MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Euro RSCG gaat Marokko promoten

29 september 2007 | in Marokko, Toerisme | Reageer

Toerisme in MarokkoEuro RSCG Worldwide PR heeft de internationale pitch van het Marokkaanse Bureau voor Toerisme gewonnen. De aanbesteding was door het hoofdkantoor van l’Office National Marocain du Tourisme (l’OMNT) in Rabat uitgeschreven. Het doel van de internationale campagne is om eind 2010 tien miljoen toeristen – een van Marokko’s belangrijkste inkomensbronnen – per jaar te trekken.

Het internationale communicatie- en pr-programma wordt vanuit Euro RSCG C&O in Parijs gecoördineerd meldt communicatieonline.nl. De Franse vestiging het Euro RSCG-netwerk verzorgt alle primaire communicatietrajecten en -planningen en onderhoudt alle contacten met de landen die bij de op Marokko gerichte pr-activiteiten zijn betrokken. Deze landen zijn: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Zwitserland, Zweden, Frankrijk, Noorwegen, Denemarken, Finland en Rusland.

De campagne is een combinatie van diverse pr- en lokale evenementen met een nadrukkelijke focus op de media, opinieleiders en verschillende (Europese) touroperators en reisorganisaties. In Nederland worden de dagelijkse contacten en pr-acties voor het Marokkaanse Verkeersbureau door Euro RSCG Bikker in Rotterdam verzorgd.

Plaats je reactie