MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

8 jaar voor prostituee Haouas

25 februari 2009 | in Maatschappij | 13 Reacties

Een Belgisch-Marokkaanse prostituee die haar klanten bedwelmde en daarna hun bankrekeningen plunderde, is maandag veroordeeld tot acht jaar cel. Het OM had meer dan het dubbele geëist omdat één klant, een gepensioneerd onderwijzer, zich halfsuf doodreed.

Khadiga Haouas (38) plunderde zeker zeventien klanten en haalde daardoor soms omzetten van 600 euro per minuut. Zo meldt het Algemeen Dagblad.

Eén klant was al honderden euro’s kwijt toen Haouas hem belette weg te gaan, waarna hij door een ruit sprong en zwaar bloedend wegreed. De ex-zakenman belandde een paar huizen verder in de tuin en raakte bijna zijn been kwijt. Hij verloor zijn baan en uiteindelijk aan zijn nacht zonder seks 12.000 euro.

Er zijn 13 reacties

  1. berkane
    25 februari 2009 om 07:15 uur.

    tfoe geen woorden voor

  2. Laila
    26 februari 2009 om 02:01 uur.

    Waar gaat dit toch naar toe. Heb er echt geen woorden voor.
    La hesma la stehja

  3. kano
    26 februari 2009 om 02:19 uur.

    ze krijgt de verdiende loon

  4. barbare
    27 februari 2009 om 12:48 uur.

    hahah eindelijk 8 jaar brand nu en later foutje bedankt ahahahhaa

  5. casa
    27 februari 2009 om 05:34 uur.

    kehba geen schaamte tfoe ,ze verdient erger dan dat hoe durft ze zoiets te doen
    ik wil op haar gezicht spugen

  6. joop van laarhoven
    01 maart 2009 om 07:33 uur.

    Casa en Barbara,
    80 % van haar klanten waren Turken en Marokkanen.
    Joop Essaouira

  7. karim
    04 maart 2009 om 02:06 uur.

    keer eerst voor jullie eigen deur voor je ander veroordeeld,niemand is zonder zonde.

  8. moena
    04 maart 2009 om 05:06 uur.

    naf het zal jouw soort zijn en wees trots, zeker eerst illi het land binnen, iemand aan de haak geslagen papieren en aan de slag, alleen iemand die op later leeftijd hier is gekomen is zo inhaalig en nooit geld heeft gezien elmelhoeva ejou3 tfoe.Ik zei het je Naf bek houden, zo als jij zijn het ergste.iwa geniet ervan naf b9a thel femak goelt liek galie vemak lelgoebez hahah iwa zebla hedie zebla hahaha ena be3da bighiet nedgoel velard ik schaam me voor haar.

  9. joop van laarhoven
    05 maart 2009 om 12:26 uur.

    Moena,
    Je schaamd je voor haar en hoe staat het met de mannen die haar bezoeken.
    Joop Essaouira

  10. imane
    05 maart 2009 om 03:45 uur.

    MOENA , begryp dat je je zegje wilt doen hier , maar is dat nou nederlands wat je hier typt, want het lijkt een verdomde codetaal :S

  11. moena
    06 maart 2009 om 10:24 uur.

    imane het is echt Nederlands maar ik heb hekel aan punten en kommas misschien van daar dat je het niet kan lezen ik praat zelf ook snel sorry meid ik ben meer een prater dan een schrijfster hahah meid het is 20 jaar geleden dat ik me school heb afgerond ik kan me niet herinneren wanneer ik iets met een pen heb geschreven hahah en sms kort je ook alles af en jij bent zeker nog een broekje en ik kan misschien je moeder zijn.

  12. moena
    06 maart 2009 om 10:27 uur.

    of bedoel je die arabische woorden imane

  13. HENK EL MAKHLOUFI
    07 maart 2009 om 05:16 uur.

    Joop,
    En wie waren die andere 20% dan ?