MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Ali B maakt ‘Beatrix-rap’

01 februari 2008 | in Muziek | 17 Reacties

Ali B.Hij blijft nog even in het nieuws, onze Ali Bouali. De 26-jarige artiest heeft een speciale rap gemaakt ter gelegenheid van de zeventigste verjaardag van koningin Beatrix. Deze rap van Ali B is vanaf donderdagavond (gisteren) te downloaden via zijn website heeft zijn management bevestigd.

Het speciale cadeautje is een idee van showbizzprogramma RTL Boulevard en is woensdagavond opgenomen. In de maandagavondshow van RTL Boulevard zal hij de rap ook ten gehore brengen meldt Nieuws.NL.

Ali is gewend om op verzoek een rap in elkaar te zetten. Onder de benaming ‘rap op maat’ maakt hij raps voor elke gelegenheid. “Ali B schrijft in overleg met u een op maat gesneden rapnummer voor het evenement”, zo is te lezen op zijn website.

Er zijn 17 reacties

  1. Berkany
    01 februari 2008 om 12:20 uur.

    Ali ,ik ben trots op jou, je hebt veel mensen blij gemaakt zowel jongeren als ouderen.

  2. Barbare
    01 februari 2008 om 01:35 uur.

    Blij gemaakt nou niet hier in utrecht die kotm hier nooit meer en maar goed ook ik gun hem wat die heeft bereikt, maar hij moet wel zijn vieze woorden thuis houden er zijn kleine kidneren die zijn liedjes leuk vinden of wat dan ook…..

  3. Mounir
    03 februari 2008 om 04:05 uur.

    Hij is echt fake, ik mag hem hoe dan ook TOTAAL NIET.
    echt een SUKKEL.
    Een echte goede moslim maakt geen muziek, en al helemaal niet met scheldwoorden. Hij doet dit om indruk te maken in de Nederlandse maatschappij maar weet je wat je verdient ALI B, een dikke MIDDELVINGER.

  4. Barbare
    04 februari 2008 om 01:01 uur.

    mounir jij kan het beter zeggen die man spoort total niet een ware islam idd die rapt niet, maar goed dat is een man die niet weet wat hij wilt en waneer hij iets wilt dan het al te laat is….

  5. peter
    05 februari 2008 om 04:56 uur.

    @Bbarbare en @Mounir jullie reacties komen op mij over als jaloerse achterklap. een ware moslim doet dit niet doet dat niet word er door jullie gezegd geen muziek geen rappen volgens mij hoort ware moslim ook niet jaloers te zijn en een ander ook succes te gunnen!!!! gaat dat voor jullie beiden niet op??!!!!!!

  6. SELINA
    06 februari 2008 om 04:29 uur.

    Hoezo jaloers peter??
    is hun mening dus wat praat jij

  7. am
    06 februari 2008 om 06:06 uur.

    peter

    je bevind je op vekeerde site

  8. kano
    06 februari 2008 om 08:03 uur.

    Een goede moslim hoort niet te stelen te dealen te vevalsen enzofoort enz. helaaas veel van ons doen dat wel. Ali B rept en doet veel voor de goede doelen.

  9. bibi
    07 februari 2008 om 10:01 uur.

    Een goede moslim:
    Draagt geen merkkleding
    Draagt wijde kleding (geen vormen zien van lichaam)
    Gebruikt geen gel
    Gebruikt geen aftershave
    Rijdt niet in een dure auto
    Is niet jaloers
    Oordeelt niet over een ander
    Luistert geen muziek
    Zit niet in de kroeg
    Gaat niet op stap
    Rookt niet
    Drinkt geen alcohol
    Eet geen varkensvlees
    Neem geen deel aan gemengde feesten
    Kijkt niet naar vrouwen (alleen moeder, zussen en kinderen daarvan + eigen vrouw)
    Draait gewoon mee in het land waar hij woont
    Houdt zich aan de wet van het land waar hij woont
    Ga zo maar door ….

  10. Mounir
    12 februari 2008 om 06:58 uur.

    HEY PETER ik ben NEVER NOOIT jaloers op een KOEFFAAR dus niet op jou en die ALI B en AM heeft helemaal gelijk, je bevindt je op e verkeerde site , WRONG boerenzoon, volgens mij hoor je bij het AD ofzo op artikelen te reageren.

  11. Nordin
    21 februari 2008 om 02:27 uur.

    Bibi, je zegt een moslim mag geen gel gebruiken en geen aftershave ik heb dat een tijd geleden eens onderzocht en of het wel waar is, het mag wel maar het mag als je de intentie hebt dat je het voor je zelf doet en niet om er andere mee te verleiden.
    dus gel en aftershave mag wel maar doe het voor je zelf en niet om andere ermee te verleiden.
    en als ik een goeie baan heb en een dure auto heb is daar niks mis mee.
    geef mensen a.u.b geen verkeerde info.

  12. Nordin C
    31 maart 2008 om 01:13 uur.

    Zware jaloezie ruik ik, jullie kunnen het niet hebben dat hij het heeft gemaakt. Als het jullie broer was ofzo dan stonden jullie wel achter hem.

  13. 2pac
    14 augustus 2008 om 12:34 uur.

    jullie zijn allemaal mongolen man waar slaat het op dat hij geen goed moslim is hij is teniminste een goed persoon, een goede moslimm moet ook een goed mens met een goed hart zijn, het is zijn baan als muzikant en allah die hem het geluk geeft bekend te worden en veel geld te kunnen verdienen, en talent asl rapper te tonen daar mag je niet op haten en BIBI meer san de helft van jouw theorie is allemaal poep het is allemaal niet waar, wie ben jij om daar zomaar erover te gaan lullen en verkeerde info te geven, staat het in de koran ? Nou dat dacht ik dus niet.
    daar moet je eerst naar kjken maar misschien bid ali b wel elke dag jmisschien leest hij wel is de koran dat weten jullie allemaal niet mischien voldoet hij welaan alle lplichten van een goede moslim ik kan maar 1 ding zegge jullie zijn allemaal HATERSSSSSSSSSSSSSSS,

  14. Moone.
    12 september 2008 om 11:24 uur.

    oookk hallo

  15. dorina
    18 september 2008 om 08:38 uur.

    ali.b is de beste man houd jullie bekken dicht

  16. dorina
    18 september 2008 om 08:39 uur.

    En tenminsten Ali.b mag tenminste Moslim zijn want dat ben ik ook!!

  17. yomam
    10 december 2009 om 01:53 uur.

    fuck jaloezie
    nix te doen??
    andere mensen komen ver
    jullie niet
    blijf kijken en zien hoe mensen stijgen
    fuck you to hehe