MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Slagerszoon nu ook comedian

24 februari 2009 | in Amusement | 11 Reacties

Het grote publiek kent hem vooral uit het tv-programma Raymann is Laat. Eerst als zoon van een islamitische slager, later van zijn filmpjes Groeten uit Marokko. Van huis is Rachid Larouz evenwel stand-up comedian.

In zijn nieuwe voorstelling I believe I can fly, woensdag te zien in het Rotterdamse theater Zuidplein, neemt hij het publiek mee naar zijn geliefde vaderland Marokko, schrijft het Algemeen Dagblad.

Hij vertelt het verhaal over zijn leven, zijn roots en het wonderlijke verhaal van zijn opa in de Tweede Wereldoorlog.

Aanvang 20.15 uur, entree 11 en 12,50 euro.

Er zijn 11 reacties

  1. said
    24 februari 2009 om 10:02 uur.

    Ik vind hem droog. Die man heeft geen stijl en zijn grapjes noem ik geen grapjes

  2. naf
    24 februari 2009 om 01:57 uur.

    Ik vind hem echt niet grappig ik weet niet waarom mensen hem zo geweldig vinden met zn gare nederlandse illigale taal..

  3. ds
    25 februari 2009 om 12:00 uur.

    hij bakt er helemaal niks van
    hij zette ons wel voor schut in die serie
    hollanders lachen ook om alles

  4. kano
    26 februari 2009 om 02:21 uur.

    Najib Amhali is the best

  5. Mohamed
    26 februari 2009 om 03:13 uur.

    Hij heeft helemaal geen humor, nada, niets, Walou!
    Ook zijn Marokkaans is om te huilen! Hij doet mij denken aan kinderen die graag aandacht willen en het maakt hen niets uit van wie ze de aandacht krijgen.

  6. mhamed
    27 februari 2009 om 01:33 uur.

    laat hem maar gaan stelen in casa.

  7. Abderrahim
    28 februari 2009 om 08:08 uur.

    Wollah hij is kk drooog. Ik haaat als tie zo overdreven doet bij rayman is laat, als ze iemand gaan selecteren om het spel te spelen. Met z’n erbeg erbeg. Tfoe. walgelijke vent die de vieze kanten van Marokko aan die Hollanders heeft laten zien, allemaal om zichzelf mee te verrijken.

  8. moena
    01 maart 2009 om 10:47 uur.

    mhamed je begint éénheid te verbreken, hou daar over mee op, we weten het onder ander wel wat zuid, noord, oost,west van elkaar vinden. het is genoeg geweest. We hebben het hier over één persoon.

  9. joop van laarhoven
    03 maart 2009 om 11:43 uur.

    Heeeeel veel Marokkanen houden van theater en comedie,moet je eens kijken als ze op hun gedrag worden aangesproken.

    Joop Essaouira

  10. riffie
    04 maart 2009 om 02:46 uur.

    het kan me niet schelen. wat die man zegt. maar als het om mijn land gaat en mijn volk dan, dan gebeurt er wat.

  11. joop van laarhoven
    05 maart 2009 om 12:22 uur.

    Riffie,
    Woon jij dan in Maroc,dan gebeurd er wat.Nou in Maroc moet nog veel gebeuren.Misschien kun je een handje helpen.
    Joop Essaouira