkoper uit wilt zijn ga je gewoon met de auto met een man of 4 of 5 je huurt een busje en verkoopt je plaats.

  7. nardjis
    06 juli 2007 om 10:15 uur.

    naar de luchthavens in het noorden (tanger, alhoceima, nador en oujda) vindt je niet onder de € 550 met RAM.

  8. FATJE
    06 juli 2007 om 04:45 uur.

    Het id gewoom heel erg mijn ouders hebben ook bij ufoflug geboekt en die zijn ook al het geld kwijt, het ergste is dat ze 3 jaar niet naar marokko zijn gegaan. het is gewoon triest wat ze is overkomen.

  9. omar
    06 juli 2007 om 07:00 uur.

    nee mohamed dat was twee maa maanden trug dan was naar marokko al voor 160 euro,s nu julie niet minder dan 470 euros

  10. mhamed
    07 juli 2007 om 10:42 uur.

    wat nou laat me niet lachen mohammed.
    ik ken mensen die juist 750 euro voor betaald hebben om naar marokko te gaan.
    met de auto naar marokko gaan zeg jij.!!!!!!!daar gaat het toch niet om!!!!!
    wat ik bedoel is dat wij een vliegtuig maatschappij hebben en die doen wat ze willen met die prijzen,is toch ook logisch dat mensen ook naar goedkoope tarieven op zoek gaan.wat overgens vaak ook niet klopt wanneer je ticket gaat halen.dan zijn ze met je geld allang van door gegaan.
    TRIEST GEWOON VOOR EEN LAND ALS MAROKKO.

  11. FadmalOpez
    07 juli 2007 om 11:55 uur.

    mhamed wij hebben ook ticket ma alhoceima wij hebben daarvoor 580 euro betaalt. dus je hebt se Goedkooper dan 750 ;)… !!

  12. mo
    08 juli 2007 om 11:15 uur.

    de grote boosdoeners zijn
    royal air maroc en hun monopolie!!!!!!!
    punt

  13. uhjh
    09 juli 2007 om 06:51 uur.

    haha ik ken mensen die reisen van frankrijk naar marokko met air maroc voor 100 het licht aan nederland marokko heeft nix met nederland te maken maar ga naar belgie met jet4you naar cassa 148 jet4you is ook van marokko

  14. uhjh
    09 juli 2007 om 06:53 uur.

    mohamed 750 ?? geen shit praten he

  15. uhjh
    09 juli 2007 om 06:55 uur.

    ik bedoelde mhamed
    he 750 wat een onzin hahahaha nu verzing je gewoon ieds

  16. kano
    09 juli 2007 om 07:54 uur.

    de marokkanen moeten de R.A.M gaan boycotten dan gaan ze eraan of ze gaan de prijzen verlagen, ze zijn stelletje dieven , ha gare vliegtuigen , ha hoge vluchtprijzen, ga beter naar Malaga of almeria en van daar overvaren met de boot naar Marokko dan kom je veel goedkoper uit

  17. mhamed
    13 juli 2007 om 10:31 uur.

    uhjh……
    geloof me dat is waar.

  18. mocrosoft
    16 juli 2007 om 04:01 uur.

    Hoi,

    De 770 euro voor de vlucht klopt wel,580 euro is als je eerder geboekt hebt.
    en bovendien is jetairfly ook even duur kijk maar op hun website kom je ongeveer even duur uit en via malag ook ongeveer scheelt 150 maar kost veel moeite en je moet ook nog de boot betalen.
    Dus volgend jar gewoon eerder boeken of in laag seizoen gaan.