MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Henri Michel bondscoach Marokko

16 augustus 2007 | in Marokko, Sport | 21 Reacties

Henri MichelHenri Michel gaat opnieuw als bondscoach van Marokko aan de slag. De 59-jarige Fransman vervangt M’Hamed Fakhir, die wegens de matige resultaten van de nationale ploeg moet opstappen. Een hoge official van de Marokkaanse voetbalbond bevestigde donderdagavond de rentree van Michel, die nog wel de laatste details in zijn contract moet vastleggen.

Michel was werkzaam bij de Egyptische club Zamalek. Daar legde hij onlangs zijn functie neer. Oud-international Ruud Krol, die eerder al bij Zamalek in dienst was, is zijn beoogde opvolger. Michel leidde Marokko naar het WK in 1998 in Frankrijk. Met Ivoorkust nam de ervaren coach deel aan de eindronde van de wereldtitel in 2006 in Duitsland.

Er zijn 21 reacties

  1. kano
    16 augustus 2007 om 03:58 uur.

    goed nieuws

  2. zaioboy
    16 augustus 2007 om 10:21 uur.

    eindelijk een nieuwe coach die wat kan

  3. nadia
    16 augustus 2007 om 11:02 uur.

    aaaaaaaaaaaah alles beter dan die pad

  4. SOumia
    16 augustus 2007 om 12:31 uur.

    Heeel gOed Nieuwss!!

  5. Youssef
    16 augustus 2007 om 12:44 uur.

    Aissati dus naar Marokko?!?!

  6. aisatti kiest voor marokko
    16 augustus 2007 om 02:39 uur.

    mooi eindelijk is die fakhirkop weg er breken mooie tijde aan

  7. abdel
    16 augustus 2007 om 03:41 uur.

    HAMDOLLAH IS HET ZO VER EINDELIJK GAAT FAGIR WEG EINDELIJK KOMT DIE FRANS MAN MAROKKO LEIDEN DANK JE WEL HENRI MICHEL INSALLAH KOMT HET GOED ,MET MAROKKO.LATERS

  8. Abdel Karim
    16 augustus 2007 om 04:54 uur.

    1 pot nat!!!!!!!!!

  9. omar
    16 augustus 2007 om 07:19 uur.

    HEHE ZE ZIJN WAKER

  10. piligro
    16 augustus 2007 om 10:39 uur.

    EINDERLIJKKKKKK MAROKKO IS WAKKER
    TIJD VOOR HET ECHTE WERKK op NAAR WK

  11. aisatti kiest voor marokko
    16 augustus 2007 om 11:34 uur.

    ze zijn pas wakker als ze henri michel zijn werk gaan laten doen dus spelers selecteren die hij zelf wil selecteren te beginnen met el hamdoui en aisatti als het kan ook maroufi erbij

  12. kamalio
    17 augustus 2007 om 10:09 uur.

    he mlih allemaal? he ik vindt dat schitterend dat Henri Michel coach wordt van Marokko eindelijk eens een goede coach en nu hopen dat we een goede Afrika Cup spelen in 2008 en dan op weg naar het WK in Zuid-Afrika en dan gaat hij al de sterren halen naar marokko zoals bv Aissati,dan van mijn lievelingsploeg Inter Milan Ibrahim Maarouffi absolute talent en Mounir El Hamdaoui nog we gaan gewoon een schitterende ploeg hebben ze prachtig
    afterz drari

  13. maroko op naar wk 2010
    17 augustus 2007 om 12:03 uur.

    opstelling voor wk 2010

    ———————-Bourkadi————————-
    Cretien————kaboul———Karkouri————Mahdoufi
    ———-Boutahar————Aissati————–Maaroufi
    ———-Boussoufa———-Chamah\’mounir——-Hadji

  14. mohamed-denhaag
    17 augustus 2007 om 03:53 uur.

    ik vrees weer het ergste.
    hij komt gewoon zoals zijn voorgangers zakken vullen
    en de nog de overgebleven geld in de schatkist leegzuigen en weer is hij vertrokken.
    Ik hoop het natuurlijk van harte dat Marokko kampioen wordt.
    Maar zie liever dat het geld gestoken wordt in het bestrijden van armoede, ziektes en verbetering van infrastructuur, gezondheidszorg en werkgelegenheid……………
    Maar dan eerst die corrupte ambtenaren lozen.

  15. Marokino
    17 augustus 2007 om 10:01 uur.

    Hee Mohammed uit Den Haag

    Wist jij dat Henri Michel een lintje heeft gekregen van Koning Hassan II????
    Hij heeft Marokko inderdaad naar WK 1998 geloodst, en dat was ook de laatste keer, sindsdien heeft geen ene trainer dit geflikt!!! Geef hem eerst een kans zou ik zeggen!!!

  16. farid
    18 augustus 2007 om 03:49 uur.

    Wat voor resultaten heeft hij nou bereikt met marokko. Ik dacht niets bijzonders. Ik vind het jammer dat men weer voor die arrogante figuur moet kiezen, liever hadden ze voor Badou Zaki gekozen. Hij is tenminste marokkans en niet zo een hufter die z’n zakken komt vullen en hij is als eerste in geslaagd om marokko in de finale van de afrika kup te krijgen, met een beetje geluk hadden we de cup kunnen winnen en kunnen kwalificeren voor het WK met Zaki, dus dat entosiasme voor Michel is een beetje overtrokken, eerst zien dan geloven.

  17. Marokino
    19 augustus 2007 om 11:49 uur.

    Marokko heeft al eerder een keer de Africa Cup gewonnen!!!!!!

  18. ali
    20 augustus 2007 om 01:46 uur.

    is wel een goeien trainer kijk maar toe wk 98 en bij ivfoortkust daar had hij ook goe gedaan

  19. thamimount
    20 augustus 2007 om 08:54 uur.

    leuk! maar ik hoop wel dat alles waar het nu zo slecht mee gaat in marokko inshallah in de toekomst beter gaat zoals meer banen zowel voor mannen en vrouwen,meer hulp voor gehandicapten en ouderen en armen inshallah als dit allemaal beter gaat dan verlaat ik nederland een keer voorgoed.

  20. SUPA MAROKKAAN
    23 augustus 2007 om 05:59 uur.

    GRAPPIG DIT ALLEMAAL. WAAROM WAS HENRI MICHEL EERDER GESTOPT MET HET COACHEN VAN MAROKKO. HET IS WEL LEUK DAT IE WEER KOMT COACHEN MAAR IK ZOU TOCH VOOR BADOU ZAKI GAAN. IK VOND EM EEN GOEDE COACH. EN HIJ IS EEN ECHTE MAROKKAAN. IK BEN BENIEUWD WAT HENRI GAAT BEREIKEN MET MAROKKO. ALS IE FLOPT TIJDENS AFRIKA CUP SCHREEUWT IEDEREEN WEER DAT IE WEG MOET. HM 40000 EURO PER MAAND, DAAR KUNNEN MINIMAAL 1000 MENSEN MEE LEVEN IN MAROKKO. MAAR GOED HOORT ER OOK BIJ. KOMT ALLEMAAL GOED

  21. radwan