MAGHREBMAGAZINE

Marokko en Marokkaanse zaken



UITGELICHT

27-07-17 | Reageer | Lees verder »
Wil je net als Hussein en Joan werken in een hecht team en jouw talent inzetten voor onze maatschappij? Zoek je een afwisselende baan met unieke ervaringen? Maak er politiewerk van. Bekijk hun verhaal in de video. Word ook agent:

REDACTIONEEL

12-09-16 | Reageer | Lees verder »
Het Offerfeest, of feest van Ibrahiem of Schapenfeest, is het belangrijkste feest van de islam. Het duurt drie dagen en wordt gevierd vanaf de 10e dag van de 12e maand van de islamitische kalender. De redactie van Maghreb.NL en MaghrebMagazine.NL wenst alle bezoekers een gezegend offerfeest. Eid mobarak!

Marokko op zoek naar grote naam

16 oktober 2009 | in Sport | 9 Reacties

Eric GeretsMarokko is op zoek naar een nieuwe bondscoach. Eric Gerets zou één van de kandidaten zijn om Hassan Moumen op te volgen. Moumen stopt aan het eind van de maand als bondscoach van Marokko. Verschillende bronnen zeggen nu dat de naam van Eric Gerets hoog op het lijstje van mogelijke opvolgers staat. Zo schrijft Sport.be.

De Marokkaanse bond gaf al aan dat het op zoek is naar een grote buitenlandse naam. Naast Gerets zouden ook Luiz Fernandez en Bruno Metsu kans maken op de job.

Of Gerets ingaat op een eventueel voorstel is echter de vraag. De Belg heeft nog een contract van meer dan een jaar bij het Saoudi-Arabische Al-Hilal.

Er zijn 9 reacties

  1. ZVA
    16 oktober 2009 om 08:41 uur.

    Wij willen badou Zaki!

    kunnen we niet een actie / demontratie starten tegen die corrupte bond!

  2. abdess
    16 oktober 2009 om 03:38 uur.

    ik hoop dat hij het en hem de vrije hand geven wat ie wil selecteren en zo inshallah over 2jaar doen ze dan goed op afrika cup met hem

  3. brianty
    16 oktober 2009 om 03:57 uur.

    Het maakt niet uit welke trainer ze nemen, zolang de marokkaanse voetbalbond de selectie van spelers bepaaldt wordt het niets met de nationaal elftal van mocro`s.
    er zijn in marokko heel veel goede voetballers, maar aangezien deze gewoon hardewerkende mensen zijn , en niet bij de curupte eiliten horen, worden ze nooit geselecteerd.
    ons kent ons is nog steeds blangrijker dan talent daar.

  4. Titwani
    17 oktober 2009 om 01:19 uur.

    We kijgen nu de 9de trainerswissel in 10 jaar tijd….Amateuristischt beleid 10000 % als je het mij vraagt…de FRMF leden zttien nog gerust op het geld van het volk (belanggeld doorgesluid van het ministerie van Sport &jeugd) aan het graaien en de spelers, die zogenaamd in de Champions League en de Europa League spelen laten ich zonder trots afslachten door een land met clubloze hobbyisten en Ligue 2 amateurs, mogen ongestraft door gaan met voetballen

    Omgekeerd werld dit

    Nu wordt een/andere Gerets genoemd, die niet een zin land wou trainen, en die strax zijn zakken gaat vullen…hij is nu bvij Al Ittiahd en de afkoopsim zal 1,5 mln bedragen de ultieme geldverspeilling, want hij gaat tog die homos niet aaan de praat krijgen, dus wordt hij onstlagen en verdwijnen miljoenen aan zijn onstalgvergoeding

    Zo bleven we doorgaan en ik vraag me af wanneer de supporters gaa ingrijpen,
    wanner wordt in het hoofdkantoor van die FRMF chi rwina gepleegd? Marokko staat nu op de historische dieptepnt van 63ste plaats..hoe lang gaan we dit pikken???

  5. Dyibril
    17 oktober 2009 om 01:32 uur.

    BADDOU ZAKI!!! Meer hebben we niet nodig. Ik kijk met weemoed terug naar de finale Afrika cup 2002, toen de heer Zaki net een jaartje aan de gang was met onze nationale team. Na slechts 1 jaar flikte hij t meteen, de finale van een groot eindtoernooi. Stel je eens voor dat Zaki tot op heden nog steeds de bondscoach zou zijn geweest, waar Marokko dan wel niet gestaan zou hebben.. 1 ding is zeker, geen enkele trainer kan de mentaliteit van onze huidige spelers veranderen, want daar ligt t probleem en niet bij de trainers.

  6. kano
    17 oktober 2009 om 02:04 uur.

    Die corrupte bond heeft ruzie met zaki ik denk dat hij als trainer daarvoor niet in aanmerking komt

  7. mo
    18 oktober 2009 om 11:58 uur.

    marok zoekt grote schanden.
    de bevolking wordt onderdrukt en arm gehouden in tussen komt een buitenlander het geld in grote zakken meeneemt.
    voor en potje voetbal dus geen bijdrage in de welvaart en welzijn van het volk.
    tfoe tfoe tfoe…..

  8. Fearless
    20 oktober 2009 om 06:34 uur.

    Grote Europese naam zeg, die Bruno Metsu en Luiz Fernandez. Een grote Europese naam is Guus Hiddink, Jose Mourinho en Marcelo Lippi

  9. wassima
    21 oktober 2009 om 02:23 uur.

    wallah als badou zaki niet terug komt zal het niks worden met marokko.
    het zijn geweldige spelers hebben alleen een geweldige coach nodig!!

    insha allah komt marokko ook een keer bij de top.
    allah ya sabarkoem wa ya rabehkoem! ameen!!!