MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Utrechtse agent op non-actief gesteld

10 januari 2008 | in Overheid | 15 Reacties

politieEen agent van de Utrechtse politie is op non-actief gesteld nadat hij gevoelige informatie over de moord op Abdel Edoujaji (41) uit Terwijde deelde met anderen. Tegen bekenden zou hij hebben verteld waar hij naar het moordwapen zocht en hoe de man op 4 september vorig jaar aan zijn eind was gekomen. Edoujaji werd op 4 september vorig jaar door zijn buurman vermoord na een uit de hand gelopen burenruzie.

Volgens het Algemeen Dagblad startte de politie een integriteitsonderzoek tegen de Utrechtse wijkagent. Daarvoor werd de telefoon van hem afgeluisterd. Tijdens drie gesprekken hoorde de politie hoe hij gevoelige informatie over de stand van zaken in het moordonderzoek deelde met anderen.

Zo vertelde hij dat hij samen met een collega langs de A12 zocht naar het moordwapen dat daar mogelijk was weggegooid. Ook vertelde hij dat het slachtoffer met zeven kogels door het hoofd was geschoten. Informatie die volgens het OM het onderzoek kan schaden.

Er zijn 15 reacties

  1. ghalil
    10 januari 2008 om 12:29 uur.

    en nu afwachten en kijken wat er gebeurd met deze agent
    paar jaartjes cel maximaal als hij uberhoud moet gaan zitten

  2. laila
    10 januari 2008 om 09:13 uur.

    Non actief meer zit er niet in omdat het hier over gevoelige informatie gaat van een vermoorde marokkaan door een nederlander . Stel dat het andersom was dan zou ik me wel bij Chalil sluiten.

  3. skery_vanuit_marocco
    10 januari 2008 om 10:32 uur.

    zal zeker niet vast zitten ten tweede krijgt hij andere baan verkeers politie kantoor baan ook bij politie ik weet hoe nederlanders ziiten

    trouwens is die hollander berecht of niet ?

  4. mightymoh
    11 januari 2008 om 12:55 uur.

    respect voor deze man

  5. peter
    11 januari 2008 om 11:10 uur.

    Vanuit Marokko weet je dat precies? Knappe helderziende ben jij. In Nederland noemt men dat ook wel van te voren oordelen. Ofwel een vooroordeel wat jij hebt.

  6. mhamed
    11 januari 2008 om 02:00 uur.

    peter oordelen en veroordelen zijn het jullie soort waar goed in zijn.
    wat wij doen is reactie’s geven op jullie actie’s.

  7. ghalil
    11 januari 2008 om 02:17 uur.

    peter
    ik denk dat jij wel een van de nederlanders op deze site toch wel weet hoe het komt dat marokkanen vooroordelen hebben
    een domme vergleiking maken
    marokkaan die die nederlandse vrouw had gedood en naar maroc was gevlucht
    nog geen enkele harde bewijzen tegen hem maar toch heeft hij levenslang gekregen
    hmmm
    nederlander word afgetapt en er komt harde bewijzen naar voren dat die een marokkaan heeft gedood
    en totnutoe heeft hij nog niks gekregen dan alleen non actief
    hmmm wat is hier toch zo raar aan of peter kan jij iets mij duidelijk gaan maken over dit waar ik maby fout zit

  8. makko
    11 januari 2008 om 10:53 uur.

    heren, wijkagent is een marokkaan, hij heeft ook een meisje verkracht.

  9. skery_vanuit_marocco
    11 januari 2008 om 11:03 uur.

    hahah peter je wou mijn vraaag niet beantwoorden
    nou gouden eeuw landen plunderen dan gouden eeuw allen op de rug aan van slaven

    2e waarom vieren jullie 1januari ?jezus is 25-12 geboren nou dat is 8ste dag dan wat doen joden ? JUIST besnijdenis JEZUS IS JOODS toch volgens jullie maar onder tussen lopen jullie schelden over moslims dat is kindermishandeling joden besnijden ook

  10. peter
    12 januari 2008 om 04:41 uur.

    Skery vanuit???? Volgens mij ben je de weg kwijt. Je haalt tig onderwerpen door elkaar. Die niets met het onderwerp over de op non actief gestelde agent te maken hebben. Jouw reactie is geen touw aan vast te knopen.

    En voor een goed antwoord op de vraag over de gouden eeuw ga naar google en tik gouden eeuw in Krijg je een goed antwoord En niet t eenzijdige antwoord waarmee jij je eigen vraag beantwoordde Misscchien en hopelijk als je op die site kijkt zul je een volledig beeld krijgen van de gouden eeuw

  11. skery_vanuit_marocco
    13 januari 2008 om 12:27 uur.

    peter dat zei toch 2 nederlandse zangers ik geloof baas b en lange frans als ik goed heb we plunderen de wereld noem we het gouden eeuw

    leg uit over nieuw jaar !!!!!

  12. skery_vanuit_marocco
    13 januari 2008 om 12:30 uur.

    plundeeren
    roven, stelen, als buit meenemen resp. beroven, alles weghalen uit, m.n. het zich wederrechtelijk toe-eigenen door soldaten van door burgers onbeheerd achtergelaten goederen

  13. Laila
    13 januari 2008 om 05:33 uur.

    Skery. het gaat om moord, jij halt dingen die niets mee te maken hebben
    laat het verleden rusten. het gaat om een agent die No actief is ingesteld>>>>>>volgens de informatie.

  14. skery_vanuit_marocco
    13 januari 2008 om 11:35 uur.

    verleden rusten nou ik dacht niet dat doen ook nederlanders of omdat je uitkering,bijstand krijgt? steuntrekker dat je bent

  15. ghalil